Capitolul 22

429 26 3
                                    



-Pentru ca... E mai complicat... De fapt a încercat sa omoare toată familia mea.....numai eu am rămas. E o poveste lunga si trista si nu sunt pregătită sa ți-o spun. Imi pare rau. Zic si las capul in jos.

-Nu-i nimic. Zice si ma imbratiseaza. O sa imi spui cand vei fi pregătită. Si deși vreau sa aflu, o sa astept. Zice si ma pupa pe frunte.

-Merci! Acum hai la somn pentru ca eu una nu mai pot! Zic si rade. Nu mai rade de mine! Mi-e soooooomn. Ma plang.

-Bine hai la nani!

-Yaaaaay! Zic si merg in dressing.

Ma schimb in pijamale. Cand ma întorc in camera il vad pe Shane pe pat, fara tricou. In alte situații as saliva, dar acum cel mai atractiv din camera mi se pare patul.

Ma asez lângă iubitul meu si ma invelesc. Chiar daca nu e asa frig, eu ador caldura. Chiar si vara ma invelesc. Shane ma strânge in brate pe la spate si eu imi pun mâinile peste ale lui.

Merg spre lumea viselor cu gandul doar la relaxare.

*Dimineata*

Ma trezesc vesela. Nu stiu de ce dar azi am o stare buna! Poate pentru ca l-am revăzut pe Chris si pot beneficia de ajutorul lui. Gândindu-ma la toate astea am uitat ca eu nu l-am sunat pe Cole sa il informez de toate noutatile.

Incerc sa ma ridic din pat dar sunt strânsă in brate de ursuletul Shane. Cum fac o miscare ma strânge si mai tare. Au.......aer.......ajutor..........nevoie.........sa respir!

Incep sa tusesc si 'minunatul' meu iubit realizează ce face. Imi da drumul si incep sa respir si eu normal.

-Ce ai omule? Tu chiar vrei sa ma omori? Zic amuzata.

-Nu iubito! Dar nu vreau sa pleci de lângă mine! Zice cu o voce de copil care imi înmoaie inima.

-Uffff cum zici tu. Zic

Merg la birou si imi iau telefonul. Merg la balcon si deschid usa sa se aeriseasca. Ma pun pe pat lângă Shane si il sun pe Cole.

*Convorbire telefonica*

-Hei ce faci? Zic

-Hayley! Uite stiu ca ti-e greu sa treci prin situația asta si imi pare rau ca nu pot fi lângă tine sa te sprijin dar-

-Hei e ok! Il intrerup. Ghici ce s-a întâmplat! Zic

-Oh nu!

-Ce e ? Zic confuza

-Vocea aia! Ce-ai facut? Zice si Shane chicoteste deoarece a ascultat conversatia.

Dau pe difuzor.

-Nu am facut nimic! Zic sincera

-Hayley ultima data cand am auzit vocea aia a ta, a trebuit sa mituiesc niste doctori sa nu spună nimic despre acel 'accident'. Asa ca nu o mai lua pe ocolite si zi-mi ce ai facut.

-Dar nu am facut nimic. In plus, aia doi si-au meritat-o! Zic ofticata.

-Sigur...

-Deci hai ca îți spun. L-am gasit pe Chris! Zic fericita.

-Ceee? Tipa.

-Daaaaaa! Si a zis ca ne ajuta!

-Nu cred! Te trimit in alta tara unde nu ai nici o legatura cu ce faci si tot acolo ajungi. Cum reusesti? Zice râzând.

-E un dar. Zic mândră.

-Bine. Ma bucur ca ti-ai schimbat decizia.

-Da....totusi sunt de părere ca trebuie sa ne mișcăm repede. Ce a mai zis tipul pe care l-ai băgat sub acoperire?

-Micul nostru prieten are planuri mari. Vrea sa distrugă toate mafiile.

-Asta stiam. Dar cum?

-Simplu. Caută dovezi împotriva lor si ii amenință ca le da la poliție. Ori se lasa bătuți ori chiar le da. Cel puțin asta e planul.

-Ce nemernic! Încalcă codul! Nu are voie sa faca asta! Zic furioasa.

-Nimeni nu o sa il oprească.

-Ba da! O sa fac tot ce pot sa il opresc. Si o sa incep prin a avertiza toti membrii Consiliului.

-Nu poti sa faci asta! Tu trebuie sa rămâi in umbra.

-Nu pot nici sa stau sa privesc cum totul se naruie! Stii ceva? O sa te sun cnd nu o sa mai fiu atat de furioasa pe tine! Zic si ii închid telefonul in nas.

*Convorbire incheiata*

Arunc telefonul pe pat si simt cum toată starea mea buna de dimineata se duce.

Ma uit la Shane care ma privește încruntat.

-Ce e? Zic

-Cole are dreptate! Zice si de data asta eu ma incrunt la el.

-Doar nu esti de partea lui.

-Cred ca ar trebui sa stai deoparte.

-Nu pot sa cred. Tu trebuia sa fii de partea mea!

-Sunt de partea ta! Dar cred ca asta e cel mai bine pentru tine.

-Ugh sunt atat de plină de nervi încât nu stiu ce o sa fac. Taci! Doar taci! Zic si ies pe balcon încercând sa ma linistesc.

Dupa 10 minute ma întorc in camera. Imi aleg hainele si merg in baie. Imi fac rutina de Dimineata si ma schimb intr-o fusta neagră de piele si un tricou gri larg cu litera 'H'.

Ies din camera si cobor la bucătărie. Imi iau un pahar si imi pun suc de piersici. Merg in sufragerie si imi dau seama ca ar trebui sa mai dau si eu pe la sala.

Observ ca sunt singura in casa asa ca urc la mine in camera. Imi iau geanta pentru sala, telefonul si plec.

In 10 minute ajung. Abia astept sa lovesc ceva!

***************************
Va urma! Hei copii la multi aaaani!! Primul capitol din anul acesta. Ce faceti? Cum e vacanta?
Sper sa va placa capitolul. Spor la citit! ❤️❤️

ComplicatedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum