Yavaş adımlar ile ilerlemeye başladık, burası karanlık ve ürkütücü bir evdi dogrusu, Ercan ve karısı yıllarca nasıl burada yaşaya bilmisler acaba? Kırık dökük merdivenlerden çıkarken oyuncak takıldı ayağıma, bu kızının oyuncağı olmalı. Elime alıp bakmaya başladım, insan evladını kaybetmeye nasıl dayana bilir onu düşündüm. Elimdeki oyuncak ile üst odaları gezmeye başladım, önce yatak odasına gittim fakat bir gariplik vardı. Yatakta iki yastık olması gerekirken bir tane vardı ve burada Ercan in karısına aitt hiçbir eşya yoktu, halbuki karısı yeni ölmüştü hemen eşyalarını atmış olabilirmiydi? Bu odadan çıktıktan sonra çocuk odasına gittim.
Çok tuhaf !! Karısının eşyaları burada.. Neden burada? Karı koca kavga edebilirler ama odalarını ayırmak, sanırım bu evde daha farklı şeyler yaşanmış. Evden acele ile çıkıp akrabalarını soruşturma ya başladım. Üst sokakta Ercan in abisi ve karısı varmış, görüşmeye gittim ve yolda Kenan'a mesaj attım "birazdan orda olacağım beni merak etme". Hızlı ve sert adımlar ile adrese geldim kapıyı çaldım (tık tık)...
Uzun süre beklediğim halde kapı açılmadı, pencereden içeriye doğru baktığımda evde pek eşya göremedim. Sanki uzun zamandır evde yoklar gibi bir hal vardı. Ardından komşularının yanına gittim.
-Ben Kasap Ercan in abisine bakmaya geldim ama evde yoklar sanırım, nerde olduklarını biliyormusunuz?
-Onlar üç ay önce buradan taşındılar kimse nerede olduklarını bilmiyor.
-Peki size numaramı versem geldiklerinde bana haber verebilirmisiniz?
-Tamam veririm.
Oradan ayrıldıktan sonra Kenan'ın yanına gidip olan biteni anlattım.
-Ben Ercan ile görüşmek istiyorum,yolunda gitmeyen şeyler var bence...
-Tamam müdür ile konuşup görüşme ayarlariz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARmAŞIK
Mystery / ThrillerBirbirini çok seven iki dedektifin başına ne gelebilirki? İnsan hatırlamadığı birisini hala sevebilirmi? Yüzünü bile bilmeden sıcaklığını hissede bilirmi? Şimdi bu kitapta dedektif olmaya karar veren iki aşığın başına gelenleri okuyacaksınız....