Heryer kapkaranlık "Kenan seni bulamıyorum ne olur beni bırakma" diye bağırdığını halde ses vermiyor. Gideceğim tek bir yol var orasıda karanlık, mecbur kalarak ilerledim oraya dogru. Hem ağlıyor hem kenan'ı bulmaya çalışıyordum. "Kenaaan! Neredesin? beni bırakma!!!!!"
-Beren ... Beren...... Duyuyormusun beni, uyan artık.
Haykırarak kalktım yataktan karşımda Kenan'ın olduğunu gördüğümde rahatladım.
-Ter içinde kalmış sın hadi kalk yüzünü yıka, kendini toparlarsin.Yüzümü yıkamak için lavaboya gittiğimde gözlerimin kıpkırmızı olduğunu fark ettim. İyice yıkayıp kuruladıktan sonra, üzerine fondeten sürdüm. Birazda makyaj yaparak kapadiktan sonra hazırlanıp Kenan'ın yanına gittim.
-Biraz daha iyimisin?
-Evet yaniii.. sayılır...
-Hadi çıkalım mı artık?
-Çocuklar..?
-Onlar dayıları ile kalacaklar.
-Tamam...
Rahat ve sıradan kıyafetler giyerek çıktık evden, öncelikle annem gile uğrayıp leyla ile görüşmem lazımdı.
-"tık tık..."
-Aaa hoşgeldin Beren..
-Hoş bulduk Anne.
-Nerdesiniz kaç haftadır??
-İş güç işte anne.,
-Torunlarım nerede çok özledim ben onları..
-Ömer'in yanındalar...
Kelimeleri geçiştirerek cevapladiktan sonra etrafa bakinmaya başladım, gözlerim Leyla'yi arıyor du. Su içme bahanesi ile yukarıya çıkarak Leyla'nın yanına gittim.
-Nasılsın??
-İyiyim neden?
-Haluk ile aran nasıl iyimi?
-Evet bi problem yok. Sen birşey mi diyeceksin??
-Iii... Hayır....
Anlaşılan Leyla'nın tüm olanlardan haberi yoktu. Birşey anlatmadan indim aşağıya...
-Kenan hadi gidelim geç kalmayalım..
-Tamam canım...
Oradan ayrıldıktan sonra yürümeye başladık biranda Kenan kolumdan tuttu ve merak ile gözüme bakarak sormak istediğini sordu.
-Leyla ya soyledi mi?
-Nasıl söyleyeceğim? Ne diyeceğim? Haluk un ikizi ölü bulundu ve bu cinayeti onun yaptigini mi düşünüyoruz diyeceğim....
-Doğru ama biran önce ona bunu anlatmalıyız....
Evet araştıracağımiz kişi Leyla'nın sevdigi ve iki yıldır görüştüğü Haluk'tu ........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARmAŞIK
Misterio / SuspensoBirbirini çok seven iki dedektifin başına ne gelebilirki? İnsan hatırlamadığı birisini hala sevebilirmi? Yüzünü bile bilmeden sıcaklığını hissede bilirmi? Şimdi bu kitapta dedektif olmaya karar veren iki aşığın başına gelenleri okuyacaksınız....