Ma întorc schimbată intr-o pereche de blugi negrii, un pulover alb cu inscripția 'Wi-Fi password?', un fes negru si niste bocanci. Imi iau pijamalele si le pun in geanta de mana.Ies din baie si ma îndrept spre prietenii mei. O vad pe Cass tinand in mana 2 bilete. Imi face semn ca trebuie sa mergem. Merg spre Cole si il iau in brate.
-O sa te sun in fiecare zi sa imi spui ce se intampla! Sa nu dea dracu sa nu răspunzi ca iau primul avion inapoi! Ai înțeles?!
-Si mie o sa imi fie dor de tine Hay! Zice si ma trage intr-o îmbrățișare in care se baga si Cassidy.
O voce ne anunța ca e momentul sa mergem in avion. Ne luam la revedere de la prietenul nostru si ne urcam in avion.
Imi pun căștile in urechi si ascult muzica tot drumul. La un moment dat adorm.
*****
Sunt zgaltaita si ma trezesc instant. Observ ca cea care imi tulbura somnul e minunata mea prietena.
-Chiar ti s-a urat cu binele? Eu dorm....cel puțin dormeam. Zic nemulțumită.
-Urmează sa aterizam. Dormi mai tarziu. Zice si imi pun centura pentru aterizare.
Aterizam ușor, fara turbulente si iesim din avion. Ne luam bagajele si iesim din aeroport unde Cass se îndreaptă spre un baiat destul de drăguț. Se iau in brate.
-Shane, ea e cea mai buna prietena a mea, Hayley. Hay, el e varul meu, Shane.
L-am salutat printr-o înclinare a capului.
-Hei frumoaso. Zice șarmant....pe dracu
-Mda ...ai face bine sa nu încerci sa faci pe sarmantul cu mine. Zic plictisita si ma întorc cu fata la Cass. Cu el o sa stam noi? Intr-o săptămana o sa imi distrugă nervii! Zic puțin nervoasa. Puțin mai mult.
Nu am cum sa fiu plină de viata. Tocmai mi-am lăsat viata in Paris, in pericol. Chiar am fugit. Nu imi vine sa cred.
Se pare ca prietena mea imi înțelege starea de spirit pentru ca se uita la mine încurajator.
Urcam intr-un Ferrari negru care probabil e al....varului lui Cass. Mda nu mam strofocat sa ii retin numele. Oricum voi fi inapoi acasa in cel mai scurt timp posibil.
In aproximativ jumătate de ora ajungem in fata unei vile mari. Ne dam jos si imi iau bagajele. Intram in casa si vad 3 băieți. Unul blond, unul brunet si unul saten.
-Baieeeti! Zice varul lui Cass. O sa ii zic sarmantul.
Cei trei se opresc din ce făceau si se uita la noi.
-Mai știți ca v-am zis ca vor locui doua fete cu noi? Continua sarmantul. Ei bine ele sunt Cassidy si Hayley
Facem cunoștință cu toti iar eu bineînțeles ca nu retin nici un nume.
Devin tot mai agitata. Simt ca sunt închisă in cușca. Pana acum terminam un transport, făceam o cursa si câștigam o alianță cu cineva....
Ma scuz si urc pana in camera mea. Nici nu ma mai interesează ca nu stiu care e. Urc la ultimul etaj si deschid o usa. Las usa asa si vad ca e o camera alba cu balcon. Nimeni nu sta aici. Perfect. Scot telefonul si il sun pe Cole.
*Convorbire telefonica*
-Cole! Zic fericita ca imi raspunde imediat
-Hay! Cum a fost zborul? Cum e acolo?
-Lasa asta. Cum e acolo? Ce s-a întâmplat după ce am plecat noi?
-Am preluat îndatoririle tale. Pana acum e bine. Daca Stood are vreun gând sa atace, suntem pregătiți.
-Bine...daca e pot sa ma ocup de aici de treburi. Pot sa-
-Nu! Nu poti face nimic. Stii cat de ușor circula informatia pe aici si tu nu trebuie sa fii găsită. Gândește-te ca esti intr-o vacanta. Zice si pot sa il vad ranjind
-Dar la dracu' Cole, ma plictisesc. Ai idee cate puteam face pana acum? Iar eu trebuie sa ma ascund de retardatul ala...zic si oftez
-O sa trecem peste asta. O sa vezi. Trebuie sa plec. Vorbim maine. Aveti grija de voi!-Pa!
-Pa! Zice si închid.
*Convorbire telefonica incheiata*
Ma întorc si dau de Cass
-Ce faci? Ai idee daca venea cineva si auzea conversatia asta? Ce ar fi zis?
-Ca sunt o tipa dubioasa. Zic si dau din umeri. Ea își roteste ochii. Haide Cass. Stii cum sunt eu. In plus, nu e cea mai fabuloasa situație, asta in care ne aflam.
-Stiu Hay. Dar ai grija. Imi zice si ne luam in brate.
Momentul nostru frumos este intrerupt de sarmantul care intra pe usa.
-Puteți sa veniti la masa. Zice si coboram.
Masa a fost linistita. Eu care mananc o masa pe săptămana normal ca nu am reușit sa mananc decat jumătate de bol de supa.
Ma ridic de la masa si sarmantul da sa spună ceva dar imi suna telefonul semn ca am primit un mesaj.
Deblochez telefonul si ma albesc la fata cand vad ce este.
****************
Va urma! Heii am venit cu un nou capitol! Sper sa va placa!
P.S. La media e Shane
CITEȘTI
Complicated
ActionComplicat. Un singur cuvânt ce imi defineste viata. Numele meu e Hayley. Nume de familie? Nici nu mai stiu. Mi-am schimbat numele de familie atat de des încât nu mai stiu de unde am plecat. In prezent locuiesc cu prietena mea, Cassidy, in Paris. Nu...