Ik voelde hoe mijn hoofd klopte, en kneep mijn ogen dicht. Flitsen van vanacht gingen door mijn geheugen heen. Te veel drank, harde muziek en een jongen, waarvan ik me het gezicht even niet voor de geest kon halen. Met gekreun open ik mijn ogen, om ze meteen weer te sluiten, door het felle licht. Ik dwing mezelf om een tweede poging te doen, en laat mijn ogen wennen aan het licht. Het eerste wat me opvalt is het feit dat ik niet in mijn eigen kamer lig.
'Shit!' Fluister ik, terwijl ik overreind schiet.
'Shit shit shit!'
Ik kijk haastig om me heen, en sla een hand voor mn ogen. Dan draai ik mijn hoofd opzij, naar het figuur dat naast me ligt. Ik schiet het king-size bed uit, en kijk naar de kamer. Hij is gigantisch, en ik ben vrijwel zeker dat hij veel geld heeft gekost. Ik kijk naar de vloer, waarop meerdere kledingstukken zijn verspreid. Van mij, maar ook van het mysterieuse figuur naast me. Ik grijp mijn kleren van de grond, en kleed me haastig aan, zodat ik zo snel mogelijk weg kan gaan. Als ik ben aangekleed storm ik naar de deur, en ik pak de klink beet, klaar om te vertrekken. Mijn nieuwsgierigheid houdt me tegen, als ik me omdraai om naar het figuur in het bed te kijken. Het is een jongeman, van ongeveer 24 jaar (gokte ik), met dirty-blonde haar. Hij had een magere bouw, maar was wel een beetje gespierd (precies mijn type). Ik sluip naar het bed, benieuwd hoe zijn gezicht eruit ziet. Als ik ben aangekomen aan de andere kant van het bed voel ik hoe mijn hart een slag over slaat. Ik stuimel naar achteren, terwijl ik mijn handen laat steunen op een bureau. Ik draai me om, en loop naar de deur. Als ik hem open zwaai hoor ik een stem, waarvan de eigenaar duidelijk brits is.
'Leaving, love?'
Ik sta even vastgespijkerd aan de grond, en storm dan de kamer uit. Die eigenaar van de stem was namelijk niet zomaar iemand. Nee. Het was Thomas Brodie-Sangster.
Hallow allemaal :D
Dit was het eerste deel van deze fanfic/lovestory. Wat ik even duidelijk wou maken is dat ik de dialogen tussen de ik-persoon, en alle andere karakters (waaronder Thomas) in het Nederlands schrijf, terwijl ze eigenlijk in het Engels zijn. Dit is vooral voor jullie, maar ook mijn gemak.Ik draag dit hoofdstuk voor aan _sanneeeh , omdat zij ervoor heeft gezorgd dat ik dit durfde te schrijven.
Tips zijn altijd welkom ;)
JE LEEST
{One night stand} Thomas Sangster
FanfictionNa een uit de hand gelopen after-party wordt Scarlett wakker in een onbekende kamer. Ze heeft geen idee meer wat er is gebeurd, of wie er naast haar ligt. Ze hoopte op een One Night Stand, maar bepaalde omstandigheden maken dit onmogelijk. Lukt het...