38.Sayfa

235 27 5
                                    

Odadan çıkıp sessizce yürümeye başladık kafamızda soru işaretleri belirdi. Biz neden saklanmak zorundaydık ki?
-Ne yapacağız Kenan?
-Denileni... Ama müdürün dediği gibi akıllı olacağız.
-Nasıl olacak bu?
-Ona bile güvenmeyerek.!!

İşler karmaşık bir haldeydi doğrusu yada ne zaman öyle olmadi ki?

Kafeteryaya gidip melisanin yanına gittim ve ona taşınacağım için işten ayrılmam gerektiğini söyledim ama Kenan için daha bulduğumuz bir yalan yoktu. Ardından önünde tatlı bir kahkulu olan sarışın güzel bir kız yanıma geldi, elini uzattı ve kendini tanıttı.
-Selam ben Melisa 'nın kardeşi Elisa.. Burda yeniyim.
-Memnun oldum bende B... Açelyaaa ... Ben yeni sayılmam ama bu gün ayrılıyorum.
-Neden ?? Yanii özel değilse??
-Hayır değil, buradan taşınıyorumda..
-Hmm anladım.

Konuşmamızın ardından Kenan geldi ve Elisa onunlada tanıştı ve meraklı bakışlar ile bizi suzdu.
-Siz pek samimi görünüyorsunuz evli falan misiniz? (gülerek)
-Yoo hayır biz yıllardır arkadaşız sadece.
-Aa gerçek mi bu arkadaşlık nereden başladı?
-Sen baya meraklı çıktın anlaşılan hadi is başına geçelim.
-Evet ben meraklıyımdır.

Gevezelik bittikten sonra baya bir yoğun çalışmanın ardından istifa dilekçemi verdim ve akşam mesai bittikten sonra Melisa ve Elisa ile vedalaşıp ayrıldım. Çocukları okuldan alıp eve geçtim bir iki saat sonra Kenanda gelecekti fakat dört saat geçtiği halde hala gelmedi. Meraklı bir halde aramaya başladım ama telefonlarimi açmadı endişe dolu gözlerle camdan bakmaya başladım.
Yağan yağmur dahada içime korku sarmaya başlamıştı...

ARKADAŞLAR ARTİK YAVAŞ YAVAŞ FİNALE GİDİYORUZ OKUYANLAR BEGENİ VE YORUM ATIN VE KITABIMA DESTEK VERİN. SONLARA YAKLASTIGIM İÇİN BİRAZ ARA VEREREK YAZACAGİM AMA MERAK ETMEYIN BU ARA ÇOK UZAMAYACAK.. SİZİN DESTEGINIZ ÖNEMLİ BOL BOL VOTE YORUM........
Arkadaşlarınıza tavsiye ederseniz daha çok begeni alacaktir en buyuk isteyim kitabimi editörlerin fark etmesi lütfen destekkkkkk......

KARmAŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin