Cand credeam ca e momentul pentru liniste, a început Shane sa vorbească.-Ok ce se intampla aici?
-Noi ti-am zis ca nu vei primi raspunsuri. Zice Cass.
-Nu ai cum sa nu mi le dai. E prea ciudat. Întâi tu, zice si arată spre mine, vii de afara de parca l-ai văzut pe dracu. Apoi tu, zice si arată spre Cass, aproape faci o criza cand afli ca cineva e in viata si de aici chiar nu mai înțeleg nimic. Zice exasperat.
-Imi pare rau pentru tine. Dar nu vei afla nimic. Noi ti-am zis ca ar fi fost mai bine daca ai fi plecat. Ai rămas si acum ai mai multe intrebari decat inainte. Si nu vei afla nici un răspuns. Zic.
Cass e zbuciumata. Imi dau seama. Trebuie sa ii iau gândul cumva.
-Hai sa ne uitam la un film. Ii zic si mustaceste. Alegi tu genul. Zic si i se luminează fata.
-Te iubesc! Zice si sare la mine in brate.
-Si eu! Zic si o strâng tare.
Am coborat toti trei jos unde erau ceilalți băieți. Se pare ca fetele au plecat. Meh.
Fara sa ii băgam in seama, nu ca eu as avea ceva cu ei, dar au suparat-o pe Cass, ne așezăm pe canapea. Ne Înțelegem din priviri si merg sa fac gustări.
Merg in bucătărie si Ash vine la mine.
-Hei! Zice si eu pun floricelele la microunde.
Vede ca nu ii răspund.
-Ce faci?
-Zbor. Zic sarcastica si imi dau ochii peste cap. Pun floricelele intr-un castron si le duc in sufragerie. Ma întorc si scoat o tava si 2 pahare. Scot sucul si dau sa ies dar sunt oprită de Ash.
-Daca am gresit cu ceva spune-mi te rog. Vreau sa ma revanșez. Cearta-ma dar te rog, vorbește cu mine. Zice trist.
Oftez. El nu a avut practic nici o vina. De fapt, dintre toti 4, pe el il simpatizez cel mai mult.
-Nu ai facut nimic. Dar am o dispoziție proasta. Zic si răsufla ușurat. Ma ia in brate.
-Stai linistita. Totul o sa se rezolve.
M-am intors in sufragerie si era doar Cass. Ne-am uitat la un film de comedie si am adormit pe canapea. Maine trebuie sa imi amintesc sa fac ceva cu numerele din agenda mea. Voi avea de dat niste telefoane.
****
*Dimineata*Ma trezesc in camera mea. Cum am ajuns aici? Parca adormisem pe canapea. Ma rog. Ma schimb de hainele de aseară si imi iau un hanorac alb, o pereche de pantaloni albaștrii si un maieu negru. Merg in baie si imi fac rutina zilnică.
Ies din baie si ma asez pe pat. Ma uit in gol la tavan. De cand am plecat e prea plictisitor. Nu am ce face.
Trebuie sa gasesc cat mai repede o soluție. Dar ce sa fac daca nu pot nici măcar sa imi bag nasul in treburile mafiei? Imi vreau viata inapoi!
Ma hotărăsc sa cobor din pat si merg la bucătărie. Acolo dau doar de Jace.
-Neata! Zice
-Hey! Zic si imi iau un pahar cu apa.
Liniștea in care stam e întrerupta de telefonul meu. Am primit un mesaj.
,,Nu mai incerca sa te ascunzi-Număr ascuns"
Ce dracu?! Acum e fac? Întâi aflu ca trebuie sa fug de viata mea, apoi Stefano e in viata, si acum realizez ca mesajele aste nu se vor oprii prea curând. Imi vreau viata inapoi!
Vreau sa fiu inapoi in biroul meu de unde pot localiza in mai puțin de 5 minute persoana care se tine de glume.
-Esti bine? Zice Jace.
-N-am nimic. Sunt obosita.
-Nu te cred. Dar daca nu vrei sa imi spui e bine. Zice si iese din camera.
Trebuie sa ma detensionez cumva. Merg la mine in camera si ma schimb intr-un tricou mulat si o pereche de pantaloni. Imi iau telefonul si căștile.
Ies din casa sierg in parc. Imi pornesc playlist-ul.
Incep sa alerg. Dau vreo 8 ture de parc si degeaba. Uff!
Ies din parc alergând si incep sa o iau pe strazi. Nu contează unde ajung.
Incep sa o iau pe unde apuc. Nici nu ma mai interesează. Nu stiu de cat timp alerg dar ma opresc cand vad ca aproape am iesit din oraș. Sunt la intrarea in pădure.
Ma gandesc sa iau o pauza. Intru in pădure si incep sa ma plimb. Nu intru prea adânc. Nu sunt atat de proasta. După ce imi limpezesc gândurile decid sa ma întorc. Ies din pădure si imi pun inapoi căștile. Ma întorc pe unde am venit.
Ajung inapoi acasa si merg drept spre bucătărie. Beau 6 pahare de apa si ceilalți ma privesc uimiti. Ce au si astia?
***************
CITEȘTI
Complicated
ActionComplicat. Un singur cuvânt ce imi defineste viata. Numele meu e Hayley. Nume de familie? Nici nu mai stiu. Mi-am schimbat numele de familie atat de des încât nu mai stiu de unde am plecat. In prezent locuiesc cu prietena mea, Cassidy, in Paris. Nu...