♡11♡

32.8K 1.3K 139
                                    

Bir kadına baktı bir de açık kapıya. Ukala bir gülümseme yüzünde yer alırken elini kot pantolonunun cebine soktu ve diğer elini kaldırıp saçlarını gözlerinin üzerinden çekti. Ardından kadını buldu tekrar gözleri.

''O araba ile hemen şimdi gidiyorsun güzelim! '' dedi.

Genç kadının gözlerinden bir kırıklık geçti fakat belli etmedi.

''Hadi Hadin sadece bu gece. '' dedi.

Alt dudağını ağzının içine yuvarladı.

''Güzelim defol! '' dedi ve arkasını dönerek gitti. Zaten yorgundu bir de bu lanet kadın ile uğraşamazdı.

~~~~

2 Hafta sonra.

Sonunda dizisi bitmişti ve bu yüzden yerinden kalktı. Annesi mutfakta yemek yapıyordu oda yanına gidecekti. Bu yüzden dikkatli adımlar ile ilerledi. Hafif bir mide bulantısı geçirdi. Umursamadı. Biraz daha ilerleyince burnuna gelen yemek kokuları ile beraber midesi bulandı. Kusmak üzere olan kadın ''Anne! '' diye bağırmış ve maalesef önüne kusmuş tu.

Mutlu'nun sesini duyması ile beraber telaşla mutfaktan çıkmış ve ona doğru koşmuştu , gördüğü manzara gözünü kocaman açmasına neden oldu. Mutlu kusmuştu. Tiksinmedi.

''Mutlu ne oldu kızım? '' dedi ağlamaklı sesi ile.

Kendinden geçmek üzere olan Mutlu güçlükle konuştu.

''Yemekler, yemeklerden midem bulandı. '' dedi.

Annesi kolundan tutmuş ve hemen onu salona doğru götürmüştü. Çünkü hiç iyi görünmüyordu. .

Oturduğu yerde midesinin rahatlamasını bekliyordu. Böyle biranda olan bulantı hoşuna gitmemişti. Elini karnına koyarak ovmaya başladı.

Leyla hanım temizliği bitirip bitirmez hemen Mutlu'nun yanında yerini almıştı. Bir şey sormak istiyordu lakin susuyordu. Çünkü Mutlu kızabilirdi. Elini kaldırıp alnına dokundu.

''Ateşin yok yavrum. '' dedi.

Sesi sıkıntılı çıkmıştı ve Mutlu bunu anlamıştı.

''Birşey mi demek istiyorsun anne? '' sordu.

Leyla hanım derin bir nefes aldı ve hiç beklemeden sordu.

''Hadin ile hiç beraber oldun bu aralar. ?''

Kör gözleri kocaman açıldı. Bunu beklemiyordu. Ardından utançla dudağını ısırdı ve başını salladı olumluca. Leyla Hanımın gülme sesi kulaklarına geldi.

''Peki kızım. '' dedi yaşlı kadın yerinden kalkmadan önce.

~~~~

''Yeter artık gitmek istiyorum. '' diye bağırdı.

Karşısında saçı başı dağılmış kadına baktı. Kalbinde bu görüntü yüzünden acı olsa da umursamadı ve izledi.

''Bırak beni lütfen ..'' çaresizce konuştu. Gitmek istiyordu. 2 haftadır bu adamın esiri gibi bu evden çıkmamıştı.

''Geri zekalı beni duymuyor musun! '' diye bağırdı.

Sadece soğuk bir surat ile kadına baktı. Ardından konuştu.

'Evleniyoruz.''

~~~~
Yatağından aniden kalktı. Mide bulantısı artmıştı. Kör gözlerine rağmen ezbere bildiği o yol ile banyoya girmişti. Elleri yardımı ile klozetin başına geldi ve midesinde ne varsa dışarı attı. Ardından sifonu çekti ve ayağa kalktı. Kör gözlerinden yaşlar yanaklarına doğru aktı. Tek başındaydı ve şimdi hasta bir şekildeydi. Ellerini saçlarına daldırdı ve sinirle çekiştirdi.

Kör Gelin. 1. (Zor Evlilik Serisi 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin