26.Sayfa

232 30 0
                                    

Gözlerimi ovuşturarak etrafa bakmaya başladım, daha güneş yeni doğarken uykum kaçmış ve çocukları kontrol etmek için odalarına girdim. İkiside mışıl mışıl uyuyorlardı, yanaklarına öpücük kondurarak bahçeye çıktım. Biraz yürüyüş yapıp rahatlamaya ihtiyacım vardı. Solmamış çiçekleri koklarken kedi yavrusu gördüm okadar tatlı idikii,, sevmeye doyamadim. Elimdeki simitleri islatarak yedirip eve dogru ilerlemeye başladım. Bahçeden içeriye girip sandalyeye oturdum biranda masaya kahve geldi, şaşkın bir şekilde arkamı döndüğümde Kenan'ın bana ve kendisine kahve yaptığını anladım, anlaşılan oda erken uyanmış. Gülümseyerek bakarak "günaydın" dedim. Tebessüm ederek oturdu yanıma "beraber uykusuz bir sabaha açtık demek gözlerimizi" evet dercesine kafamı salladim ona.. Kahvelerimizi yudumladiktan sonra içeriye gidip kahvaltı hazırladık, ben kızartma yaparken Kenan da masayı hazırladı güzelce tamamladıktan sonra çocukları uyandırdık. Beraber hazırladığımız bu kahvaltı hoşlarına gitmişti doğrusu...
-Hadi servisiniz geldi acele olun bakalım..
-Tamam anne akşama görüşürüz.
El sallayarak gonderdik okullarına ve ardından arabaya binerek iş yerine gittik. Arabayı biraz uzağa park ettik sonuçta garsonluk yapan bir insanın araba sahibi olması zordu, şüphe çekmemek adına herşeye dikkat etmemiz lazımdı. İçeriye neşeli selam vererek işimizin başına geçtik herşey dozunda ve güzel geçiyordu. Kenan yanıma yaklaşarak kulağıma fısıldadı.
-Bu gün patron gelmeyecekmis yukarıya çıkıp biraz etrafa bakacağım.
-Tamam ... dikkatli ol!

KARmAŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin