Capitolul 24

418 21 1
                                    

*Dupa cateva zile*
*Dimineata*

Au trecut cateva zile de la mica 'cearta' din bucătărie. Nu s-a întâmplat nimic important.

Trebuie sa recunosc ca dupa afirmatia pe care i-am dat-o lui Cassidy, a început sa își pună semne de intrebari. Nu înțelege tot ce se intampla in jur si o stresează. Da, e cea mai buna prietena a mea dar asta nu înseamnă ca nu avem secrete. Ea are secrete fata de mine si eu fata de ea. Pana la urma fiecare om are secretele lui si asa e cel mai corect. Uneori ma gandesc ca as putea sa ii spun totul. Absolut toate secretele mele. Asa simt, pur si simplu. Si apoi imi aduc aminte ca nu poti avea încredere in nimeni. Cel puțin eu nu pot. Nici măcar in mine. Poate ca i-am dat lui Cole funcția mea si am încredere ca poate sa facă ce i se cere, dar atat. Uneori nu poti pur si simplu sa dai tot ce ai, indiferent cat de mult vrei, cat de sufletist esti, nu poti sa îți pui tot ce ai pe tava si sa aștepti ca persoana căreia încredințeze tot sa le ia. Nu este corect. Uneori cei mai mari dușmani se ascund sub masti si sunt chiar in spatele tau. De unde stii cine îți e prieten? Sigur, atunci cand cazi, doar prietenii raman alături de tine. Dar nu mai vreau sa cad! Am fost jos tot timpul. E vremea sa ma ridic!

Un ciocanit in usa ma face sa ma trezesc din 'visare'.

-Intra! Zic zi pe usa intra Cass si băieții.

-Ce se intampla? Zic cand o vad pe Cass tinand in mana o cutie albastra cu o funda.

-Eu si baietii am vrut sa îți facem un cadou. Cole ne-a ajutat. Zice si imi întinde cutia cu un zâmbet mare.

-Daca esti încă suparata pe mine sa stii ca imi pare rau! Zic speriata de ce ar putea fi in cutie.

-Haide deschide-l! Zice nerăbdătoare. Ma uit la ceilalți si vad ca au aceeasi fata.

-Bine.... Băieți, ne vedem pe lumea de dincolo. Zic si rad.

Iau cutia frumos împachetata. O pun pe pat cu grija. Poate explodează ceva. Deschid funda de dupa pat. Nimic.

-Oh haide nu mai fi si tu Toma-necredinciosul! Zice Cass dar eu raman dupa pat. Deschid capacul cutiei si închid ochii. Ii deschid usor si vad ca in cutie se afla.......OMG! Nu pot sa cred! In cutie se afla chiar Xena.

Baietii se uita curiosi la mica pisica ce iese din cutie. Probabil nu stiau ce are Cass de gând sa faca.

-Maimuțooooo! Zic si fug sa smotocesc pisica.

-Imi e mila de Xena dar aia e... Zice Cass amuzata.

-De e îți e mila de ea? Zice Ash curios.

-Habar nu ai cat de chinuita e pisica asta. Ii zice si eu aprob.

-Eh...s-a obișnuit. Si ma iubește. Ma umflu in pene si mâța miorlaie nemulțumită.

-Ba ma iubesti proasto! Ma opun si pisica nici nu se uita la mine. Ceilalți rad iar eu nervoasa o împing de pe pat si ea pica pe jos. Ti-a fost dor de mine. Zic amuzata.

-Săraca. Zice Jace.

-Lasa ca trăiește mai bine ca tine. La mine acasa are o camera special amenajată pentru ea, leneveste toată ziua, are mancare cata vrea, viata ce sa mai.

-Merita si ea puțin răsfăț la cum ai dresat-o. Se ratoie Cass la mine.

-Huh? Zice Nick.

-Dragilor, faceti cunoștință cu partenera mea, Xena. Mai buna decat majoritatea soldatilor mei. Zic si ei casca gura.

-Ce poate sa faca? Zice iubitul meu încântat de noul membru al familiei.

-Hmmm poate sa folosească un calculator, stie sa ma sune in caz ca e ceva, poate sa folosească o arma si are o ținta aproape la fel de buna ca mine- zic si se aude iar mieunatul pacostei- taci! Sunt mai buna ca tine! Ma cert cu ea. Asa, ce mai stie? Ah da! Stie sa seteze alarma la ceas-si țin sa menționez ca e motivul pentru care eu nu mai am ceas pentru ca il sera in toiul nopții si râdea de mine- si deschide usa.

-Si daca te suna cum stii ce se intampla? Doar nu si vorbește!

-Miauna. O data daca vrea sa vin acasa, de doua ori daca ceva nu e bine si de mai multe ori ca sa ma certe.

-Sa te certe? Pentru ce?

-Găsește ea ceva.

-Wow. Vreau si eu o pisica ca asta! Zice Ash

-Nu e de vânzare. Zic si Xena vine la mine in brate. Ti-a fost dor de mine? Da ti-a fost!zic si imi pune labutele pe gura. Ba ti-a fost! Nu minti! Zic si ceilalți rad. Mâță proasta.

Am mai povestit ceva timp si am hotărât sa coboram in sufragerie sa vedem un film. Baietii au comandat pizza si noi am ales filmul. Am ales 'Ted 2'. A fost un film bun, am mancat pizza. Ziua perfecta.

Dupa ce am facut curat in sufragerie ne-am dus fiecare in camera lui, Shane si Xena venind cu mine. 

Cand am ajuns in camera mea ne-am pus pe pat. Shane privea fascinat ghemotocul de blana care mi-a mancat zilele.

-Stie sa bată palma? Zice

-Ooh da! Eu si Xena am început sa facem salutul nostru. Mâța e desteapta. Zic si radem.

-De acord!

Am mai stat cateva minute si ne-am pus la somn. La un moment dat am adormit.

*************************
Va urma! Hei copii am corectat toată cartea! Finnaly! La media e Xena. Va puup❤️😘😘

ComplicatedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum