Ma numesc Hayley. Dar cred ca știți deja. Locuiesc in Paris de 2 ani împreuna cu Cassidy, cea mai buna prietena a mea.Fata asta a fost lângă mine chiar si după ce a aflat cine sunt si cu ce ma ocup. Nu a fugit. Ba chiar a intrat in probleme din cauza mea, din proprie inițiativa. Cum sa nu o iubesti?
Noi nu suntem chiar modelul cetateanului onest. Chiar din contra. Eu ma ocup cu trafic de arme. Am facut si trafic de droguri dar ma axez pe arme. Eram la liceu cand Cassidy a aflat cu ce se ocupa colega ei de banca. Ma asteptam sa fuga, sa spună tuturor, ba chiar eram gata sa o mituiesc sa nu sufle o vorba. Si m-a surprins. Tot ce a zis a fost 'vreau si eu!'
Nu ma asteptam. Recunosc. Ma gândeam ca e cuprinsă de adrenalina si nu realizează defapt ce imi cere. Dar ea chiar voia sa faca parte din lumea mea.
Sunt cea mai buna in ceea ce fac. Si de asta am multi dușmani. Cass e mana mea dreapta alături de Cole, un prieten foarte bun care si-a dovedit devotamentul fata de mine. Ei sunt singurele persoane in viata care ma cunosc. Nu imi stiu toată povestea. Dar ei ma cunosc cel mai mult si imi sunt ca niste frați.
Din păcate, nu sunt in cea mai minunata perioada a vieții mele.
Unul din gangsterii rivali mie, foarte periculos, mi-a aflat acoperirea. Trebuie sa repar cumva situația si nu prea stiu cum.
Sunt întrerupta din gândurile mele de Cole si Cass care intra furtunos pe usa mea.
-Woooo dar ce aveți? Fugiți de poliție iar sau ce? Zic
-Nu e timp de glume. Stood ne-a gasit! Pe amândouă. Zice Cass.
-Ce facem? Zice Cole.
-Nu am nici o idee.
-M-am gândit deja! Am un var in New York. Sta împreuna cu 3 băieți. Au o casa mare in care ne putem ascunde. Măcar pentru un timp.
-Exclus. Zic simplu. Nu imi las oamenii. Nu fug ca o lasa doar pentru ca un nenorocit a gasit nu stiu ce despre mine.
-Trebuie sa pleci! Nu ne lași in urma, ci din contra, ne ajuti. Daca stai aici si esti prinsă, se distruge tot.
-Nu plec! Nu sunt o lasa! Am încheiat discuția! Zic si ies din camera sa imi fac o ciocolata calda.
*Perspectiva Cassidy*
-Nu putem sa o lăsam sa fac ce vrea! Zice Cole.
-Nici nu o sa fac asta. Zic si butonez telefonul.
-Ce faci?
-O sa vorbesc cu varul meu si rezerv biletele. Nu las lucrurile in voia sortii. Zic si sun.
*****
*Dimineata*
*Perspectiva Hayley*Sunt trezita de niste sunete de gloante. Scot repede pistolul din sertar si imi iau cureaua de pe birou. Ies din casa si ii vad pe Cass si Cole la fel de Alarmați ca mine.
-Ce se intampla? Zice Cass
-Suntem atacati! Zic si cobor jos.
Vad un grup de oameni imbracati in negru, inarmati, gata sa ne prindă. Din păcate au nimerit in casa gresta. Omor 3 dintre ei si Cole ii rezolva pe ceilalți 2. Sunt trasa afara de cei doi si băgată in mașina.
-Ce aveti? Unde mergem? Zic
-La aeroport. Destinația: New York. Zice Cass si zambeste.
-Ce? V-am zis ca nu plec nicăieri! Zic nervoasa.
-Tu nu realizezi unde s-a ajuns? E prea mult chiar si pentru tine! Încetează sa te supraincarci crezând ca e mai bine sa iei tot asupra ta! Pentru ca nu e! Zice Cole si opreste, eu realizând ca am ajuns la aeroport. Si sunt in pijamale. Hihi!
-Dar eu nu am nici un bagaj! Nici telefonul! De fapt nu am nimic inafara de arme cu care nu pot călători! Zic încercând sa ma scot
-M-am ocupat de asta! Zice Cass si scoate doua valize albastre si doua galbene. Mda culorile noastre preferate. Imi da telefonul meu si o geanta de mana in care gasesc portofelul, agenda mea cu toate numerele posibile, tableta si alte lucruri mai mult sau mai puțin folositoare.
-Te urăsc! Zic
-Si eu te iubesc. Zice si ma trage spre intrare. Ignor lumea care se uita ciudat la mine si merg la baie sa ma schimb cat timp Cass rezolva cu biletele.
*******************
Va urma! Hei copii am revenit cu o noua carte, noi întâmplări, iau totul de la 0. Sper sa va placa si aceasta carte.
P.S. In poza e Hayley
CITEȘTI
Complicated
ActionComplicat. Un singur cuvânt ce imi defineste viata. Numele meu e Hayley. Nume de familie? Nici nu mai stiu. Mi-am schimbat numele de familie atat de des încât nu mai stiu de unde am plecat. In prezent locuiesc cu prietena mea, Cassidy, in Paris. Nu...