Deniz mi? Oda kimdi ki?
İsmi tanıdık geliyordu fakat çıkaramadı. Kaşları anlamsızlık içinde çatılırken ''O kim? '' dedi.
Hatırlamadığını anlayan Hadin ''Kardeşim.. '' demişti. Mutlu'nun yüzünün ifadesi değişirken ''Beni sana layık görmeyen Kardeşin mi? '' dedi. Hafif Buğulanan gözleri ile Hadin'e baktı. ''Eğer Bu defa canımı yakarsa, Onun da canını yakarım.. '' dedi.
''Tamam. '' dedi ardından genç kadına hızla sarıldı. Hak veriyordu ona. Bu yüzden birşey yaparsa sessiz kalacaktı. Kardeşi hak etmişti..
Bir kaç dakika sonra ayağa kalkan Mutlu mutfağa girmiş ve kendi evinde gerçek anlam da ilk defa yemek yapacaktı.
Hadin ise salonda kalarak televizyonu açmıştı.
~~~~
(Bir kaç ay önce)
''Bitti.. '' dedi orta yaşlı kadın. ''Her şey bitti Kadir.. '' adamı kendinden iterken gözyaşları içinde konuşuyordu. ''Abim yaşadığımı öğrendi.. Biz artık bittik.. '' dedi.
Yaşlı adam sert sesi ile beraber ''Hayır. !'' dedi. ''Kim öğrenirse öğrensin biz bitmedik. ''
Açılan evin kapısı ile beraber içeriye girenler hayal kırıklığı, pişmanlık öfke ve daha bir çok duyguyu bir arada hissederek ikiliye baktı. Hadin'in babası dolu gözleri ile kadına bakarken ''Ebru.. Bunca yıl bu adam için mi öldü gibi yaşadın!? '' dedi. ''Ben senin yalan ölümün yüzünden mi o kızın canını yaktım! '' diye bağırdı ve hızlı adımları ile kardeşine doğru ilerledi. Elini boğazına koyarken tısladı tekrar. ''Günahsızın ahını aldım! Kim için!? ''
Orta yaşlı kadın ağlarken Mutlu'nun babası sadece bakmakla yetindi. Elinden bir şey gelmezdi artık ne de olsa..
''Abi.. '' dedi kadın. ''Ben sevdim. ''
''Su beş parasız adamı mı!? '' diye bağırdı. Yaşlı adamın eli kolu titrerken kardeşini öldürmemek için zor duruyordu. Fakat kardeşinin boğazın da ki elini çeken başka bir el oldu. ''Haluk yeter. ''
Kardeşi Kaya.. Elini çekerken Bir adım geri attı. Ve son sözlerini söyledi. ''Bugünden sonra öldün. Hemen eşyalarını topla Bu ülkeyi terk ediyorsun. Ve sen Kadir.. Kızının yüzüne bakmamak için bir daha onu arama sorma. Olur da duyarsam bu defa tüm aileni kaybedersin! '' dedi.
Ardından adamlarını evde bırakarak kendisi çıkmıştı..
~~~~
Terleyen avuç içini elbisesinin eteğine sürerken tavana bakıp seslice bir nefes verdi. Birazdan Deniz burada olacaktı ve Allah bilir tekrar neler neler diyecekti. Kaldırabilir mi bilmiyordu. Ama deneyecekti.
Nihayet kapı çaldığında ayağa kalktı ve kapıya gitti. Derin bir nefes alıp verdi. Daha sonra kapıyı açtı. Karşısında kıvırcık ve turuncu ve kızıl karışımı bir renk olan saçlı kızı gördü. Hadin'e ne kadar da benziyordu. ''Hoşgeldiniz.. '' dedi sesinin titremesini engellerken. Abi kardeş içeriye girerken Mutlu arkalarından kapıya yaslanmış ve gözlerini kapatıp son bir kaç saattir sürekli olarak yaptığı işlemi tekrar yaparak nefes alıp vermişti. Sonunda oda arkalarından içeri girerken bakışlarını genç kızın üstüne vermemeye dikkat ederek Hadin'in yanına geçti.
Ortamda bir ses dahi yokken yukardan Hayal'in ağlama sesi geldi. Tüm bakışlar merdivene kayarken Leyla hanım kucağında küçük kız ile beraber aşağı indi. Mutlu bakışlarını genç kıza çevirirken onun kızına nasıl baktığına baktı. Gözleri parlıyordu resmen. Küçük bebeğe sanki başka bir şey görmüş gibi bakıyormuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Gelin. 1. (Zor Evlilik Serisi 2)
General FictionKelimelerin ağırlığı omuzlarına düşünce eli gevşedi bir iki adım geriledi. Acıtmıştı küçük kadın. Tam kalbinin ortasından. Önüne düştü bir iki tutam sarı saçı. O beyaz ve yakışıklı yüzü şimdi acı dolu bir ifade ile kör geline baktı. Gidecekti. En az...