Capitolul 13

5.9K 279 7
                                    

NATE

Și iată că a venit și vremea când vom ajunge la colegiu. Colegiul Brooklyn are la dispoziție tot ce și-ar dori un student. De la campus până la cantina cu masă copioasă. Profesorii sunt la fel de nasoli ca la liceu, dar asta nu mă interesează. Sunt deja de două luni aici și mam atașat de colegi și interacționez cu toți. Mi-am făcut și prieteni, printre care Colton, Tyler și Luke. De când cu colegiul, Jason s-a îndepărtat atât de mine, cât și de Samantha. Înainte vorbeau zilnic, se sunau unul pe altul, acum dacă îl văd vorbind o dată la 3 săptămâni. În schimb, eu cu Vanessa încă vorbim zilnic, am mai fost în week-end-uri în Hollywood și am stat mai mult cu ea. Jason nu a venit cu mine acasă. Ori s-a certat din nou cu Samantha, ori și-a găsit pe altcineva.
Da, asta ar putea fi! Prin colegiu se zvonea că tipul cel nou, adică Jason e pe combinații cu o tipă din anul doi, Brittany parcă fiindu-i numele. Asta explică faptul că îi văd întotdeauna împreună, sunt chiar și în aceeași clasă. În care se întâmplă să fiu și eu.
Acum suntem la oră. La colegiul la care am intrat amândoi se face doar sport. E colegiu pentru sport.
Acum profesorul ia doi voluntari pentru a le arăta niște poziții esențiale pentru ce vom făcea.
- Avem nevoie și de niște voluntari! Spune profesorul și văd două mâini ridicate. Jason și. . Brittany, treceți în față!
Se duc cei doi în fața clasei, coborând pe scări deoarece erau așezați pe al patrulea rând și stau drepți în fața profesorului.
- Astăzi vom simula niște chestii pentru a învăța cum se procedează în caz de înecare, cum se face respirație gură la gură în caz de înec și altele.
După asta proful îi așeza în poziții diferite, arătându-ne. Întâi Jason a luat-o în brațe și a strâns-o tare de burtă, proful explicându-ne că așa se procedează în caz de înecare. Imediat după asta, o pune pe Brittany să se întindă pe jos pentru a-i face Jason respirație gură la gură. Ne explică cum trebuie ținută persoane de nas și împingând aerul cu gura pe gura persoanei.
Îl văd pe Jason deasupra ei și ținând-o de nas, îi face respirație gură la gură. Doar asta nu a părut să fie. Era mai mult în respirația aia. Mai mult-ul acela fiind limba, care nu era necesară în asemenea situații. Și totul făcea parte din plan. Planul idiot al lui Jason. Plan despre care nimeni înafară de noi doi şi Vanessa ştim.

Când s-au ridicat de jos, Brittany a avut o față de persoană satisfăcută pe care aș fi dorit să i-o fi spart dacă asta nu făcea parte din plan. Jason își mușca buza inferioară și zâmbea. Totul bineînțeles de ochii lumii.

VANESSA

Nu știu care e faza dintre Jason și Samantha, dar nu mai au nicio treabă unul cu altul. Samantha pare că îl uitase pe vărul meu iar el la fel. Nu au mai vorbit în ultima vreme și nici măcar nu a venit să o vadă atunci când venea Nate la mine. În schimb Nate și cu mine suntem la fel, vorbim zilnic. Eu îi spun chestii de Samantha și el mie de Jason, cu condiția să nu le spunem lor unul de altul. Și totul face parte din planul idiot al lui Jason. Cine naiba face aşa planuri idioate înafară de un văr idiot?
Ora de engleză trece atât de greu uneori. Noi vorbim în engleză, în timp ce unii din clasă nu știu un cuvânt să pronunțe. Nu știu de ce, dar în ultima vreme Samantha și Patrick au devenit foarte apropiați. Ori e un sentiment de colegialitate, ori se întâmplă ceva între ei, dar o să aflu eu. Nici nu mai stă cu mine în bancă, toată ziua e cu Patrick.
Azi e vineri și în fiecare vineri ne-am decis să facem seara fetelor. Eu cu ea, plângând la filme și povestind. Așa că am ocazia să îi pun câteva întrebări.
Filmul din seara asta este The Notebook. Nici nu a început bine că deja simt o stare de tristețe. E prea fain filmul, aștept să se termine și să vorbesc cu ea. Samantha plângea la fiecare scenă iar eu mă uitam la ea. Are cearcăne adânci la ochi, asta însemnând doar că nu a dormit... și a plâns, ceea ce face și acum.
- Samantha? Mă adresez acesteia, văzând că filmul era pe terminate.
- Ce s-a întâmplat? Îmi răspunde, luând câteva șervețele și începând să își șteargă lacrimile.
- Voiam să discutăm, Sam. Te-ai... schimbat.
- Cum adică, m-am schimbat? Sunt tot eu, Van.
- Da, ești tot tu, dar cu Jason cum rămâne? Atât vă iubeați înainte să plece și acum parcă nici nu vă cunoașteți.
- Da, într-adevăr nu am mai vorbit. Dar m-am săturat să fiu tot eu aia care îl caută și pe el să nu îl intereseze, spune și nu înțeleg ce spune ea prin "interesare".
- Cum adică nu îl interesează? Spun eu, mijindu-mi ochii.
- Păi, de când sunt amândoi la colegiu, cu Nate vorbesc mai des decât cu Jason. El nici nu mă mai suna, iar când îl sunam eu îmi spunea că nu poate vorbi. Ce treabă o fi având, doar el știe.
- Nu știu, nici eu nu am mai vorbit cu el. În orice caz, luni suntem invitate la un act de caritate pe care îl organizează școala.
- Are ceva dacă îl iau și pe Patrick cu noi? Întreb și văd că se uită la mine rugător.
- Că tot veni vorba de Patrick, în ultima vreme interacționați cam mult, nu crezi? Îmi mijesc iar ochii către ea.
- Nu am vreo treabă de genul cu el, doar ne înțelegem foarte bine. La fel cum mă înțeleg și cu Nate.
- A, bine. Cu condiția asta te las să îl iei cu tine la actul de caritate de luni, spun și râd, la fel făcând și ea.

Am mai povestit ceva și ne-am dus direct în cameră să ne schimbăm în pijama. În seara asta intrăm pe Skype să vorbim cu băieții. Am aprins laptop-ul și am găsit acolo un e-mail de la băieți.


De la :Nate

Subiect : Skype

Iar v-ați uitat prea mult la film și ați uitat de noi?


La media a atașat o poză cu ei doi cu o față de câine plouat. Am intrat pe Skype imediat, și, văzând că sunt online, am sunat. A răspuns imediat și în fața camerei îl puteam observa doar pe Nate.
- Heei. Unde e idiotul de Jason? Spun și dă din umeri că nu știe.
- Nate, Vanessa, eu plec acasă. Am așa o stare de somnolență de aș putea adormi și în picioare.
- Bine, Sam. Ne vedem mâine. Ieșim la cumpărături, apropo, îi spun și o pup.
Auzind că motocicleta se deplasează de lângă casă, am decis să vorbesc eu cu Nate și să ne mai transmitem câte ceva.
- Am vorbit cu Sam. A zis că nu are nimic cu Patrick, doar se înțeleg bine, la fel cum o face și cu tine.
- E bine atunci. În legătură cu Jason nu aș putea spune același lucru. Astăzi la ore, când făceam metode de resuscitare, practic s-a sărutat cu Brittany.
- Păi dacă erau metode de resuscitare, probabil i-a făcut respirație gură la gură.
- De când se folosește și limba pentru asta? Îmi spune și mă încrunt ușor.
- Așa deci. Acum, știu că ai mințit când ne-ai spus că nu ști unde e. Deci. . unde e vărul meu?
- Și-o trage cu Brittany în camera ei! Îmi spune și îmi pică fața. Dar defapt nu e adevărat, vrea să o ceară în căsătorie pe Samantha și a luat-o pe Brittany cu el să se sfătuiască, spune și mă liniștesc, știind că totul e în plan. Ce față ai făcut!
- Nu mai ştiu la ce să mă mai aştept de la tine, ai devenit cam glumeț!

Iubire și urăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum