Capitolul 3

643 30 3
                                    

,,Poti sa te ascunzi, dar o sa te gasesc chiar daca o sa fie nevoie sa cobor in iad după tine"-Număr ascuns.

-Haay! Hay! Hayley! Esti bine? Zice Cass si ma scoate din transa.

-Da! Mi-am adus aminte de cava neplăcut. Atâta tot. Zic si ii fac cu ochiul discret.

Înțelege ca ceva nu e bine dar tace. Dau sa ies din camera dar sunt oprită de șarmant.

-Nu ai terminat de mancat.

-Omule, mai mult de atat nu mananc nici in trei zile. Ma plang. Nu am cum sa mananc atat.

Nu pare mulțumit de răspunsul meu dar tace. Urc la mine in camera încă înfricoșata. Cine mi-a dat mesajul ala? Am multi dușmani care ma caută. Nici nu s-a semnat prostul. O litera acolo măcar. Pff. Sunt întrerupta din gândurile mele de brunetul care intra pe usa.

-Vroiam sa ne uitam la un film. Vino si tu! Zice si prin simpla prezenta emana veselie.

-Umm nu prea am chef.

-Oh haide. Doar nu ai venit aici sa stai închisă in camera. Haidee. Ziceai aproape ma ia pe sus.

-Ok ok. Apropo tu esti....

-Ash. Oh haide sunt 3 litere. Nu e o poezie. Zice 'ranit'

-Oh, imi pare rau, Draga domnule important pentru ca v-am rănit sentimentele. Zic si radem

-Daca va cereti scuze atat de frumos, nu pot sa nu va iert. Zice si radem iar.

Ajungem jos râzând si la ultimele trepte cade si eu peste el. Încă radem cand suntem culeși de jos de către Cass si saten.

-Ce aveti mai? Zice Cass

-Suntem retardați. Zice Ash

-De la ea ma asteptam dar tu? Sunt dezamăgită. Zice 'supărată'.

-Da' eu ce am facut? Zic

-Prea multe....

Ne hotărâm sa alegem un film de groaza si eu cu Cass mergem sa pregătim gustările. Intram in bucătărie si pun floricelele in cuptorul cu microunde.

-Ce s-a întâmplat atunci? Ce scria in mesaj? Zice si oftez.

-Mesaje de amenintare. Ar trebui sa fiu obisnuita nu? Zic trista

-Off scumpo, niciodata nu ne vom putea obișnui. Zice si ma ia in brate.

*Perspectiva Shane*

Stăteam cu Ash, Nick( blondul ) si Jace(satenul) si ne gândeam ce film sa alegem.

-Frumoasa prietena verisoarei tale. Zice Nick.

-Mda. Păcat ca e cam data dracu. Zic si ei rad.

-Hai ma ca nu e chiar asa. Tipa e de treaba. Zice Ash.

-Si tu de unde stii? Zice Jace

-Asa mi se pare. Zice si da din umeri.

-Mda mie nu mi se pare. Zic

-Uuuu, Shane a fost refuzaat. Zice Nick si eu ii arunc priviri tăioase.

-Si tu de unde ai auzit asta? Spun nervos

-Vara ta e de treaba. Zice si da din umeri.

O sa o omor.

-Ma rog. Zic si imi dau ochii peste cap.

-Te roade ca ti-a dat peste nas. Zice Jace.

-Shane si-a pierdut șarmul! Ma tachineaza Nick

-Ba nu! Ma apar.

-Aha. Zic cei trei in cor.

-Am o idee. Zice Nick.

-Minunat! Spun sarcastic.

-Daca tot spui ca nu ti-ai pierdut șarmul, hai sa te punem la încercare. Daca te cupleazi cu ea in....nu stiu....o luna, imi retrag cuvintele. Zice istetul de Nick.

-Si sa fac toate astea pentru nimic? Pas.

-Bine. Daca castigi, îți dau motorul meu Yamaha. Zi daca eu câștig, imi dai motorul tau Suzuki. Batem palma?

-Batem palma. Zic.

-Ce urat! Nu puteți sa ii faceti asta fetei! Nu o cunoasteti! Zice Ash revoltat

-Nici tu nu o cunosti! Zice Jace

-Nu dar nimeni nu merita asta. Nu contati le mine. Zice si pleaca in bucătărie la fete.

Am o luna sa câștig pariul.

********************

P.S. La media e Cass

ComplicatedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum