Hallo :D
UPDATE 2020: Ik schrijf ff deze update want heb even wat gedachten over dit verhaal. Dit verhaal schreef ik in 2014/2015 (Het is nu oktober 2020). Ik was echt 13 of 14 jaar toen ik dit schreef, en heb me toch een potje kapot gecringed en gelachen van dit teruglezen (Wat ik sinds 2016 niet gedaan had). Ik vind het super gaaf dat er nog mensen zijn die dit lezen. Ik zie nog steeds notificaties voorbij komen over dat jullie dit verhaal toevoegen aan leeslijsten, of stemmen op hoofdstukken. Echt bizar dat deze uitgelopen dagdroom die omgetoverd is in een fanfic, nog steeds lezers trekt. Ik heb nu echt wel door dat dit verhaal niet zo goed is als ik altijd dacht, en dat mijn schrijfvaardigheden nog heel wat ontwikkelingen nodig had. Maar ja, vind t ook wel een mooie tijdscapsule van hoe ik dacht en schreef toen ik jonger was. Ik ben het nu totaal niet eens meer met veel dingen die ik geschreven heb (Er staan bijvoorbeeld een paar statements in dit verhaal die suggereren dat abortus slecht is, waarvan ik nu weet dat dat niet klopt.). Ik ben ondertussen een stuk ouder (Ruim 6 jaar haha) en weet wel beter dan de gedachtegang die ik had tijdens het schrijven van dit verhaal. Neem sommige dingen dus met een korrel zout, en neem dit allemaal niet al te serieus. Ik heb dit verhaal best serieus gemaakt, en bepaalde besproken situaties zijn ook heel serieus, maar neem wat ik schrijf aub niet als feit want ik wist echt heel erg weinig van hoe de wereld werkt. Ik zou bepaalde dingen kunnen herschrijven, maar ben daar echt te lui voor en vind dit verhaal zoals het nu is ook heel nostalgisch (En zeer vermakelijk, heb me kapot gelachen).
Ik heb nog steeds ontzettend veel liefde voor de lezers van dit verhaal, en alles waar dit verhaal voor stond. Heb zoveel liefde gevoeld door comments, en dit verhaal heeft me wel geïnspireerd om door te gaan met schrijven (Wat ik nog steeds doe trouwens! Ik heb wat werken staan op Archive Of Our Own (Link in bio), en ben van plan om actiever te worden op Wattpad weer!). Schrijven over Thomas Sangster doe ik al erg lang niet meer. Besefte me best snel dat ik het een beetje raar vond om te schrijven over een echt persoon, die gewoon zijn eigen leven heeft.
Schrik aub ook niet af om dit verhaal te lezen. Dat ik, als 19 jarige, dit verhaal nu lachend terug kan lezen betekent niet dat jullie het niet super leuk kunnen vinden. Als ik niet zo kritisch was over mezelf, had ik het misschien zelfs ook nog steeds oprecht een leuk verhaal gevonden.Als je hier bent om dit verhaal voor de eerste keer te lezen: Veel plezier! Hopelijk ga je het leuk vinden! Als je hier bent omdat je het verhaal al eerder hebt gelezen, of een melding kreeg van dat ik dit hoofdstuk geüpdate heb: Welkom terug! Ik waardeer je, meer dan je denkt!
Hieronder staan nog een paar reviews, van een paar van mijn eerste echte lezers, die dit boek van voor naar achter hebben gelezen. Het teruglezen van de comments raakt me nog steeds, en kan nog steeds niet geloven dat mensen dit boek zo leuk vonden en zo veel gelezen hebben! Ik kan nog steeds een paar usernames opsommen van trouwe lezers, al hebben ze in jaren geen comment geplaatst of hoofdstuk gevote. Super veel liefde voor jullie! I mean, dit verhaal is nog steeds (na 5 jaar) de meest gelezen Nederlandse fanfiction over Thomas Sangster. Triest genoeg is dat misschien nog steeds mijn meest indrukwekkende achievement ooit hahah.
'Het is echt zo een soort boek dat je niet meer kan stoppen met lezen en dat komt vooral omdat het zo mooi en uitgebreid is geschreven. Het is zeker een 9/10 waard' - BandxGirl
'Het boek is geweldig van de eerste tot de laatste zin. Je wil meteen verder lezen. Je kan alle gedachten goed snappen en alle acties van de personages. Een 9/10'- LauraSalien
'Het is een geweldig boek. Er zit veel gevoel in en je kan zien dat er moeite in is gestoken. De personen in het boek kregen veel gebeurtenissen en dat zijn geweldig spannende stukken om te lezen. Het is het lezen zeer waard. Het is zo mooi geschreven het is een 10/10 waard!' dominiquexxxxx
'Heel tof boek. Eenmaal begonnen kan je niet meer stoppen. Je ziet heel veel emotie. Toffe personages en je kan zien dat er heel veel moeite voor gedaan is!' - katherine555
'Een spannend en meeslepend verhaal: Echt een aanrader dus. 10/10' - IAmAer
Heel erg veel liefde naar alle oude en nieuwe lezers. Veel plezier!Groetjes van mij :D
JE LEEST
{One night stand} Thomas Sangster
FanfictionNa een uit de hand gelopen after-party wordt Scarlett wakker in een onbekende kamer. Ze heeft geen idee meer wat er is gebeurd, of wie er naast haar ligt. Ze hoopte op een One Night Stand, maar bepaalde omstandigheden maken dit onmogelijk. Lukt het...