Dankwoord

831 33 31
                                    

Dit is het dan. 26 hoofdstukken en 50.000 woorden later. Na meer dan een jaar lang is het punt aangebroken. Ik wil iedereen bedanken die dit verhaal gelezen heeft. Maar er zijn een paar mensen die ik nog extra in de 'spotlight' wil zetten.
Ten eerste wil ik @_sanneeeh bedanken. Zij is degene die me een jaar lang vertelde dat ik dit verhaal gewoon moest schrijven, ondanks dat ik er heel veel twijfels over had. Ten tweede wil ik @x_misskawaiipotato_x bedanken. Ondanks dat ze niet heel actief dit verhaal las, wat ik haar niet kwalijk neem, is ze een grote steun geweest. Ten derde wil ik @Danniqueske ook bedanken. Ik weet dat ze ongeveer halverwege met dit verhaal gestopt is, maar ik wil haar heel erg bedanken voor de reacties die ze geplaatst heeft en de gesprekken die we gehad hebben! Ook wil ik nog @shiweey , @-LittleWriter- , @Hazelnootje2001 , @milkaatje en @justreadandwritex bedanken! Deze 5 geweldige mensen brachten altijd een glimlach op mijn gezicht door hun reacties. Als laatste wil ik deze mensen ook nog bedanken: @dominiquexxxxx , @TMRfanxxx , @ILoveMusic231100 , @gladerpotterheadx , @MaYa0709 , @loisftJEJ , @Angeles_Style , @FandomsInWonderland , @NikkiBrodieSangster , @redsnowstorm , @lovexJasperxBandits en @x-Inge-x . Waarschijnlijk heb ik echt heel veel mensen gemist, maar deze namen zijn degene die me veel zijn opgevallen. Ik wil iedereen die dit verhaal gelezen heeft bedanken! Het betekent veel voor me dat mensen de tijd nemen om mijn creatie te lezen! Volgende week komt de Q&A online, dus vergeet niet nog vragen in te sturen (Ze mogen over ALLES gaan!).

Jullie zijn de beste lezers die ik kan wensen! En voor de (waarschijnlijk) de laatste keer:

Groetjes van mij :D



{One night stand} Thomas SangsterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu