SAMANTHA
Paris. Orașul iubirii și cel mai frumos oraș al Europei, după părerea mea. Dacă e să luăm după limba care se vorbește acolo, le ador accentul, accent pe care nu aș putea să îl dobândesc vreodată .
Ajunși în fața hotelului Cortesse, hotel la care suntem cazați, ne dăm jos din taxi pentru a lua bagajele din portbagaj și îi plătesc șoferului suma cerută. Noroc că am știut din timp să schimb dolarii în euro.
- Haide, iubito, abia aștept să lăsăm bagajele și să colindăm Parisul.
- Ție ce îți pasă, ai dormit aproape tot drumul, eu nu mai pot de somn. Ține minte că eu mai am două în mine, tu ești singur, îmi zice iubita mea și constat că are dreptate, am dormit ca un porc tot drumul.
- Bine, Sam. Atunci ne punem să ne odihnim puțin și mergem după.
Își dă geanta de pe umăr jos imediat ce intrăm în cameră și se pune încet pe pat, întorcându-se pe partea dreaptă. Doar ce își închide ochii și adoarme instantaneu.
Îmi scot laptop-ul din rucsac și caut niște obiective turistice. Să vedem.. Deci, turnul Eiffel, muzeul Louvre, bulevardul Champs-Elysees, catedrala Notre Dame și lacătele iubirii de pe podul îndrăgostiților. Și nu în ultimul rând, să nu uităm că am fost copii, Disneyland Paris. Cât mă uitam eu la imagini cu toate cele pe care le-am înșirat pe aici, o simt pe Samantha, punându-și mâna pe umărul meu.
- Sună interesant. În decursul unei luni avem o grămadă de făcut. Abia aștept să văd turnul Eiffel de aproape, nu doar de aici, de pe fereastră.
- Te-ai odihnit, iubito?
- Oarecum. Destul de mult pentru a avea energia să vizitez măcar un obiectiv turistic de pe listă.
- Ne facem un duș și ieșim, ce zici? O întreb, aceasta afirmând cu o mișcare a capului.
Intru în baie pentru a vedea cum arată și în ochii îmi sare o cadă luxoasă și mare, în care intră două persoane.
- Ce zici de o baie? Mă tentează mai mult cada decât cabina de duș, îi spun și o văd cum caută în geamantanul ei disperată.
- Ce cauți, iubito? Ai uitat ceva? O întreb și își ridică privirea încruntată spre mine.
- Nu îmi găsesc elasticul de păr și sunt sigură că l-am pus.
- Nu e cel care îl ai la încheietura?
- Oh, ba da. Asta ca să vezi cât de neatentă sunt. Acum, ce ziceai de baie? Mă întreabă venind în direcția băii.
- Am zis că vom face baie în luxoasa noastră cadă, ce zici?
- Îmi sună bine. Stai să scot șamponul acela de face spumă în apă.
- Nu, nu îl scoate. Vreau să îți admir trupul, nu să ascundă spuma tot.
- Ok atunci. Gelurile de duș sunt la tine în geamantan, la mine nu mai intra nimic.
- Da, știu, le-am luat deja, acum haide, zic și o trag în brațele mele, intrând în baie.
- Prosoapele! Sare ea ca arsă și o prind de mână înainte de a pleca înapoi în cameră.
- Sunt aici, iubito, totul e pregătit, tu doar să intrii.
*
Baia asta este tot ce aveam nevoie după o călătorie lungă cu avionul. Mă simt atât de relaxat.
- Spune-mi te rog că nu ai se gând să iei alea în picioare acum..
- Nu îți pot spune, pentru că le iau, zice Samantha încălțându-se cu niște platforme cu toc înalt, însoțite de o rochiță lila cu floricele.
- Tu clar nu ești normală. De ce te încalți în alea? Nu ți se par incomode?
- Le porți tu ca să ști dacă sunt incomode sau nu? Nu prea cred. Sunt chiar comode față de altele, nu mă dor picioarele de la ele.
- Bine, dar să nu te vaiți la mine după că te dor picioarele.
- Bine, bine, domnule atent, acum ne contrazicem sau mergem la turnul Eiffel?
*
După încă puține contraziceri în legătură cu îmbrăcămintea și încălțămintea, iată-ne în fața celui mai mare simbol al Franței: turnul Eiffel. Nu știu ce e mai frumos: să fii cu iubita în fața turnului Eiffel, turn vizitat de sute de persoane sau să te afli cu soția în orașul iubirii, Paris. Cred că ambele variante ar merge în cazul meu.
- Îți place, iubito? O întreb, ținând-o în brațe, punândumi mâinile pe burtica ei și uitându-ne către turn. Vrei să urcăm? Să vezi ce frumos se vede Parisul de sus.
- Ce om întreg la minte ar urca atâtea scări, iubitule?
- Orice om care nu ar ști de existența unui lift.
O văd luminându-se la față și o prind de mână, îndemnând-o să meargă în aceeași direcție în care merg și eu.
Urcăm în lift însoțiți de alți câteva oameni, o femeie fiind cu fața spre noi și uitându-se atent la burta Samanthei.
- Frumoasă burtică. Ai gemeni, nu-i așa? O întreabă misterioasa femeie pe Samantha, aceasta neștiind de unde știe.
- Da, de unde ați știut?
- Sunt medium. Probabil te aștepți la două fete. Cred că ar fi bine să te aștepți la o fată și un băiat.
- Dar doctorița mi-a spus clar că. .
- Nu te încrede în ei. Sora mea a născut un băiat, și îi spuneam că așa va fi, dar nu mi-a ascultat sfatul și tot cumpăra lucruri de fete. Doctorul i-a spus până în ultima zi că e fată și când colo era băiat. Așa că ști la ce să te aștepți.
- Îți mulțumesc. Ești din America, nu-i așa? O întreabă iubita mea și aceasta aprobă cu o mișcare a capului.
- Da, locuiesc în New York, am venit într-o vacanță aici.
- New York? De acolo sunt și eu. Poate după ce nasc vei vrea să ne întâlnim la o cafea, la o prăjitură.
- Desigur. Oh, era să uit, mă numesc Elizabeth, dar îmi poți spune Liz.
- Încântată, Liz. Eu sunt Samantha, îmi poți spune Sam. El e soțul meu, Jason, suntem aici. .
- În luna de miere, știu, zice aceasta și zâmbește.
Femeia asta începe să mă sperie.
- Wow, chiar te pricepi. Păi bine Sam, uite numărul meu, când vei vrea să ieșim pe afară, doar sună-mă, sunt oricând disponibilă.
- Mi-a făcut placere să te cunosc, Liz, spune Sam și imediat ce ieșim din lift, Liz se pierde prin mulțime.
O iau pe Sam de mână și ne îndreptăm mai spre margine, pentru a vedea orașul. Îi văd uimirea de pe chip, probabil fiind fascinată de priveliștea grandioasă văzută din înaltul Turnului Eiffel.
- E, e... Nu am cuvinte. Îți mulțumesc atât de mult, iubitule, te iubesc! Îmi spune și îi văd o lacrimă străbătându-i chipul.
- Nu plânge, iubito. Nu mai vreau să te văd cu lacrimi în ochi. Știi deja că te iubesc mai mult ca orice pe lumea asta, vă iubesc! Spun către ea și mă îmbrățișează.
- Hei, tu, ne poți face o poză împreună? Vrem să avem o amintire frumoasă de aici.
Îi dau aparatul unui bărbat care era de asemenea cu iubita și imediat ce îmi face poza, mă uit la ea. E superbă.
- Uite, iubito. O amintire frumoasă cu un cuplu frumos într-o locație frumoasă.
- Jason, am văzut puțin mai încolo un pictor, crezi că ne-ar putea face portretul? Mă întreabă și îmi arată direcția pictorului.
- Desigur, iubito, haide să îi spunem.
*
Asta e cea mai frumoasă pictură întâlnită până acum. Eu cu iubita mea și cu cei doi copii nenăscuți ai noștrii într-o fotografie grozavă de familie. Pictura ajunge direct în ramă la noi acasă.
- Am împachetat-o și am pus-o direct în bagaj, Sam. Să nu o uităm când vom pleca de aici.
- Bine ai făcut. Acum. . ce facem?
- Ne punem la somn, a fost o zi lungă, dar mi-a plăcut foarte mult și sper că și ție ți-a plăcut.
- Tu glumești? A fost cea mai frumoasă zi din viața mea, după căsătorie, bineînțeles.
- Mă bucur. Hai să te ajut să te dezbraci și ne punem să dormim, mâine ne așteaptă altă zi plină de peripeții.
CITEȘTI
Iubire și ură
RomanceAtunci când doi oameni complet diferiți dar totuși atât de asemănători se atrag,nu mai este loc de ură. Dar când ura este instalată deja între ei,iubirea îşi face loc mai greu. După ce se întâlnesc la o petrecere,Samantha și Jason se dușm...