Třetí část

96 14 2
                                    

Tančili jsme spolu ještě dlouho. Než jsme na sobě skončili natlačení tělo na těle. Kdybych věděla, že tohle budu dělat... Normálně bych utekla domů a schovala se ve svém pokoji, ale mně se to líbilo. Měla jsem zájem o pokračování a bylo mi jedno, kam až by to mohlo zajít.

Po několikáté písničce, když už jsem opravdu nemohla, vzal mě do kuchyně a do ruky mi strčil nějakou láhev s alkoholem. Vyskočila jsem na linku a napila se z láhve. Kluk, kterého jsem ani neznala mi roztáhl nohy a vlezl si mezi ně. Šaty jsem měla vyhrnuté až k bokům, ale v tu chvíli mi to bylo jedno.

Chtěla jsem ho líbat. Cítit jeho rty na mých. Nikdy jsem ještě klukovi něco podobného nepovolila. Možná to bylo tím alkoholem, ale byla to předehra k mému prvnímu sexuálnímu zážitku...

"Co tohle kurva je?!" Zařval někdo blízko nás. Zamračeně z toho, že nás někdo vyrušil, jsem pohled otočila ke dveřím, ve kterých stál Michael. "Co myslíš?" Zavrčel můj společník. "Jsi normální?! To je moje sestra do prdele!" Michael k nám přišel a toho neznámého odstrčil pryč ode mě. Za ruku mi pomohl z linky a sám mi ještě spravil šaty.

Ihned mě odtáhl pryč z kuchyně. I z domu. Klopýtala jsem za ním, zatím co mě táhl po ulici pryč. "Spomal!" Zakřičela jsem na něj hned potom, co jsem málem zakopla. Prudce se ke mně otočil a probodl mě pohledem. "Co to jako děláš?! Víš vůbec kdo to byl?! Tvůj vysněnej princ na bílím koni rozhodně ne!" Zamračila jsem se. "Není ti tak náhodou jedno co dělám?! Nech mě bejt!" Pokoušela jsem se svou ruku vyprostit z té jeho. "Nenechám! Děláš píčoviny!" Začala jsem škubat rukou, aby mě pustil, ale proti němu jsem neměla žádnou možnost. "Nedělám píčoviny! Dělám to co ty, tak proč ti to vadí?!" Chytil mě i za druhou ruku. "Protože nevíš co děláš! Kdyby to zašlo daleko, nedal by ti možnost na rozmyšlení!" Zakroutila jsem hlavou. "A nemůže to být tobě jedno?!" Hleděla jsem mu do očí. "Ne, nemůže." Otočil se ke mně znovu zády a pustil se do kroku.

Můžu s klidem říct, že v tu chvíli se ze mě vstřebal veškerý alkohol, který jsem do sebe nalila. Znovu mě zalila zima.

"Michaele?" Ani se nezastavil. Ani se neohlídl. Zabočil do ulice, která vedla k ulici, na které jsme bydleli.

Opavdu mi byla velká zima, ale až teď jsem si začala uvědomovat, co se málem stalo. Začala jsem se hnusit sama sobě! Chtěla jsem mít sex s někým koho neznám a kdo mi ráno řekne, že mě už nikdy nechce vidět, že to bylo na jednu noc. Proboha jsem taková kráva! Jsem Michaelovi hodně vděčná...

"Michaeli, prosím zastav!" Zakřičela jsem na něj. Překvapivě zastavil a otočil se na mě.

Celá jsem se klepala. Netuším, jestli z zimi okolo, nebo z toho, co mi právě došlo. Bohužel alkohol v mé krvi se nemohl kompletně vstřebat. I přes to, že jsem si závažnost situace uvědomovala, opilq' jsem byla. Dalo se to poznat na mém žaludku, který byl jqko na vodě. Nepila jsem mnoho, ale poprvé a proto na mě působila i taková troška.

Ani nevím jak, ale přihnala jsem se k Michaelovi a objala jsem ho okolo krku. Cítila jsem se tak mnohem lépe. Obmotal si kolem mého pasu ruce a hlavu si opřel o mou.

Z jeho těla vycházelo neskutečné teplo. Skoro mě pálilo na mém promrzlém. A i kdyby, nepustila bych se ho. S ním mě obklopoval pocit bezpečí a chtěnosti, který jsem necítila s nikým jiným.
Ani s rodiči, ani s kamarády, které jsem až na pár vyjímek neměla.

Po mé tváři se rozlil úsměv. Obličej jsem měla schovaný v jeho tvrdé hrudi. Voněl po mentolu a mě to přišlo jako nejdokonalejší vůně světa. Byla to vůně bezpečí.

"Jsi ledová, pojďme rychle domů." Nechtěla jsem se ho pustit. "Nemůžu domů. Máma si myslí, že spím u Julie a kdyby mě takhle viděla, zjistila by že jsem byla na nějaké party." Svoje dlaně položil na má ramena a odtlačil mě od sebe. "Možná by to měla zjistit, aby ti vysvětlila, že ve tvém věku lidi nepijí, ani nesexují." Zasmála jsem se. "To druhý už mám ze zákunu povolené, takže teoreticky můžu." Probodl mě pohledem. "Nemůžeš!" Zamračil se a já se zasmála. "Proč bych nemohla?" Zvedla jsem obočí.

Je pravda, že bych se s nikým, s kým nechodím nevyspala, ale škádlit Michaela byla pro mě jakýsy druh zábavy.

"Protože si na to moc mladá." Otočil se ke mně bokem a vydal se do kopce k našemu domu. "Podle zákona ne." V mém hlase šel jasně slyšet výsměch. "Ale zákon je nic! Prostě nemůžeš s nikým spát!" V jeho hlase se ozýval vztek. "To mi chceš rozkazovat, nebo snad závidíš, tomu šťastlivci?" Jeho obličej se na mě otočil. Zvedl obočí a ušklíbl se. "To se bát nemusíš, zažil jsem už pár hezčích, než tebe." Tohle mě zarazilo. Zabolelo to. "Ale vím, že ty bys chtěla, abych mu záviděl."

Je pravda, že jsem ke svému bratru cítila něco víc než sourozenecký vztah... Ale lásku? Je možné, že mě přitahuje spíš fyzicky. Pamatuji si ten moment v té chatce. Jeho rty na mých. Moje na jeho. To propojení...

Z ničeho nic mě začaly pálit rty.

Nejspíš měl pravdu, chtěla jsem, aby záviděl mému prvnímu. "Hmm. Jak myslíš, ale ten kterému nezávidíš mi řekl, že hezčí v posteli neměl!"

Nevím proč jsem lhala. Nikdy jsem nelhala, ale provokovat ho bylo něco, co mi šlo. Navíc mi ublížil, což znamenalo, že já mu to chtěla vrátit.

V tu chvíli se zachoval tak, jak bych to nečekala. Celý se ke mně natočil s přitiskl mě k plotu za mnou. Ruce držel silně na mém pase. Jeho obličej byl tak blízko toho mého. "Cos to řekla?!" Zasyčel a skenoval mě očima. "Slyšel jsi." Svoje ruce jsem zapřela do jeho hrudě.

Najednou z něj šel strach. Z očí, které vypadaly tajemně se staly ještě tajemnější. Z jeho pohledu šla vidět zlost.

"Kdo?!" Zamračila jsem se. "Tebe to vůbec nemusí zajímat! Starám se já snad o tvou první?!" Postupně, s každým slovem, jsem přidávala na hlasitosti. "Mně to musí zajímat!" Jeho silný dech narážel do mého obličeje.

Můj pohled spadl na jeho rty. Chuť je znovu cítil byla silná, ale dokázala jsem jí vzdorovat. Prozatím.
Ale on asi ne...

Hah! Tak jo lidi... Sice to nikdo nečte, ale mě to baví psát! :'D
Takže další nuda díl s divnou dívčí zápletkou...
Papa lův jů :*

Love will RememberKde žijí příběhy. Začni objevovat