Kısa bir an duraksadı. Karşısında ona bakan kadına baktı ve dudaklarına küçük bir gülümseme koyup ''Geçiciliğin bitti sanırım? ''dedi. Sinirden kızaran yüzüne keyifle baktı ve umursamadan tekrar konuştu. ''Eh kapı dışarı edildiğine göre gidebilirsin?
Ayaklarını yere vurmamak için oldukça direniyordu. Sakin davranmaya çalışarak ''Dünyaya gözlerini yeni açmış biri için bu laflar fazla değil mi? '' dedi.
İçten bir kahkaha atan Mutlu ''Bunu gözleri gördüğü halde kör gibi davranan küçük bir kızın bana demesi oldukça saçma değil mi ?''
''Kör gibi davrandığımı hatırlamıyorum! '' dedi.
''Hımm.. '' diyen Mutlu ''Emin misin? Çünkü Hadin'in hala beni sevdiğini bildiğin halde ısrarla seninle olmasını istiyorsun!? '' dedi.
Sinirle dudaklarını dişledi ve konuştu. ''Bunu Hadin'in kuzeninin altında yatan kadın mı söylüyor. ? Oldukça gülünç!''
Hızla ona doğru giden Mutlu tereddüt etmeden elini boğazına geçirmiş ve konuşmuştu. ''Bana bak küçük kız. Tehlikeli sularda yüzme. Oltaya takıldığın an ölürsün. Nitekim o oltanın sahibi ben olurum! ''
Alıntı ile gelmek istemezdim fakat ancak bu kadar oldu. Yani özür dilerim. Bölümü yetiştirmeye çalışırım. Kızmayın lütfen. Bir de röportaj kısmını sildiğim için buraya tekrar yazıyorum. Belki okumayan var. suelnur26 profilinden bulabilirsiniz. Bir de Hayal Mısra'nın kitabını okumak için emir-fener in profiline girin. Kitabın ismi İmza. Ve son olarak kitap Tanıtımları.
@Askdoktoru_ isimli kullanıcının Kış kitabına mutlaka bakın.
@Drly008 isimli kullanıcının Miref ve Erel adlı kitaplarına da bakın cidden mükemmel.
@Gizemligirl8 kullanıcının Sen Ben Biz adlı kitabına da mutlaka bakın.
@Natandelisiii kullanıcının Beni Bırakma adlı kitabına da kesinlikle bakın.
@HamireNurBulgan adlı kullanıcının Senden Öğrendim kitabına da bakın lütfen.
@Safaklcr adlı kullanıcının Geçmişimi Rahat Bırak adlı kitabını okuyun.
Umarım onlara da bir şans verirsiniz.
Yeni bölüm de görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Gelin. 1. (Zor Evlilik Serisi 2)
General FictionKelimelerin ağırlığı omuzlarına düşünce eli gevşedi bir iki adım geriledi. Acıtmıştı küçük kadın. Tam kalbinin ortasından. Önüne düştü bir iki tutam sarı saçı. O beyaz ve yakışıklı yüzü şimdi acı dolu bir ifade ile kör geline baktı. Gidecekti. En az...