36.Sayfa

221 29 5
                                    

-Beren hiçbirşey olmamış gibi işimize devam etmeliyiz.
-Hayır olmaz odada kamera vardı bizi oradan kesin görecekler o kaydı silmeden çıkamayız.
-Ya Leylaya biz dinleme cihazı takmıştik ama son konuşmalarda ses kesilmişti neden böyle oldu.
-Bilmiyorum.. Leyla ya birşeymi yaptı acaba??
-Dur sakin ol panik yapmamalıyız.

Haluga uzun uzun baktıktan sonra arkasından birisi girdi içeriye..
-Kenan bu Leyla...!
-Evet buraya gelmişler demek.
-Cihaz nerde ozaman?
-Sen çantasına koymamış mıydın?
-Evet..
-Baksana çantası yanında değil, muhtemelen kimse ulaşamasin diye telefonunuda almamıştır.
-Evet sanırım öyle yapmış.
-Araları düzelmiş olmalı..
-Hadi onlar yemeklerini yiyene kadar bizde kamera kayıtlarını silelim.

Güvenlik odasına çıktık ve pilanlica içeriye girdik. Kenan görevliyi oyalarken bende o kattaki tüm kayıtları sildim bunu yapmam gerçekten uzun sürmedi, hemen hallettim. İşimin bittiğini göz kırpmam ile Kenan'a anlatıp dışarıya çıktık. Büyük bir yükün altından da kalktıktan sonra derin bir nefes alarak rahatladık. Çalışma saatimiz bittiği için hazırlanıp eve döndük. Eve girdiğimizde çocuklar çoktan uyumustu, sessizce bilgisayar başına geçip flasi taktık. Tektek inceledikten sonra işte aradığımız bilgileri bulduk.

KARmAŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin