..DURUŞMA..

231 26 4
                                    

-Ömer çocuklar sana emanet kapıda güvenlik olacak ama sen yinede dikkat et olurmu?
-Tamam abla aklın burda kalmasın.

Arabaya binip mahkemeye gitti kalbi hızla çarpıyordu, yaşadıkları kolay şeyler değildi. Herşeye rağmen dimdik ayakta durmak zorunda idi.

Elisa Ömer'e aşıktı ve kendini nasıl effettire bilecegini bilmiyordu. Üzülerek uzaktan bakıyor ve ağlıyordu.

Bir saatin sonunda duruşma başladı Leyla ve Meral hanım da oradaydı. Herkez ne olacağını merakla bekliyordu.
Hakim Haluk'a söz hakkı verdi ve herşeyi anlatmaya başladı.
-Evet ben bir cinayet işledim ama bunu yapmam gerekiyordu. Haluk yıllardır cennet hayatı yaşarken ben cehennemi yaşıyordum bana yardım etmedi. Bu durum sinirimi iyice bozmuş ve onu öldürme isteği duymuştum böylelikle ona ait herşey benim olacaktı.
-Yani sen Hakan sın ve ikizin Haluk'u öldürüp yerine geçtin doğrumu?
-Evet..
-Beren ve Kenan dan ne istedin?
-Onlar iyi bir dedektifti ve benim yaptıklarımı ortaya çıkaracaklarını bildiğim için önce takip ettirdim ama herşeye rağmen gizledigim bilgileri ele geçirdiler tek çarem onları öldürmekti. Beren'i kaza süsü vererek öldürmek istedim ama ölmedi yaşadı. Hafıza kaybı geçirdiğine dair bizzat doktorundan rapor istedim ve hiçbir şey hatırlamadığı için tekrar öldürmedim, annesinede şantaj yaptım ama herşeye rağmen burdayım.
-Kenan nerede? Ona ne yaptın?
-Onu ilk önce koltuğa bağladım elindeki bilgileri yok ettikten sonra silahı başına dogruttum ama onu isteyen bir başkası vardı ve ona verdim.
-Kim o kişi??
-Bedir Aras..
-Kenan dan ne istiyordu.?
-Beren'i....
-Karar verilmiştir... Hakan Uzun'un bizzat cinayet işlemekten ve adam öldürmeye teşebbüsten müebbet hapsine karar verilmiştir ...

-Anne Bedir yapmış duydunmu kocamı Bedir kaçırmış. O manyak bide benim hayatıma girmeye çalıştı ve ona sen yardım ettin. Kocam bulunana kadar seni görmek dahi istemiyorum.
-Affet kızım ben onun böyle kötü birisi olduğunu bilmiyordum.

Bilmemesi onu haklı çıkartırmıydı, Beren onca olanlardan sonra insanlara güvene bilecek miydi?

-Beren Haluk ölmüş sevdiğim adam ölmüş ve ben haftalardır onu öldüren kişinin yanındaymışım.
-Üzgünüm Leyla keşke böyle olmasaydı.

KARmAŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin