Capitolul 25

359 23 1
                                    


*Dimineața*

Știți momentul acela cand te trezești de dimineață si totul e frumos si pasarelele cânta iar tu esti super bine dispus si totul in jur este roz? Mda nici eu.... Stăteam si eu in pat, tocmai ma trezisem si ma uitam pe pereti cand calvarul a.k.a.  Xena a venit la mine si a început sa sara pe mine, sa ma împingă, sa miorlaie pana m-am ridicat din pat. A naibi mâță!

O sa ma răzbun eu! Merg in dressing si imi iau o pereche de pantaloni lungi albaștrii si un tricou cu numărul 7. Imi aleg si o lenjerie intimă de culoare neagră. Merg in baie si imi fac rutina de dimineata. Imi fac apoi un duș si ma schimb in hainele alese.

Ies din baie si o vad pe Xena stand pe pat, dormind. Aha nesuferită ce esti! Lasa ca vezi tu acuma! Dau drumul la cada si o umplu de apa rece. Il chem pe Shane sa ma ajute si ceilalți vin sa vadă ce iese. O vad pe Cass pornind camera de filmat. Ii fac semn lui Shane si ridicam împreuna pisica cu tot cu pătura pe care sta. Mergem in baie si ii dam drumul paturii in cada. Xena sare ca arsa in cada si aluneca de cateva ori inainte sa iasa. Intr-un final iese si se duce in camera, inapoi in pat.

Nu ne baga pe nici unul in seama deci chiar e suparata.

-Oh haide o meritai la cum m-ai trezit! Incerc eu sa ma apar dar nici nu se uita la mine. Imi pare rau! Zic si Jace izbucneste in ras. Cass încă filmează.

-Tu ii ceri scuze pisicii? Serios? Zice el încă râzând.

-E o nemernică! Murmur.

Ma duc lângă ea cu un prosop si incep sa o șterg. Dupa ce sunt sigura ca e uscata, o infofolesc in alta pătura. Încă nu se uita la mine. Bine atunci.

Cobor la bucătărie si ii pun mancare de pisici intr-un bol al ei. Merg inapoi in camera mea si ii duc bolul. Dupa ce mănâncă incepe sa se spele singura.

-Serios ca tot nu ma bagi in seama?! Oh haide! Zic si nici nu se opreste din ce făcea.

-De ce îți dai atat silinta? Zice Nick incruntat.

-Pisica asta are mai multă personalitate de cat tine si e foarte orgolioasă. Daca e suparata, nu mai face nimic. Si Hay are nevoie de ea. Zice Cass.

-Mda. In fine. Esti o super pisica si te iubesc asa ca nu mai face pe suparata ca s-ar putea sa nu mai incerc sa te împac. Zic serioasa si Xena vine la mine in poala. Se cuibareste bine si închide ochii.

La un moment dat adoarme. O las usor pe pat si noi iesim din camera. Coboram in sufragerie.

-Mama ce pisica complicata ai. Zice Ash.

-Stiu. Dar e a mea. Zic si ridic din umeri. Crede-ma ca merita toate eforturile. Zic si merg in bucătărie pentru un pahar de suc de portocale. Nu am mai vorbit de ceva timp cu prietenul meu asa ca il sun.

*Convorbire telefonica*

-Hei Cole! Ce faci? Zic

-Hayley! Bine tu? Ti-a plăcut surpriza? Zice nerăbdător.

-Da! Doamne nu ma asteptam deloc la asta! Merci mult!

-Stii, mai am o surpriza pentru tine dar o sa o primești in 2 zile.

-Cee? De ce trebuie sa astept atat? Zic bosumflata.

-Pentru ca atunci ajunge. Zice

-Uff bine atunci! Si ce mai e pe acasa? Zic si iau un pahar.

-Nimic nou. Andrew, tipul pe care l-am infiltrat in echipa lui Stefano, a aflat ca momentan nu o sa te caute. Vrea sa dea la o parte întâi mafia italiana si apoi are o lista lunga asa ca momentan nu o sa își piardă timpul cautandu-te.

-In sfârșit vesti bune.

-Da! Bun eu acum am putina treaba asa ca vorbim.

-Bine pa!

-Pa!

*Convorbire incheiata*

Imi tron suc in pahar si merg in sufragerie. Vad ca toti se uita la Tom&Jerry asa ca ma asez si eu între Shane si Ash. Shane ma ia in brate.

Toată ziua ne-am uitat la filme, am mancat, am ras. O zi de relaxare. Nu stiu de ce dar simt ca toată perioada asta e liniștea de dinaintea furtunii.

Dupa cateva ore am hotărât sa merg la sala. Mi-am luat echipamentul si am plecat. Am ajuns la sala si l-am salutat pe Xander. Mi-am facut încălzirea si am început sa lovesc sacul de box. Il loveam  de parca il uram. Brusc eram plină de nervi. Dupa vreo 2 ore in care m-am descărcat pe bietul sac, am hotărât sa plec. Am băut sticla de apa si m-as fi dus spre vestiare daca nu imi suna telefonul.

*Convorbire telefonica*

-Alo? Zic

-Hayley! Ce faci? Zice Mark

-Bine fata tu? Il iau peste picior.

-Aii fata imi era dor de tine. Am rezolvat jumătate din lista! Zice vesel.

-Deja? A trecut abia o săptămana. Si Spania e destul de mare. Zic uimita.

-Hehe cu cat termin mai repede cu atat te vad mai repede. Si ce faci?

-Uite la sala. Tocmai voiam sa plec.

-Uuu te tii in forma.

-Dap. Zic si ies din sala. Auzi hai ca mai vorbim. Acum ma urc pe motor si nu pot sa vorbesc.

-Bine. Te pup. Pa!

-Pa!

*Convorbire incheiata*

Ajung acasa in cateva minute. Urc la mine in camera si imi aleg niste haine comode. Intru in baie si imi fac un dus. Ma spăl pe cap. Ies din baie schimbată si ma usuc pe cap. Ma întind pe pat si Xena vine lângă mine. Aproape adormisem dar pe usa intra...

*******************
Va urma!

ComplicatedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum