- At Shanghai - ( 7 p.m )"EXO Chukhaeyo!!!"
Jeritan Jungmin berserta manager-manager EXO. Hari ini ialah hari ulang tahun ke-3 EXO.
"3 Years With EXO!"
Bona berkata lalu menepuk tangannya.
"Gamsahamnida.. Gamsahamnida.."
Ucap EXO serentak. Tapi sedih, ulang tahun ke-3 tanpa Tao, Kris dan Luhan. Tapi mereka cuba menepis perasaan sedih itu. Ini kali pertama mereka menyambut ulang tahun tanpa 3 orang member.
Meanwhile..
"Chukhaeyo..."
Kris memandang manusia dihadapannya dengan senyuman tawar.
"Saya rindu Sehun.."
"Luhan.."
"Saya rindu mereka semua.."
Luhan memandang kek kecil dihadapan mereka.
"3 Years With EXO."
Luhan menitiskan air mata rindunya. Kris hanya mampu menahan air matanya turun tapi gagal. Kris terus meniup satu batang lilin ditengah kek itu. Disandarkan badannya lalu memandang keluar tingkap.
Luhan pula tak berhenti menangis merindukan member-membernya.
Ting!
Telefon Luhan berbunyi menandakan mesej masuk. Luhan terus membuka telefonnya selepas ia mengelap air mata yang jatuh dipipinya.
"Kris.."
Luhan memberikan telefonnya pada Kris. Kris mengambil dan melihat apa yang ditunjukkan oleh Luhan.
Air mata Kris jatuh dengan laju selepas melihat mesej bergambar yang dihantar oleh Bona. Gambar EXO dan Bona.
Kenangan yang indah bersama member yang lain memang tak boleh dilupakan. Sedih, gembira bersama mereka. Hanya mereka.
-----------------
- At China - ( 3 p.m )
Bermacam-macam gaya yang dibuat oleh Bona. Lampu-lampu dan bunyi-bunyi keluar dari kamera menangkap gambar dua orang lelaki dan seorang perempuan iaitu Bona yang menjadi duta produk mereka.
Bedak-bedak disapu keatas wajah-wajah mereka bertiga selepas mereka diberi rehat.
"Hari ni EXO comeback kan?"
Bona mengangguk lalu memandang wajah Luhan dan Kris dihadapannya.
"Tanpa Tao?"
Bona mengangguk lagi.
"Dia ke mana sekarang ni ya?"
"Molla. Barang-barang dan haiwan peliharaan Tao oppa dah dibawa ke China."
"Jadi betullah dia akan pergi?"
Bona mengangguk dengan pertanyaan Luhan.
"Guys! Get ready!"
Panggil pengarah dan membuatkan mereka mengangguk dan berjalan menghampiri pengarah itu.
Meanwhile...
- At Korea -
EXO membuka baju cot mereka kerana panas lalu menghempaskan badan mereka didalam sofa yang disediakan didalam bilik itu.
Mereka sudah selesai membuat comeback mereka diatas pentas M-Coutdown.
--------------
* skip *
YOU ARE READING
My Life Became K-Idol
FanficMengisahkan seorang gadis yang bernama Lee Bona. Dia dilahirkan di Korea dan dibesarkan di China. Dia anak orang kaya. Dia seorang yang lemah. Dia tidak pernah mempunyai kawan hinggalah dia berpindah ke Korea. Tapi malangnya, persahabatan itu tida...