♡Alıntı. ♡

22.9K 712 15
                                    

Kalp ritmi hızlansada sakın olmaya çalışıp bekledi. İki dakikalık bekleyişin ardından açılan kapı ile beraber nefret kusan bakışlarını kapıya dikti. Yüzüne sahteden bir gülümseme dikmiş ve yaşlı adamın odaya girmesini izlemişti. Odaya giren yaşlı adam gülümsemesi ile beraber genç kadına yaklaşmış ve ''Merhaba. '' demişti. Kendisine uzatılan ele iğrenç bir şeymiş gibi baktı. Fakat buna rağmen elini istemeye istemeye yaşlı adamın eline götürüp sıktı. ''Merhaba. '' sahte gülümsemesi yüzünden bir an bile gitmedi.

''Ortaklığı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim. ''

Yaşlı adamın bu nazik hallerine şaşırmadan edemedi. Kendisine yapılanların Bu adamın yaptığını bilmese belki melek gibi adam derdi. Fakat değildi. Hani derler ya içi başka dışı başka diye. Bu adamda öyleydi.

''Önemsiz. Küçük bir şey için kalp kırmaya gerek yoktu. '' dedi.

Kaşlarını çatan yaşlı adam ''Ne demek önemsiz kızım. Milyonlar demek bu iş. '' dedi.

kendinden emin gülümseyen genç kadın lafını söylemişti.

''Paraya düşkün bir ruhum yok. Merhametsizliğe düşkün bir ruhum olmadığı gibi! ''

Selam. Şimdi birşey diyeceğim. Yeni bir hikayeye başladım. Evlilik konulu bir hikaye. Adı Nefes Profilimden bulabilir ve okuyabilirsiniz. Tabi umarım okursunuz. Bölümü azıcık yazmaya başladım. Ne zaman biterse yayınlarım. Yeni hikayeme bakın yoksa valla küserim.

Kör Gelin. 1. (Zor Evlilik Serisi 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin