-Aici vin doar luptători Adevărați. Adică fetele nu au ce caută aici. Zice si zâmbesc
Asta o sa fie interesant!
-Serios? Zic nevinovata. Pai, domnule 'mare luptator', daca esti asa convins de abilitatile tale, atunci nu te deranjează o mica......provocare. Nu? Zic
-La ce te gandesti, papusa?
-Pai in primul rand, fa-ti un bine si nu imi mai spune mie asa. Si in al doilea rand, ce ai zice sa facem o lupta. Castigi, ies de aici si îți dau bani cat pentru un abonament de o luna. Câștig si ma lași sa ma antrenez aici, cat vreau, fara sa imi mai adresezi vreodată un cuvânt!
-Hmmmn imi place ce aud pisicuta! Dar esti sigura de ce vrei?
-Foarte sigura! Zic si zâmbesc.
-Bine! Vino după mine. Zice si ma conduce spre un ring.
Se pare ca micul nostru spectacol are multi spectatori. In jurul ringului s-au strâns o grămada de băieți, care mai de care mai interesant. Au început sa susoteasca.
Imi las lucrurile pe un scaun. Imi dau jos cerceii si lanticul. Imi fac încălzirea. O sa avem o lupta corp la corp.
Intru in ring. Pana aici ti-a fost! Auzim fluierul. Ne dam mana.
Începem lupta. Imi iau poziția de apărare. Ne învârtim in cerc. Se decide sa atace. Da sa imi dea un pumn dal il prind. Il dau peste cap. Se ridica de jos si ii dau un picior in abdomen. Imi da un pumn in mana dar il barez. Ii pun piedica si cade. Dau sa il lovesc cu piciorul dar il prinde si ma arunca. Imi duce mana la spate dar fac un backflip si il împing. Ma asez pe el pana numărătoarea ajunge la 1. Am câștigat.
Toti ma privesc uimiti. Tipul asta e instructor? La mine in echipa nu ar fi fost nici măcar soldat.
Offff. Greu e sa gasesti pe cineva bun.
-Cum ai facut asta? Ma întreaba.
-Antrenament. Mai ai mult de lucru. Acum, daca ma scuzi, încă trebuie sa imi caut o sala in care sa ma antrenez.
-Poti sa te antrenezi aici.
-Oh, multumesc. In caz a ai uitat nu am nevoie de aprobarea ta! Am câștigat dreptul sa vin aici. Nu vreau sa vin intr-un loc cu persoane asa ca tine. A fost nevoie sa te fac praf ca sa ma consideri un egal al tau! Voi nu aveti onoare! Zic nervoasă si dau sa plec. Din păcate sunt oprită.
-Stai! Imi pare rau. Chiar vreau sa te antrenezi aici. Zice 'instructorul'
-Mori de curiozitate sa vezi cum ma antrenez nu? Zic plictisita.
-Cam da. Recunoaște.
-Nu ai decat. Pe mine nu ma afectează.
-Stai! Îți dau o luna gratis! Zice si rad
-Am destui bani cat sa cumpăr sala asta. Nu ma tentează.
-Poti sa te antrenezi cu cei mai buni! Te rog te rog te rooooooooog!! Se milogeste.
-Taci! Zic nervoasa. Accept. Doar taci o data!
-Da! Zice si bate din palme ca o fetiță care tocmai a primit jucărie dorita.
Il las sa se bucure si plec. Ajung acasa obosita. Mama timpul a trecut ca vântul. E ora 12. Urc la mine in camera si imi fac un dus.
Ma schimb in haine comode si cobor la bucătărie. Acolo ii vad pe toti la masa.
Cass vine la mine.-Ce ai facut? Zice acuzator.
-Nu stiu la ce te referi, dar chiar nu e vina mea!
-Te cunosc si sigur ai facut tu ceva! Zice
-Am bătut un instructor de la sala. Zic simplu.
-Mai poate merge? Întreaba
-Da! Zic si răsufla usurata.
-Atunci e bine.
Ma asez la masa si mananc o porțile mica de cartofi prăjiti. După 10 minute in care m-am chinuit cat am putut sa mananc, ma ridic de la masa. Beau un pahar cu apa.
-Eu nu mai pot. Zic si Ash da sa spună ceva dar Cass o ia inainte.
-Sa ma aștepti in camera ta.
-Ok. Zic si urc.
Imi e atat de somn. Vreau sa dorm! Ma pun pe pat si trec in lumea viselor.
*Perspectiva Shane*
După masa, Cass se duce la Hayley in camera. Se întoarce inapoi după nici 3 minute.
-Ce e? Zice Ash
-Hay a adormit. Zice Cass gânditoare.
-Aha. Zice Jace.
Dupa 15 minute hotărăsc sa ma întorc in camera mea. Urc scarile si trec pe lângă camera lui Hay. Se aud țipete. Intru alarmat in camera si o vad pe Hayley pe pat agitata.
Dintr-o data își deschide ochii si se ridica.
-Nu! Zice fara viata.
*Perspectiva Hay*
-Nu! Zic fara vlaga.
Am avut alt cosmar. Ma uit in camera si il vad pe Shane uitându-se curios la mine. Stam cateva minute in liniste si eu imi reglez respiratia.
-Ce cauti aici? Ii zic
-Am auzit țipete. De cand ai cosmaruri?
-Mult timp. Zic absenta uitându-ma pe geam.
-Cine mai stie despre asta?
-Tu chiar speri sa afli ceva de la mine? Nu sti cu cine vorbești. Zic
-Nu poti sa nu spui nimic! Îți faci singura rau!
-Privește-ma! In plus, de ce ti-as zice ție? Zic si ofteaza.
-Stiu ca am gresit. Dar nu ai auzit decat o parte. Vroiam sa rup pariul. Adevarul e ca imi placi. Esti misterioasa. Si ma intriga asta. Vreau sa aflu cat mai multe despre tine. Vreau sa te descopăr!
-Nu. Nu ti-as face un bine.
-Te rog! Nu te ascunde de mine! Zice.
-Imi pare rau. Zic si imi întorc fata spre fereastra. O lacrima imi curge.
Rămânem in liniste cateva secunde. Imi întoarce fata fortandu-ma sa ma uit in ochii lui. Apoi face ceva la care nu ma asteptam. Ma saruta. Un sărut dulce.
**************************
Va urma!
CITEȘTI
Complicated
AcciónComplicat. Un singur cuvânt ce imi defineste viata. Numele meu e Hayley. Nume de familie? Nici nu mai stiu. Mi-am schimbat numele de familie atat de des încât nu mai stiu de unde am plecat. In prezent locuiesc cu prietena mea, Cassidy, in Paris. Nu...