Capitolul 25

4.2K 213 9
                                    

JASON

După două luni ne aflăm la masă, mâncând ca de obicei delicatsele de clătite făcute de Samantha și stând și vorbind unul cu celălalt. Fața pe care o face Samantha mă face să zâmbesc încă o dată și să uit că mai e și altcineva în jurul meu.
- Nu îmi mai aminti și tu! Trebuie să mă mărit înainte de a deveni un balon care merge cu viteza melcului.

- Taci acolo! Deja mi te imaginez în rochie de mireasă, însărcinată în luna a şaptea, și ținându-te de burtă la ceremonie! Spune verișoara mea înspre Samantha, aceasta căutând ceva cu care să arunce în ea.
- Stai liniștită, iubito, Vanessa doar glumește! Zic eu, încercând să o liniștesc, dar vocea verișoarei mele se aude dinou din bucătărie.
- Dar totuși, nu ar fi o idee rea! Strigă Vanessa, mușcând dintr-o clătită.
- Deloc, Vanessa, nici nu se putea mai bine. Tu te auzi ce spui? Eu vreau să mă bucur de suplețe cât o mai am, deși a început să îmi crească burta.
- Suplețea o vei avea și după ce naşti! Zice Vanessa și îi dă de gândit Samanthei.
- Ce vrei să spui cu asta? Să fac nunta după ce nasc? În niciun caz.
- Nu ar fi nici asta o idee rea, dar parcă nu mă încântă nici pe mine. Acum vreau să știu. În câte săptămâni sau luni ești? O întreabă și asta nici eu nu știu, dându-mi seama că nu am fost cu ea să facă niciun control.
- Îmi spune și mie cineva? Se întoarce înspre noi și se uită mirată. Nimeni nu știe? Zice și se mai uita odată.
- Se pare că ne-am făcut cu un drum spre spital, zice Vanessa și vine spre noi cu cheile de la motocicletă.
- Stai departe cu alea de ea! Cel puțin în perioada sarcinii! Zic și se oprește în loc.
- Jason! Nu am încă burtă mare, pot conduce!
- Dar, iubito...
- Nicio "iubito". Nu vreau să îmi impui reguli cât timp sunt însărcinată. Încă pot conduce motocicleta, nu am ajuns încă o legumă.
- Dacă pățește ceva, e numai vina ta! Îmi mijesc ochii spre Vanessa și îmi iau cheile de la mașină, chemându-l pe Nate după mine.

*

Ajunși în parcarea spitalului , îi arunc cheile lui Nate pentru a o închide și fug repede spre Samantha care se dădea jos de pe motocicletă.
- Ești bine? Ai pățit ceva? Zic și o controlez îndeaproape, ea punându-mi mâinile pe lângă corp.
- Jason! Încetează! Nu am pățit nimic! Mă vezi în fața ta, nu? Ei bine, uită-te și în continuare.
- Haide să mergem, spun și o trag spre intrarea în spital, întrebând la recepție de doctorița care ne-a spus că e însărcinată.
- Cu dr. Johnson, vă rog! Zic și o văd pe cea din fața mea cum efectuează niște apeluri, după își ridică privirea spre mine și îmi zice unde ar trebui să merg.
Îi mulțumesc și o iau de mână pe Samantha, urcând scările. O iau în brațe, dar îmi țipă să o las jos, lovindu-mă.
- Jason! Pot merge și eu! Nu sunt handicapată! Acum, haide! Zice și mă trage de mână, bătând la ușa cabinetului doctoriței.
- Intră! Spune dinăuntru și intrăm amândoi, eu așezându-mă pe un scaun în timp ce Samantha s-a pus pe pat.
- Cum te mai simți, e totul în regulă? Spune și îi face semn să se întindă pe pat.
- Nu știu ce ar putea fi mai bine decât aducerea aminte a tuturor lucrurilor! Și faptul că sunt însărcinată și nu am fost la niciun control. Îi răspunde iubita mea, lăsând-o pe doctoriță să zâmbească.
Felicitări, ai reușit să îți amintești! Asta explică faptul că ești aici într-un moment neașteptat.
- Chiar așa. Vreau să știu în câte luni sunt și dacă se poate spune sexul copilului.
Doctorița ia lichidul acela cu care o unge pe burtă pe Samantha și se uită pe ecran, îndemnându-mă și pe mine să o fac, deși nu înțeleg prea multe.
- Ești deja în a treia lună de sarcină, Samantha! Mai mare e mirarea că îți crește burta mai repede decât aș fi crezut. Poți vedea acolo o siluetă.. Stai..
- Ce s-a întâmplat? Spun panicat și o văd zâmbind pe doctoriță.
- Sunt două siluete! Zice dintr-odată și inima mea o ia deja la galop.
- Două siluete? ! Adică. . gemeni? Se miră iubita mea, doctorița aprobându-i din cap.
- Da, Samantha, 2 siluete. Vrei să le ști și sexul? Întreabă doctorița și deși Samantha ar trebui să răspundă, o fac eu în locul ei și zic cât se poate de tare , "da".
- Păi, să vedem. Silueta asta de aici este fată iar cealaltă... tot fată! Spune după ce mai învârte lichidul de pe burta Samanthei cu acel aparat, de data aceasta ridicându-l și ștergând lichidul de pe burta acesteia.
- Vă mulțumim foarte mult pentru că ați avut timp să o primiți și, de acum încolo, vom suna când se va întâmpla ceva.
- Cu cea mai mare plăcere. Ai grijă ce faci, Samantha. Ți-au apărut deja grețurile, mă gândesc, deci fi atentă să nu pățești ceva.
- Voi fi, doamnă doctor. Vă mulțumim încă o data și o zi plăcută în continuare.
Ieșim din cabinetul acesteia și ne îndreptăm spre ieșirea din spital, grăbindu-ne să le dăm vestea celor doi porumbei.
- Ai măcar 2 luni? O întreabă Vanessa pe iubita mea și aceasta afirmă din cap.
- Am 3 luni, nu două. Și știu și sexul.
- Fată sau băiat? Întreabă Vanessa și nu ezit să răspund eu primul.
- Două blonde cu ochii căprui! Zic și o văd pe Vanessa mirată.
- Ba nu! Două șatene cu ochii albaștrii! Zice și iubita mea, Vanessa fiind din ce în ce mai mirată.
- OK, ok, ok. Deci veți avea gemene, să înțeleg! Felicitări! Ne spun amândoi dintr-odată și ne îmbrățișează.

Iubire și urăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum