1. Kapitola

19.4K 534 9
                                    

Zase mi zvoní ten debilní budík a poskakuje po nočním stolku a vydává ty hlasité zvuky. Natahuji ruku a vší silou do něj bouchám, tak dlouho dokud se neutiší. Zachumlám se zpět pod peřinu a snažím se znovu usnout.
,,Zlatíčko měla by jsi vstát." ozve se máma, která stojí jako každé ráno mezi dveřmi. Otevírám očí a protahuji se, posadím se, abych na ni dobře viděla a pořádně zazívám. Podívám se na ní ospalým pohledem.
,,Já nechci do školy." zaškemrám jako malé dítě.
,,Toto řešíme každé ráno, vylez z té postele." zabouchne za sebou dveře.
,,Ty jsi zase milá." řeknu si sama pro sebe a zase si lehnu do mé velké postele. Chvíli se v ní válím, ale pak se rozhodnu vstát. Zamířím si to do koupelny. Když se uvidím v zrcadle ani se sebe neleknu, tak děsně vypadám každé ráno. Vlasy mi stojí do všech stran, ospalý pohled, prostě děs. Pustím vodu v umyvadle a opláchnu si obličej. To mě aspoň trochu probere. Vezmu si kartáček a dám si na něj pastu. Vyčistím si zuby a jsem spokojená, můj dech je zase svěží. Vlasy pořádně rozčešu. Moje vlasy jsou blond a od půlky délky je mám obarvené na hnědou barvu. Tak to zní divně, ale vypadá to vážně skvěle. Jako každé ráno se musím namalovat, i když na mém obličeji není žádný pupínek, tak bych bez líčení skoro nikam nešla. Podám si korektor a zakryji kruhy pod očima. Kruhy pod očima jsou asi jediný nedostatek na mém obličeji. Prostě děs. Podám si make up a rozetřu ho po celém obličeji, vše pořádně zapudruji a jsem částečně spokojená. Udělám si tenké linky, bez linek bych to už tak nějak nebyla já. Vezmu řasenku a dám si ji, co nejvíce na řasy. Miluji, když jsou mé řasy dlouhé a husté. Další věc, kterou musím udělat je obočí. Mé obočí je hrozně světlé, takže neuškodí si ho lehce zvýraznit, ale vážně jenom lehce. Vše zakončím svou oblíbenou rudou rtěnkou a jsem konečně se svým vzhledem spokojená. Teď je na řadě oblečení. Jelikož venku začíná už léto, můžu si obléct něco z mých oblíbených kousků. Dám si bílou podprsenku a k ní bílé tanga. Obléknu si bílý crop top, který se mi skvěle upne kolem mých prsou. Natáhnu si černé kraťásky s vyšším pasem. Z těchto kraťásku mi lehce vylézá zadeček. Obuji si bílé conversky a konečně vypadám k světu. Podívám se na hodiny a zjistím, že mám dobrý čas. Vyjdu na balkon a na stolku leží krabička cigaret a zapalovač. Vytáhnu si jednu cigaretu a přiložím ji na rty. Zapalovačem ji zapálím a vychutnávám si ranní cigaretu. Ranní cigareta musí být. Když okouřím, típnu cigaretu do popelníku a vrátím se zpět do pokoje. Vezmu si svou černou kabelku a naházím do ní nějaké sešity do školy, krabičku cigaret, zapalovač, iphone a sluchátka. Doufám, že mám vše důležité. Seběhnu schody dolů a namířím si to do kuchyně.
,,Budeš snídat?" zeptá se máma.
,,Ne, nemám chuť." odpovím ji rychle a hodím si do tašky jedno jablko, co leží v ošatce.
,,Ty jsi zase kouřila?" zeptá se znechuceně.
,,Jo, každé ráno kouřím." obrátím oči a vezmu si balíček žvýkaček, co leží na stole. Jednu žvýkačku si dám do pusy a zbytek hodím do tašky.
,,Smrdíš kouřem." zase mě napomene. Nesnáším ty její kecy na téma cigarety, že jsou nezdravé, že bych kouřit neměla a blablabla... Musím jen obracet oči.
,,Jedeme?" zeptám se znuděně. Máti jen přikývne a stoupá si. Namířím si to směrem do garáže a nasedám do jejího bílého autíčka. Za chvíli nasedá i mamka. Vytahuji iphone a do uší si dám sluchátka. Kdybych to neudělala musela bych poslouchat její kecy. Cesta do školy trvá jako obvykle, dlouhých dvacet minut.
,,Čau mami." rozloučím se s ní a vysedám z auta.
,,Ahoj a nezapomeň, že tě odpoledne vyzvedává táta, musíš jet k němu zase na víkend." posmutní si. Jen přikývnu a zavřu dveře. Tento víkend zase k fotrovi, no to bude zábava. Má prý zase novou přítelkyni, už ani nepočítám kolikátá je. Když spatřím u školy Kate, namířím si to hned přímo k ní. Jako vždy se obejmeme.
,,Ahooj." zakřičí mi hlasitě do ucha.
,,Jsi se posrala nebo co, zase mi řveš do ucha, nemůžeš to jednou říct normálně." řeknu znechuceně.
,,Ne, nemůžu." zasměje se.
,,Zapálíš si se mnou?" zeptám se ji a vytáhnu z tašky krabičku a zapalovač.
,,Jo." přikývne a vezme si ode mě jednu cigaretu. Obě tam stojíme a vydechujeme dým s cigaret.
,,O víkendu jde spousta lidí do klubu, jsou tam zase nějaké slevy na chlast." řekne nadšeně.
,,Já musím jed k fotrovi." povzdechnu si. ,,Slíbila jsem mu to."
,,Já na to zapomněla." řekne smutně Kate, ale já moc dobře vím, že ji to nemrzí. Je to dobrá kamarádka a mám ji ráda, ale vím, že ji takové věci nemrzí. Když uslyšíme prví zvonění namíříme si to ke skříňkám. Hodím si do skříňky věci a vezmu si jen věci na hodinu. Z Kate si to namíříme do třídy, jako vždy vcházíme do třídy ze zvoněním. Sedneme si do naší oblíbené lavice a to úplně do zadu k oknu. Do třídy vchází učitel, ale já ho jako vždy ignoruji. Jen tam sedím a dívám se z okna.


Bad GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat