♡Alıntı. ♡

26.6K 777 77
                                    

Arkadan beline dolanan kollar ile hem irkildi hemde gülümsedi. Oda ellerini şişmiş karnının üstünde birleşmiş eller ile birleştirdi. Açık boynun da adamın yüzü ve yakıcı nefesi olurken gözlerini kapattı.

"Kolay değil. " dedi fısıltı gibi.

" Hiç kolay olmadı biliyorsun. " dedi adam.

" Teşekkür ederim Kerem. " dedi minnetle.

Genç adam gülümserken Mutlu ona döndü ve şişmiş karnının el verdiği kadar ona sımsıkı sarıldı.

O'ndan ayrılan kadının yüzünü avuçları arasına alıp alnını öptü.

" Yüzüme bak ve intikam için bir daha yemin et. Seni döven adama bak. Yüzü hafızana kazınsın. Hak ettiğimi ver bana. Aylar önce yaptıklarımı ödet bana Mutlu. " dedi adam pişmanlık ile.

Gözleri dolan Mutlu karşısın da ki yakışıklı adama baktı. Ve şakayla konuştu.

" Merak etme artık gözlerim görüyor. Doğum yapıp kızımı kucağıma alayım bir sen o zaman gör! "

Bölüm geç gelecek. Vallahi hak verin bana. Günde üç sınav oluyorum. Ezber yapıyorum. Şaştım kaldım. Burası da hiç aklımdan çıkmıyor ki. Ama okulda boş bulduğum her vakit defterime yazıyorum. Merak etmeyin.

Neyse. Benim gizli aşkım kitabını kaldırdım. İstemeyerek. Onun yerine sadece öğretmen kitabımı yayınladım. Bir bakar mısınız?



Bölüm geç gelecek!

Kör Gelin. 1. (Zor Evlilik Serisi 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin