Capitolul 17

5.3K 237 0
                                    

SAMANTHA

Ajunul Crăciunului. Un moment special pentru mine anul acesta. Chiar dacă nu îl fac cu familia, îl fac cu cea de-a doua familie a mea. Vanessa cu Nate și Jason cu tatăl său. Mi-aș fi dorit să fie și mama lui aici. Totul ar fi fost complet. Dar soarta a dorit să o ia dintre noi mult prea devreme.
Anul acesta, am căzut de acord cu toată lumea ca eu să fiu cea care pune steluța în vârful bradului, ajutată de Jason, bineînțeles. Mă urc pe umerii lui și tot nu ajung.
- Du-te puțin mai la dreapta, nu ajung! Îi spun și se mută, acum fiind la fix acolo unde trebuie.
Pun steluța în vârful bradului și toată lumea începe să aplaude. Ma coboară de pe umerii lui și ne sărutăm, zâmbind unul la altul.
- Acum, vreți să ne uităm la un film? Spune Nate și toți aprobăm înafară de domnul Doug.
- Uitați-vă voi, copii, mie îmi e foarte somn, mă pun să dorm.
- Bine, tată. Noapte bună, îi spune Jason tatălui sau, acesta spunând la rândul lui și urcând în cameră, sus.

MAXIMILIAN DOUG

Puteam fi sigur că se vor uita la Home Alone iarăși. Ca în fiecare an. M-aș fi uitat la el și eu. Dacă ar fi fost și Lucy aici. Mă simt pierdut fără ea. Da, știu că am zis că trebuie să fim puternici, dar a murit femeia care m-a făcut să iubesc necondiționat.
Când a murit, se întorcea de la cumpărături. S-a dus pe jos deoarece mașina era la reparații. Cumpărase cadouri de Crăciun pentru toți. De la familia lui Adam până la cea a lui Jay. Așa că în seara asta, când toți adorm, voi face pe Moș Crăciun.

SAMANTHA

Ce bine mă simt în dimineața asta. Pot spune că m-am odihnit. Încerc să scap din strânsoarea în care sunt prinsă, însă fără rezultat. Jason a decis ca în dimineața asta să nu mă lase să plec de lângă el.
- Jason, e Crăciunul! Îi șoptesc eu, încercând să îl fraieresc ca să îmi dea drumul.
- Mhmm. Mai cinci minute, mamă! Îmi spune el și îmi dă drumul, întorcându-se pe partea cealaltă a saltelei.
Mă ridic ușor din pat și mă duc direct la fereastră. Trag draperiile, lăsând în cameră o lumină puternică, astfel încât îl trezesc pe Jason.
- Sam, ce naiba? ! Voiam să mai dorm. Cât e ceasul? Mă întreabă și mă uit imediat la telefon.
- Ora 10 dimineață, J. Ai dormit destul. E Crăciunul, apropo! Îi spun și își mărește ochii.
- Oh, da? Păi hai jos să vedem ce ți-a adus moșul! Îmi spune și mă ia pe sus în brațe, coborând scările cu mine.

Toți erau jos lângă brad, despachetând cadouri. Ne așezăm și noi lângă brad și căutăm cadouri cu numele noastre pe ele. Găsesc unul pe care era numele meu și îl deschid imediat.
Înăuntrul cutiei găsesc un tablou cu mine și Jason, pictat foarte frumos iar jos un costum de Crăciunița, sexy.
- Iubitule! Îi spun și îl sărut pasional, trântindu-l la pământ.
- Copii, copii, încet! Spune tatăl lui Jason care se afișează lângă noi.
Mă roșesc instinctiv în obraji și începem să deschidem cadourile menite nouă.

*

Afară ninge de zor cu fulgi mari și acoperă locul cu multă zăpadă. Ne-am hotărât ca azi să ne dăm cu sania pe nisipul de la mare, unde putem observa mai multe sănii.
Am luat cele două sănii pe care le avea tatăl lui Jason și ne-am dus spre mare. Un loc aglomerat de multe sănii unde puteai vedea o grămadă de copii cu ai lor părinți.
Prima dată, băieții ne trăgeau pe noi, urmând ca pe urmă să îi tragem noi. Însă la noi era o problemă mai mare. Nu prea îi puteam trage. Mă chinui să îl trag pe Jason cu sania, însă eșuez lamentabil și pic în fund, Jason râzând de mine.
- Nu e amuzant! Spun și mă ridic, scuturându-mă de zăpadă.
- Oh, ba este, iubito! Îmi spune și mă strâmb la el, dând drumul funiei de care trăgeam acum câteva minute.
- Nu ai decât să te dai singur cu sania! Îi spun și plec de lângă el, alergând spre Nate, care o trăgea pe Vanessa cu sania.
Fără să știe, mă pun pe sanie, Nate continuând să tragă.
- Iubito, ți-am spus să ți picioarele sus, îmi îngreunezi treaba, îi spune Nate Vanessei și încep să chicotesc, acesta auzindu-mă.
- Așa deci. Te-a lăsat Jason și acum ai venit la mine. Dar ce sunt eu, hamal, să vă dau pe amândouă? Spune el și lasă funia din mână să cadă jos.
- Nu fi rău, Nate. Jason nu vrea să mă dea. Insistă să îl dau eu pe el și atunci când chiar vreau să o fac, pic.
- Atunci nu ar trebui să îți spun că e chiar în spatele tău? Îmi spune și mă întorc cu spatele și mă lovesc de un piept tare, rămânând lipită de el.
- Jason, mi-e frig! Spun și îmi bag mâinile la el în buzunar, încrucișându-mi degetele cu ale lui.
- Vrei să mergem înăuntru? Mă întreabă și un gând nebun îmi vine în minte.
- Este vreun patinoar pe aici? Întreb și aprobă din cap.
- Da, e chiar acolo, spune și îmi arată cu mâna spre o clădire nu foarte departe de aici.
- Vrei să mergem? îl întreb și mă uit rugător către el.
- Orice pentru tine, iubito. Dacă nu mă înșel, azi e intrare liberă deoarece e Crăciunul.
Mergem cu sania până la patinoar, eu fiind cea trasă acum și ajungem acolo imediat.
- Ști să patinezi? Mă întreabă Jason în timp ce ne luăm patinele în picioare.
- Nu, de asta am vrut să venim. Mă înveți să patinez? Îl întreb și mă sărută, trăgându-mă cu el pe gheață. - Știi ce? Cred că voi rămâne întâi lângă, pentru a te privi pe tine și după mă vei învăța, ok? Îi spun și acesta doar aprobă din cap, mergând pe gheață.
Mă plasez pe margine, fiind lângă o tânără roșcată care se uita și ea la cei de pe gheață. Odată intrat iubitul meu, am putut-o observa pe respectiva domnișoară măsurându-l din priviri.
- E frumos, nu? Îi spun și se uită în continuare la el.
- Sexy chiar, îmi spune și fierb în mine de nervi, dar vreau să râd un pic.
- Mă întreb dacă are iubită, îi spun și se uită la Jason, aproape salivând.
- Sper că nu, spune și se uită la Jason, parcă implorându-l să se uite la ea.
Jason se întoarce către mine și îmi face cu ochiul, tipa crezând că îi face ei.
- Mi-a făcut cu ochiul, oh doamne, simt că mor, spune și râd în sinea mea. Oh, uite, vine încoace.
Îmi ridic mâna spre buze făcându-i semn să tacă atunci când se apropie de mine și decid să mă prefac că nu îl cunosc.
- Hei, bună, cum te numești? Îi spun și zâmbesc la el.
- Jason. Pe voi cum vă cheamă, frumoase domnișoare? Spune el și aștept răspunsul roșcatei. Întâi se uită la Jason și după la mine.
- Eu sunt... Holly. Încântată de cunoștință, Jason, îi spune iubitului meu și aproape că se pierde în ochii lui. Iar tu cine ești? Îmi spune ea mie, zâmbindu-mi.
- Eu sunt iubita băiatului ăsta sexy, spun și îl sărut pe Jason de față cu ea.
- Deci voi doi... sunteţi împreună? Face Holly o față uimită și se uită când la unul când la altul.
- Mai trei luni și avem un an de când suntem împreună, drăguța! Îi spun și mă lipesc de Jason, acesta chicotind. - OK. Acum voi pleca. Îmi pare bine că v-am cunoscut, spune și pleacă val-vârtej de lângă noi.
- Acum, haide să te învăț să patinezi, îmi spune Jason și mă trage pe gheață, eu încercând să îmi țin echilibrul.
Îmi arată cum să stau fără să cad și mă ajută să patinez, ținându-mă de mână.
- Uite, uite, pot și singură! Îi spun dându-i drumul la mână, dar alunec și sunt prinsă imediat de două brațe puternice.
- Văd că poți și singură! Îmi spune Jason și mă ridică, poziționându-mă astfel încât îmi pot ține echilibrul.
- A fost doar o greșeală. Mai pot încerca o dată? Îi spun si dă negativ din cap.
- Și să risc să te duc toată lovită acasă să mai îmi spună cineva că te-am bătut? Nu. În schimb, putem patina amândoi, așa nu cazi.
Mă prinde de mână și patinăm pe toată bucata de gheață din jurul nostru, dintr-o dată picioarele alunecându-mi, Jason prinzându-mă repede în brațe și sărutându-mă.
- Te iubesc! Îmi spune și nu îi răspund imediat.
- Minți! Îi spun și se uită întrebător la mine.
- Nu mint. Chiar te iubesc, îmi mai spune odată și dă să mă sărute, dar întorc capul.
- Minți! Dacă mă iubeai, nu mă înșelai. Și încă de două ori! Îi spun și mă întorc cu spatele la el.
- Credeam că am trecut peste asta! Am luat-o de la zero, îți amintești? Îmi spune și o lacrimă se observă pe obrazul meu.
- Am trecut, dar nu voi uita niciodată. Atunci, înseamnă că suntem chit, îi spun și mă întorc spre el, zâmbind.
- Ce vrea să însemne asta? Mă întreabă și se uită uimit la mine.
- Și eu te-am înșelat. Cu Patrick. Cât nu vorbeam cu tine, mi-o trăgeam cu el! Îi spun o minciună mai mare ca mine și îl pot vedea nervos, sperând să nu facă ceva necugetat.
- Ce? ! Îmi spune și se uită nervos, nefăcând nimic. Momentan.

Iubire și urăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum