Capitolul 20

4.9K 219 0
                                    

JASON

Dimineața mă găsește în apartamentul Samanthei, cu ea la pieptul meu. Aseară, după ce au plecat părinții ei, am avut treburile noastre, adormind într-un final.
- Iubito! E timpul să mergi la liceu și eu la colegiu. Haide, trezirea! Îi spun și o scutur încet, lăsând-o pe pat de pe umărul meu.
Spre surprinderea mea, s-a ridicat din pat în toată splendoarea ei și s-a dus direct la baie, nebăgându-mă în seamă.
- Eu am plecat în campus, trebuie să îmi schimb hainele. Ne vedem după cursuri, te iubesc! Strig in timp ce îmbrac și ies afară din apartamentul lor.
Mă îndrept cu pași repezi spre campus. Ajung în curte, după care urc la mine în cameră. O ipostază pe care nu voiam să o văd se află la mine în pat. Nate cu Vanessa dorm liniștiți. Le dau deșteptarea și amândoi se trezesc dintr-o dată, vară-mea fiind dezbrăcată. Când o văd, mă întorc cu spatele și îi spun să se îmbrace.
- Ești gata, Van? Și eu trebuie să plec, nu doar tu, îi spun și trece pe lângă mine, ieșind afară.
- Puteai să mă avertizezi că vii aici cu Vanessa. Nu mai eram nevoit să vă prind așa, spun în timp ce intru în baie pentru a face un duș.
- Am vrut să îți spun aseară, frate, dar deja adormiseși. Și tu, și Sam. Așa că am lăsat-o la voia sorții, spune el, în timp ce eu intru în duș.
*

Merg pe holurile colegiului și intru în sala de sport, unde aveam oră. Aici dădeam probele astăzi.
Prima probă pe care trebuie să o trec începe acum, prin alergare ușoară timp de zece minute. O iau cu brio și trec la cealaltă. Exerciții din anumite părți ale corpului, trecând cu brio și la proba asta.
*
Am ajuns la al treilea și ultimul curs, fiind în sală și așteptându-l pe profesor. Îi fac semn lui Nate să se uite la gemeni care vorbeau cu gemenele din clasa Samanthei. Aceștia pleacă eu știu unde și gemenele vin în direcția noastră.
- Bună băieți, ce faceți? Spun ele către noi și murmurăm amândoi un "bine" și se lipesc de noi, de parcă nu ar fi împreună cu gemenii, Kyle și Liam.
- Nu crezi că ești prea insistentă? Îi spun eu celei de lângă mine și se dă cu un pas în spate.
- Nu sunt. Vrem să ne împrietenim, spune aceasta și o ia pe sora sa după cap.
- Ei bine, ăsta nu e un mod de a-ți face prieteni, îi spun și vine mai aproape de mine.
- Dar ce mod este, păpușel? Spune și se apropie de mine, împingând-o.
- Hei, Deborah, mă tem că ești lângă ceva ce îmi aparține! Strigă iubita mea din ușa sălii și zâmbesc.
- Oh, și cui îi pasă? Pot avea orice când îmi doresc, nu o să mă oprească o puștoaică, spune către Sam și o cred în stare să o bată.
- Ce ți-ai mai putea dori când ai iubit? Îi spune și se apropie de noi, zâmbind, cu telefonul în mână.
- Iubit? Ce iubit? Spune și pufnește din buze.
- Oh, înseamnă că pentru tine, Kyle nu înseamnă nimic, zic mai mult pentru mine dar îl văd pe Kyle în spatele nostru.
- Dacă nu ai iubit, atunci eu ce sunt, Deborah? Spune Kyle din spatele meu și Deborah se îndreaptă spre el.
- Iubitule! Spune aceasta și se avântă înspre el, dar acesta e depărtează.
- Nu, Deborah. Nu mai ai ce căuta lângă mine. Și țineți sora departe de fratele meu, spune Kyle și îl trage pe Liam după el, afară din sală.
- Vai, vai, vai. Ați rămas fără iubiți. Vedeți ce se întâmplă când vă încurcați cu ai noștrii? Spune Sam către gemene și mă sărută, Vanessa făcând la fel cu Nate.
- O să plătiți pentru asta, cu vârf și îndesat, spune Deborah și o ia pe Ivy după ea, ieșind din sală și ele.
- Voi ce căutați aici? Parcă v-am spus să nu chiuliți, spun către ele, parcă luându-le la interogatoriu.
- Dar nu am chiulit. Ne-a dat drumul mai devreme. Se face nu știu ce ședință și ne-a zis tuturor să plecăm.

- Am înțeles. După cum vezi, nimeni nu e aici în sală și cred că nici nu va veni cineva, așa că hai să plecăm, îi spun și o iau de mână, ieșind din sală, urmați de Nate cu Vanessa.
Ieșim în curtea campusului și ne punem pe o bancă toți, povestind.
- S-ar fi dat Deborah la tine dacă nu veneam eu, zice Samantha către mine și zâmbește.
- S-a dat la mine înainte să vii tu, iubito, dar am refuzat-o, cum fac și cu celelalte fete. Dar era prea insistentă, și ai ajuns fix la țanc.
- Dacă nu ajungeam eu, cine știe ce mai făceați, spune iubita mea și dă sugestiv din sprâncene.
- Mai mult ca sigur o pălmuiam dacă nu ajungeai și mă mai enerva mult, spun și mă sărută, tandru de data asta.
- Și pe mine m-au abordat gemenii, înainte să intru în sală. Când le-am spus că ești iubitul meu, s-au îndepărtat. Ai băgat spaima în ei sau? Spune Sam și chicotește, afișându-se un zâmbet și pe chipul meu.
- S-ar putea spune și așa. Nu sunt singurii care se tem de mine, mai am colegi de genul, spun și face o față uimită.
- Ar trebui să mă tem și eu acum? Spune și își pune capul pe pieptul meu.
- Nu, iubito. Nu vorbim despre tine, ci despre colegii mei, spun și o sărut pe frunte.
- Vreți să vă mutați cu noi în apartament? Avem paturi destul de mari amândouă, intrați și voi, mă ia pe nepregătite iubita mea și își ridică bărbia cu capul spre mine.
- Nu știu ce ar spune părinții tăi despre asta, spun și o strâng mai tare la pieptul meu, de parcă mi-ar putea-o lua cineva.
- Ei nu sunt o problemă. Sunt de acord atâta timp cât ești și tu. Deci, ce zici? Accepți propunerea mea? Spune și dă sugestiv din sprâncene.
- Să zicem că o accept, dar plecăm în același timp de acasă când avem cursuri, îi spun și dă afirmativ din cap.
- S-a făcut.
- Apropo, te iubesc, să ști! Îi spun și îi zdrobesc buzele cu un sărut amețitor, sălbatic, care se încheie cu o mușcătură a buzei inferioare a ei.

Iubire și urăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum