Capitolul 18

428 24 2
                                    


*Dimineata*

Ma trezesc cu acelasi gând cu care m-am culcat. Azi o sa imi iau inapoi funcțiile. Dacă nu pe toate, măcar pe cele care ma vor ajuta.

Ma uit in dreapta mea si patul e gol. Perfect. O sa il sun pe Cole.

*Convorbire telefonica*

-Hei Hayley! Ce e cu tine asa matinală? Zice

-E timpul pentru niste schimbări! Zic dur.

-Uite orice ai vrea sa-

-Nu! Uite ce vreau! O sa imi iau inapoi o parte din funcții! O sa iau legatura cu alți presupusi dușmani ai lui Stefano drept conducatoarea mafiei ,,Hell". O sa caut si in gaura de sarpe!

-Hayley unii nici măcar nu sunt in America!

-Nu ma interesează! O sa bat tot globul!

-Daca iesi in evidentă o sa te găsească!

-Nu pot sa mai stau asa! Nu imi pasa! O sa fac ce am de facut!

-Hayley....mai așteaptă puțin!

-Am așteptat prea mult! Săptămana viitoare o sa incep sa caut. Întâi in tara, apoi afara! Zic si închid.

*Convorbire incheiata*

Merg la baie si imi fac rutina de dimineata. Imi iau niste haine sport si rucsacul pentru sala.

Cobor jos si ies afara. Imi iau motorul si merg la sala. Stau acolo 2 ore.

Ma întorc acasa obosita. Imi fac un dus si cobor la masa.

-Ce faci? Unde ai fost? Zice Shane

-Am fost la sala.

Cass se uita la mine parca cerându-si scuze. Imi pare rau draga mea dar ai avut dreptate! O sa merg pana in pânzele albe sa imi împlinesc scopul.

Mâncam in liniste. După masa urc la mine in camera. E joi. Luni o sa am nevoie de o scuza consistenta pentru ca o sa lipsesc ceva timp...... De fapt de luni o sa fiu cam absenta.....

In camera intra Cassidy.

-Hei! Zice trista.

-Hei! Zic simplu.

-Hay imi pare rau pentru cum am reactionat! Nu am vrut sa sune chiar asa....am exagerat!

-Cass e ok! Ai avut dreptate! Nu pot sa stau sa ma rog la o minune. Trebuie sa fac ceva.

-Mda..... Cred ca cel mai bine e sa stam exact aici. Ceilalți se vor ocupa de tot.

-Nu! Am luat deja o decizie. De luni o sa incep sa caut ajutor. Întâi aici, apoi inafara. O sa caut peste tot.

-Ai inebunit?! Cum sa pleci? Asta așteaptă el! Sa pleci! Si sa te găsească singura!

-O sa am grija. Zic sigura.

-Nu pot sa te las sa faci asta! Ce o sa le zici baietilor? Si Cole ce o sa zică?

-Lui Cole i-am zis deja. Nu are nici un drept sa imi interzică ceva. Eu sunt șefa. Eu sunt Diablo!

-Hayley noi vrem sa te ajutam. Zice si oftez

-Stiu. Dar uneori tot ce poti sa faci e sa stai deoparte si sa lași lucrurile sa se întâmple. Zic.

Iese din camera nervoasa. Inteleg ca e o veste.....neasteptata data fiind situația in care ne aflam. Dar Situațiile disperate cer măsuri disperate.

Ma asez pe pat obosita de tot. Daca vreau sa incep de luni ce mi-am propus, va trebui sa gasesc niste adrese. Oamenii astia nu o sa cada din cer.

Restul zilei l-am petrecut in camera mea căutând adrese. Din fericire, le-am gasit pe toate din tara.

ComplicatedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum