-Nimic important. Cole se da mare ca a terminat cu 4 secunde înaintea mea. Zic si zâmbesc șiret la el.-Ok hai sa intram atunci. Zice Chris si il urmam.
Cole imi mulțumeste din priviri dar il privesc indiferenta. Trebuia sa imi spună!
Intram cu toții in biroul lui Chris si ne așezăm pe unde putem.
-Deci Cole de ce ai insistat sa ne vedem? Il întreaba Chris
-Da Cole! De ce ai veni aici? Zic si ranjesc ceea ce pare sa il enerveze
-Trebuie sa vorbesc cu tine. E legat de incidentul de mai devreme.
-Nu mai spune. Comentez si imi dau ochii peste cap.
-Stai ce legatura are? Zice confuz
-Si acum vine partea nasoala.
-Hayley taci! Zice nervos Cole
-Nu ai nici un drept sa imi zici mie sa tac! Din cate imi amintesc, imi esti inferior!Spune-i! Cu toții avem dreptul sa stim! De fapt puteai sa spui chiar mai devreme! Il cert
-De ce esti atat de tensionata? Stii ce? Tuturor ne e frica de el, dar tie nu iti e frica, esti terifiata! Tipul e rau, dar nu e chiar atat de îngrozitor pe cat il vezi tu! Nimeni nu il considera o amenințare atat de mare inafara de tine! De ce? Ce a facut atat de rau sa iti fie asa frica de el? Zice si brusc toată atenția este asupra mea.
-Sa nu îndrăznești sa imi dai mie lecții de viața. Nu ai nici cea mai mica idee cat de crud poate sa fie! E un monstru! Nu ai nici cea mai mica idee ce poate face! Nimeni nu stie!
-Atunci de ce nu ne spui? Pentru ca eu unul nu mai inteleg nimic!
-Pentru ca nu pot! Ce s-a întâmplat s-a întâmplat si am promis cuiva foarte important ca nu o sa spun nimic! Nu pot decat sa va avertizez! Zic si in camera se lasa liniste.
Ies sa iau putin aer. Nu mai pot! Simt ca ma sufoc.
De ce nu le e de ajuns? De ce mai contează de unde stiu ca e un nenorocit? Stiu si gata! De ce au nevoie de dovezi ca sa ma creadă? Parca eram prieteni!
Simt ca o sa izbucnesc in plâns in curând. NU! Eu trebuie sa fiu tare! Eu sunt Diablo! Trebuie sa ii salvez pe toti! Nu am voie sa fiu o fetiță speriata!
Imi scot din geaca pachetul de țigări si incep sa fumez.
Dupa ce consum cateva țigări, ma mai linistesc. Hotărăsc ca ar fi mai bine sa plec. Nu prea mai am ce sa fac aici.
Ma îndrept spre masina mea cand il vad pe Shane ieșind din clădire. Se îndreaptă spre mine.
-Hay stai!
-Ce e? Zic curioasa
-Te-ai suparat pe mine? Zice cu o mutra de bleg
-Nu. Offf e complicat si daca ma mai gandesc mult o sa înceapă sa ma doară capul. Dar nu sunt suparata pe tine asa ca stai liniștit. Eu ma întorc acasa.
-Vrei sa vin cu tine?
-Nu, e ok. Sa le spui celorlalti ca am plecat. Zic si ii dau un sarut.
Ma urc in masina si pornesc spre casa.
Dupa un drum scurt ajung. Urc direct in camera mea si ma schimb in ceva mai comod.
Xena vine lângă mine si ma arunc pe pat. Brusc sunt cuprinsă de o amețeala. Imi scutur capul de cateva ori si imi revin.
Merg la bucătărie sa imi iau un pahar cu apa si realizez ca azi nu am mancat nimic. Imi fac niste cereale cu lapte si le mananc.
Merg inapoi in camera mea si ma culc.
*********
Ma trezesc transpirată. Iar am avut un coșmar... Ma uit la ceas si vad ca e ora 5. Ma ridic usor din pat si merg pe balcon.
Dupa ce ma mai racoresc merg la birou si imi deschid laptopul. Verific sa fie totul la locul lui si apoi il închid. Liniștea din camera este spartă de telefonul meu. Se pare ca e Mark
*Convorbire telefonica*
-Buna Hayley!
-Ce faci Mark?
-Uite bine fata am sunat sa iti spun ca am terminat! Vin la tine! Zice entuziasmat.
-Serios? In sfârșit o veste buna! Cand ajungi?
-Maine am avion. Abia astept sa ne vedem.
-Si eu. Off nici nu ai idee cat s-au complicat lucrurile pe aici.
-Stiu cat de mult vrei sa dispară idiotul ala. Si eu am aceeasi dorința ca si tine. Si eu am avut ocazia sa il întâlnesc si stiu cat de rau e. Dar nu lasa asta sa iti strice dispoziția.
-Merci!
-Oricând. Eu mai am cateva lucruri de facut. O sa ajung maine seara. Mai vorbim.
-Sigur. Te pup. Pa!
-Pa!
*Convorbire incheiata*
Închid telefonul si il las pe noptieră. Pe usa intra....
*****************************
Va urma!
CITEȘTI
Complicated
AcciónComplicat. Un singur cuvânt ce imi defineste viata. Numele meu e Hayley. Nume de familie? Nici nu mai stiu. Mi-am schimbat numele de familie atat de des încât nu mai stiu de unde am plecat. In prezent locuiesc cu prietena mea, Cassidy, in Paris. Nu...