24.Sayfa

256 32 4
                                    

Arkadaşlar vote ve yorumlariniz ile desteginizi arttirmanizi istiyorum artik olaylar çok başka boyutlar almaya başlayacak, destekleyenlere Teşekkürler....

Araştırmaya ilk olarak Haluk'un iş yerinden başlamamız gerekiyordu. Bunu yapmak gerçekten zor olacaktı ama buna mecburduk. Leyla ile arasında geçenler gizli bir aşk olduğu için Haluk ile yüzyüze hiç tanışmamıştık, bir kaç defa telefon ile görüşmüştük sadece... Benim yüzümü bilmemesi işimizi kolaylaştırmıştı. İş yerine gidip farklı kimlikler ile iş başvurusunda bulunacaktık. Sakin tavırlar ile yukarıya çıkıp kapıyı çaldık..
-Tık tık...
-Buyrun..
-Şey...... Biz... İş ilanı için gelmiştik.....
-Adınız nedir?
-Benim adım Açelya arkadaşımın adı ise Tarık..
-Daha önce deneyimleriniz varmı?
-Evet buyrun bu dosyamiz içinde tüm bilgilerimiz mevcut..
-Hmmm..... Baya iyi yerlerde çalışmışsınız .. Düşünmeye gerek yok hemen başlaya bilirsiniz...
-Teşekkürler...
Evet artık benim adım burada Açelya Kenan ın adı ise Tarık idi... Hem eğlenceli hemde güzel bir görev olacağa benziyordu. Alt kata inip garson kıyafetlerini giyerek işe koyulamaya başladık. Siparişler ile ilgilenip bir yandanda etrafı gözlüyorduk. Çalışanlar ile tanışmak bile zordu burada.. İşler yoğun ve yorucu idi, bu otel gerçekten iyi kazanç getiriyor olmalıydı. Bir elimde soda diğer elimde pasta ile müşteriye yetişmeye çalışırken üzerime birinin düştüğünü fark ettim. Gözlerimi açtıgımda masmavi gözlerle bana bakıyordu üzerimden iterek kendime gelmeye çalıştım Kenan ise buduruma çok sinirlenmiş görev icabı zor susuyor gibi idi. Mavi gözlü elimden tutarak beni kaldırmaya çalışırken Kenan girdi araya "ben ilgilenirim çekilin lütfen ". Gözlerine "sakin ol!" dercesine bakarak kalktım ayağa, mavi gözlü "özür dilerim böyle olsun istemezdim çok acelem vardı ve sizi görmedim" özrünü diledikten sonra yakama takılı kartvizite bakarak "Açelya" dedi... Bu Kenan'ı dahada sinirlendirdi kolumdan tutarak uzaklaştırdı oradan. Bu şekilde davranması planımıza dezavantaj olarak yansıya bilirdi.
-Ne yapmaya çalışıyorsun sen?
-Asıl sen ne yapıyorsun biraz daha dikkatli olamazmısın?
-Ben çarpmadım, farkında isen o bana çarptı..
-Kimsenin sana o şekilde bakmasına izin vermem.
-Ne şekilde??
-Etkilenmiş şekilde...!!!
-Ken.... yani Tarık bak bizim neden burada olduğumuzu unutma, biz görevdeyiz ve senin kendine hakim olman gerek. Kimsenin bizi evli olduğumuzu ve hatta seviyor olduğumuzu bile düşünmemeleri gerek.
Anlaşılan bu görev bizim için zor olacaktı, 10 yıldır evli olan iki kişinin birbirini sevmiyorlar miş gibi düşünmeleri gerçekten zordu. Ama idare etmemiz ve bu işi çözmemiz gerekiyordu.. Tartışmalar sona erdikten sonra işimizin başına geri döndük, daha dikkatli olarak etrafı izlemeye devam ettik.

KARmAŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin