♡8♡

38.2K 1.5K 72
                                    

Hatalarım varsa bu bölüm özür dilerim. Bir şey daha bölümler artık her ÇARŞAMBA GELECEK.

Sessizlik tüm ortamı sararken genç kız karanlık gözlerini kapattı. Aslında bunu söylemeyecekti fakat bir anda çıkmıştı ağzından. Alt dudağını ağzının içine doğru yuvarladı. Aslında şuan bile onunla konuşması hataydı.

''Olmaz.!'' diye bağırdı genç adam.

Genç kadın gülümserken düşünüyordu demek kocası onu bırakmak istemiyor.

''Olmak zorunda. '' dedi kadın.

''Olmaz Mutlu. Eğer bu evlilik biterse bütün şirketleri mi kaybederim. !''

Ve genç kadının gözlerinden usulca bir damla aktı. Hah! Şirket miş! Sesini kontrol eden Mutlu konuştu.

''Hadin bey rica etsem artık uzak durun. Pekala nikah kalabilir fakat sanki evli değilmişsiniz gibi devam edin hayata. Size iyi geceler. '' diyerek telefonu kulağından çekmişti. Kapanmamış telefon. Ve genç adamın mırıltısını duydu.

''Asi kadın. Eninde sonunda o eve döneceksin. ''

~~~~

Şirkette son işlerini de bitirip aşağı indi. Bugün aşırı derecede yorulmuştu. Bir an önce eve gitmek ve uyumak istiyordu. Üstüne giydiği siyah kaban, siyah bere, beyaz atkı onu tatlı göstermişti. Dudaklarında küçük bir tebessüm Yes alırken dışarı adım attı. Hava gerçekten de soğuktu. Yağan karda ayağı kaymasın diye dikkatli adımlar atarken arada önüne bakmayı ihmal ediyordu. Yine bu anlardan birinde tam bir adım atacakken sol ayağı kaydı ve tabiri caizse kıç üstü yere düştü. Fakat altında yerden yumuşak birşey vardı ve bir sertlik. Dudağını dişlerken inledi. Gözlerini kapattı ve mırıldandı.

''İnşallah üzerine düştüğüm şey bir kadındır. ''

''Maalesef. Üstüne düştüğün bir adam. ''

Aldığı cevap ile altında ki sertliğin ne olduğunu anladı. Utançla ayağa kalkmaya çalıştı fakat sağ ayağında ince bir sızı vardı ve kalkmasını engelliyordu. İçinden lanetler ederek bir kez daha denedi ve bu defa adamın üstüne sertçe düştü. Adamla onun ağzından aynı anda inilti sesi çıkarken etrafta ki insanlar gülerek ya da ayıplayarak izliyordu.

''Aptal kadın!'' dedi genç adam. Kendi şirketinin önünde rezil olmuştu.

Yüsra ise utançla ''Şey lütfen ayağa kalkar mısın?'' dedi.

Suat anında kalkarken genç kızı da kucağında kaldırmıştı. Şimdiye kadar yüzüne bakmadığı adamın yüzüne bakmak için kafasını kaldırırken ağzı ve gözleri kocaman açıldı. Bu.. Bu o geçen gün ki adamdı.

''Şey özür dilerim. '' dedi.

Genç adam sırıtarak baktı karşısında ki yanakları kızaran kadına.

''Aslında yerdeyken güzeldi. '' dedi.

Yüsra imayı anlayınca kaşlarını çattı.

''Lütfen şimdi gidin. Özür diledim ve bitti. ''

Genç adamın yakışıklı çehresinde Alayla karışık bir gülümseme yer aldı ve gitmeden önce son kez konuştu.

''Şimdi gidiyorum ama içimden bir ses bu son karşılaşmamız değil diyor. ''

Arkasında bir adet şaşkın Yüsra bırakarak gitti.

~~~~

Çalınan kapı ile beraber genç kadın annesine seslendi. Bir kaç dakika sonra annesi içeri tekrar gelmişti yanında ki adamla.

Kör Gelin. 1. (Zor Evlilik Serisi 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin