*Convorbire telefonica*-Hei Cole! Zic
-Hei Hayley! Zice prietenul meu. Ce faci?
-Sunt bine. Vezi cum faci, in asa fel încât sa am motorul meu in fata casei intr-o ora! E o urgentă
-Urgentă zici....anume?
-E vorba de reputația mea! zic ofticata.
-Bine bine. Intr-o ora e acolo.
-Merci! Si? Ce mai e pe acolo?
-Stood si ai lui au tot încercat sa atace dar degeaba. Nu au nici o șansa împotriva noastra. Zice pe un ton mândru
-Ei bine multumesc draga prietene! Zic amuzata. Hai ca trebuie sa ma pregătesc si eu. Am nevoie de o noua cartela.
-Pentru ce? Si apropo de ce nu m-ai sunat de pe telefonul tau?
-Am început sa primesc mesaje de amenințare. Nu stiu ce sa fac sa le opresc. Mi-am tăiat cartela. O sa imi iau acum una noua. Zic oftand
-Offff nu-ti face griji! O sa vad ce pot afla! Pana atunci ai grija! Eu trebuie sa închid! Pa! Zice
-Pa!
*Convorbire incheiata*
Imi aleg o pereche de pantaloni lungi, albaștrii, un tricou alb, mulat si o geaca de piele albastra.
Merg in baie si imi fac un dus. Ies din dus si încui usa. Ma schimb in hainele alese si ma asez la birou. Imi iau trusa de machiaj si ma asez in fata oglinzii. Imi dau cu eyeliner si gloss. Imi dau cu rimel si ma parfumez. Nu folosesc fond de ten.
Cobor la parter si o vad pe Cass aranjata si gata de plecare.
-Deci? Unde îți e motorul? Zice ranjind. Probabil se gândește ca va câștiga pariul nepus. Dar nu e bine sa fiu subestimată. Scot din geanta cheile si ii fac semn sa ma urmeze.
Iesim toti din casa, băieții venind probabil sa vadă ce va iesi din asta.
-Nu e nimic aici. Zice amuzata.
-Așteaptă. Mai e un minut. Zic calma.
Nici nu termin de zis si de la orizont se vede un camion. Șoferul opreste in dreptul nostru si imi scoate iubirea din camion.
-Viata meaaa! Zic si imbratisez sufletul meu pereche.
-Cum ai..? Zice Cass buimaca.
-Un magician nu își dezvăluie niciodata secretele. Zic si ii fac cu ochiul.
Băieții aproape saliveaza cand imi vad minunăția pe 2 roti.
-Asta e a ta? Zice Ash
-Una din multe. Soptesc eu. Dap. Zic cu voce tare. Hai Cass. Trebuie sa ajungem la mall. Zic si prietena mea executa.
Ma urc pe motor si ea vine in spatele meu. Gonim pe sosea si in cateva minute ajungem. Noroc cu indicațiile lui Cass.
Imi las motorul in parcarea mallului si pornim prin magazine.
***
Am cutreierat fiecare magazin al acestei clădiri. Suntem aici de 4 ore. Si avem muulte plase pe care nu stiu cum le aducem acasa.
Eu mi-am luat o fusta, o salopeta, 2 perechi de pantaloni, 4 tricouri si un hanorac. Cass are 2 rochii, 1 top si 3 geci de piele. Am trecut si pe la un magazin de telefoane si mi-am luat o noua cartela. Am băgat-o in telefonul meu, un iPhone 5, negru
Am hotărât sa mergem la Starbucks pentru o pauza bine meritata. Mi-am luat un frappe si Cass si-a luat o cafea. Am terminat de băut si am plătit consumatia.
Ajunse in parcare am dat de marea mica problema de care vorbeam mai devreme.
Am hotărât sa ii dau lui Cass sa țină pungile iar eu sa conduc mai atent. Asa am si facut iar drumul spre casa a fost lejer.
Am intrat in casa si toti ochii erau ațintiti pe noi. Dar nu prea aveau de ce sa se holbeze la noi. Ei aveau cate o fata la brat. Meh. Își trăiesc viata.
Cass s-a uitat la Nick si cand l-a vazut lângă bruneta i s-a schimbat total dispoziția.
Dar noi suntem fete deștepte. Am intrat indiferente in casa si ne-am dus zâmbitoare la mine in camera. Am lăsat plasele la mine si Cass si le-a dus la ea.
Am coborat împreuna in bucătărie sa facem niste gustări. Am facut briose. Eu am facut aluatul cat timp Cass a facut crema. Am pus briosele la cuptor si am deschis geamul. In 15 minute, briosele erau gata. Le-am ornat si am urcat in camera mea.
Am hotărât sa ascultam muzica, sa mâncam si sa vorbim. O seara doar noi doua. Cat de multă nevoie aveam de asta!
Am pornit prima melodie pe care aveam in playlist si am început sa vorbim.
******************
Va urma!
CITEȘTI
Complicated
ActionComplicat. Un singur cuvânt ce imi defineste viata. Numele meu e Hayley. Nume de familie? Nici nu mai stiu. Mi-am schimbat numele de familie atat de des încât nu mai stiu de unde am plecat. In prezent locuiesc cu prietena mea, Cassidy, in Paris. Nu...