SAMANTHA
După ce că l-am ajutat cu maşina pe acel nesimțit -deşi ştiam foarte bine starea problemei-nici nu mi-a mulțumit. Tipic Jason. Nici nu mă așteptam la mai mult din partea lui. Așa a fost el mereu. Neinteresat de nimeni din jurul lui. Cred că singura persoană de care este întradevăr interesat este el însuși.
Am intrat cu motocicleta în curtea prietenei mele, cea care m-a invitat la petrecere, și mi-am etalat rochia scurtă pe care o aveam. Cum prietena mea nu a vrut să dea o petrecere ca toți adolescenții de vârsta ei, în club, a ales să fie acasă, casa ei fiind locul perfect unde se pot da petrecerile. Curte mare în spate unde se află o piscină la fel de mare pare a fi locul potrivit.
Toate domnișoarele doritoare de senzații tari se mișcau lasciv pe lângă băieții de pe ringul de dans. Nici nu cred că se cunoșteau. Dintr-o dată, cineva mă întoarce cu fața în direcția opusă, ca mai apoi să aflu că acel cineva e Scott, cel mai bun prieten al meu.
- Sam, nu mi-ai spus că ajungi la petrecere. Trebuia să îmi fii spus, te luam cu mine cu mașina. Nu mai trebuia să te chinui cu motocicleta.
- Doar ști că nu sunt o mare fană când vine vorba de transportul cu mașina. Motocicleta e mai bună. Mă contrazic, uitându-se la mine și măsurându-mă din cap până în picioare.
- Cum doamne iartă-mă te-ai urcat pe motocicleta aia cu o rochie atât de scurtă fără a arăta ceva?
- Simplu, cu grijă. M-am aranjat eu cumva încât să nu lase de dorit.
- Mă mir că tatăl tău nu a comentat.
- Nu are ce spune în fața mamei. M-a atenționat doar să nu vin cu nimeni acasă pentru că îi va scrie sentința la închisoare.
Râzând, Scott mi-a zis că merge să o caute pe Kate și a plecat spre bar să își ia ceva de băut în timp ce eu am intrat în casă. Îmi este cam frig, dar nu-i nimic. Oricum după ce mă încălzesc, mă voi duce afară din nou. Nu aș rata o baie în piscină.
Mă așez pe canapea sub privirea tuturor băieților din jur, nebăgându-i în seamă. Dacă le-aș permite tot ce șiar dori ei să facă cu mine, nu aș mai fi aici, probabil aș fi într-una din camere, ocupată cu ei. Dar nu sunt genul care să permită cu una, cu două. Mai ales oricărui băiat. Ca să ai acest noroc în fața Samanthei Ross trebuie să fii cineva special.
Însfârșit am dat de Vanessa. Credeam că nu o mai găsesc. Fata asta nu stă locului niciodată.
- Van, pe unde umblii? De când te caut. O întreb, văzând-o cum se așează pe canapea lângă mine şi începe a mă măsura din cap până în picioare. De ce toți fac asta?
- Tu vorbești de umblat? Te caut de când ai ajuns, te miști repede, să știi! Îmi răspunde și pot observa cum suflă. Se vede că a mers ceva mai repede.
- Ce era așa de urgent? Într-un final mă trezesc întrebând, lăsându-i timp să își tragă sufletul.
- De ce l-ai adus pe Nate aici?
Încruntătura pe care o susține lasă la vedere o pereche de riduri micuțe, însă prea finuțe de băgat de seamă de către un neatent.
- Ce? ! Eu nu l-am luat cu mine, nici nu știa că sunt aici, o informez imediat, neștiind despre ce vorbește. - Cum nu? M-am întâlnit cu întreaga sa trupă și m-a întrebat dacă te-am văzut, zice ea, o urmă de uimire citindu-se pe chipul meu. Și crede-mă, fato, nu am văzut o față mai falsă ca a lui, continuă.
- Jason! Exclam eu într-un final.
- Ce Jason, Sam? ! Noi vorbeam despre Nate aici.
- Știu, dar cred că Jason le-a propus să vină aici doar ca să îmi facă mie zile fripte. Știi, înainte să ajung la petrecere, i-am înapoiat bujia. Și putea să îmi mulțumească, zic și eu. Dar nu a făcut-o.
- Ce nesimțit! Spune imediat, amuzându-ne amândouă pe seama faptului. Păi bine, Sam, eu te las, mă așteaptă Collin acolo, i-am promis că în seara asta îi dedic mai mult timp. Sper să nu te superi.
- Nu, draga mea, du-te și distrează-te. Să nu faceți prostii, nebunilor! Zic eu către ea, îmbrățișând-o.
Vanessa a plecat către Collin, iubitul ei încă din generală, iar eu am rămas pe canapea, consumându-mi băutura. Dintr-o dată o siluetă zveltă și foarte cunoscută se așează lângă mine. Fix de vărul meu nu aveam chef acum.
- Nate, dacă ai venit aici ca să mă iei acasă sau să îmi ordini ceva, eu zic să faci paşi!
Am fost atât de încrezută când am zis asta încât nici eu nu mă cred.
- Nu de asta sunt aici. Voiam doar să văd ce face verișoara mea, zice el și deja știu că vrea ceva, așa face el întotdeauna când vrea să obțină ceva.
Are un zâmbet atât de malefic încât mă sperie și mă amuză în acelați timp. Cine știe ce vrea iarăși.
CITEȘTI
Iubire și ură
RomanceAtunci când doi oameni complet diferiți dar totuși atât de asemănători se atrag,nu mai este loc de ură. Dar când ura este instalată deja între ei,iubirea îşi face loc mai greu. După ce se întâlnesc la o petrecere,Samantha și Jason se dușm...