Ali dan prilly terus bermain di seluruh sudut rumah.
Kini mereka sedang berada di sofa sambil berciuman dan meremas-remas.
"Malam ini biar aku yang agresif ya" ucap prilly mengigit leher ali. "uhhhh" desah ali. Prilly menekannya dan memainkan junior ali dengan kakinya.
"Eh gini kita bikin permainan. Suit dulu ya yang menang boleh ngiket duluan" ucap ali dan prilly setuju.
Ali suit dengan prilly dan prilly kalah tandanya ali mengikat lengan prilly dan kaki prilly lalu ali boleh bermain bebas dengan tubuh prilly.
Ali mengikat lengan prilly dan kakinya lalu prilly duduk diatas meja. "Aku makan kamu sayang" ucap ali dengan senyum nakal.
Ali meremas2 payudara prilly "uh susumu memang selalu memuaskan dan semakin besar!" Ucap ali lalu melepas bra prilly dan melemparnya. Kini ali menjilati putinh prilly berulang kali membuat prilly kegelian dan mengenyot susu prilly sambil tangannya mulai menarik2 celana dalam prilly.
"Uhhhhh ahhhhhh aliiiiii ahhh al...iiiii" desah prilly saat kenyotan ali semakin dalam.
"Mmmhhhh!!!! Ini yang aku tunggu dari kemarin" ucap ali puas mengenyot. Kini prilly sudah tak memakai apapun.
Prilly masih duduk diatas meja dengan kaki yang menggelantunh ke bawah. Kini ali menurunkan kepalanya hingga setara dengan selangkangan prilly.
"Mhhhh ini nih juaranya yang bisa buat jadi si lily" ucap ali melihat lembah prilly.
Prilly merapatkan kakinya dan mendepetkan kemaluannya.
"Nooo buka sayang yang lebar" ucap ali sambil membuka kaki prilly lebar2 dan ali mulai menjilatnya "slurrrppppp""Ahhh oihhhh ali...ahhhhh" prilly menggeliat liat diatas meja. Ali menekan kakinya dan terus menjilatinha "slurrrppp" prilly merinding kegelian keenakan "ahhhh aliiii sayang.....lanjur sayang.... Oooohhhhh" desah prilly...
"Ini hebat!!! Kamu semakin enak sayang" ucap ali semakin semangat. Kini ali menarik kakinya prilly ke bahu ali dan menekan pantat prilly dan menjilati lagi hingga prilly lemas...
KAMU SEDANG MEMBACA
BERAKHIR CINTA
Romanceseorang wanita bermama prilly, wanita imut cantik putih kebulean yg mempunyai payudara super besar dan badan super semok membuat siapapun akan ngiler melihatnya. yang dipaksa menikah dengan seorang laki2 cupu nan ganteng, bernama Ali. yg sebenarnya...