-Deci ai un program sau te lași la mana noastra? Zice Cass-De fapt chiar nu am nici un fel de program. Zice Cole degajat.
-Ok atunci o sa vorbim cu(,)Chris sa ne anunțam venirea. Propune Jace si toti aprobam.
El se duce in bucătărie sa il sune pe Chris iar noi rămânem in sufragerie.
-Si cat o sa stai? Il intreb gândindu-ma ca nu a venit pentru mult timp
-De fapt am de gând sa raman o vreme. Zice si eu si Cass sarim pe el
-Te iubiiim! Zicem la unison.
-Si eu va iubesc! Zice si ne strânge in brate.
-Si unde o sa stai?
-M-am ocupat de asta acum mult timp. Am o casa aici de care am si uitat. O sa stau acolo. Daca vreți, puteți sa stati si voi doua cu mine. Zice si ranjeste.
Ce? Ah m-am prins. Shane si Nick se uita la el de parca ar vrea sa-l omoare. Asta e. Vrea sa vadă cat de mult țin băieții la noi. Ne face semn sa ii intram in joc.
-Hmmm pare o idee buna. Zic
-Da si in plus asa nu ii mai deranjam pe băieți. Zice Cass 'nevinovata'
-Dar nu ne deranjați. Din contra. Puteți sa stati aici cat vreți. Zice Shane cu speranța in ochi
-Da si in plus daca lui Cole ii e frica sa stea singurel poate sa vina aici. Zice Nick care pare chiar furios
-Băieți stati linistiti! Ley si Cassy sunt ca niste surori pentru mine. Nu vi le fur. Dar aveti grija pentru ca daca le răniți, o sa fie vai de voi!
-De acord. Zice Shane si ma ia in brațele lui.
-Eu nu sunt iubitul lui Cassidy. Zice Nick revoltat
-Mai vorbim peste 2-3 saptamâni. Zice Cole si ii face cu ochiul, gest la care noi ceilalți radem.
Suntem întrerupti de intrarea lui Jace care ne zice ca a vorbit si ca ne așteaptă peste o ora. Mergem fiecare sa ne schimbam iar Cole se duce la el acasa sa 'se pregateasca'.
Mi-am luat costumul negru pe mine si m-am înarmat pana in gât.
Dupa jumătate de ora cobor in sufragerie si vad ca doar eu si Cole suntem gata.
-Gata? Zic eu
-Dap!
-Ai tot ce iti trebuie?
-Da, din cate stiu eu.
-Ma enervezi. Stii poate ca daca ma anunțai ca vii, ti-aș fi spus sa aduci- zic si dau sa continui cand vad ca scoate de la spate exact ceea ce voiam: laptopul meu.
-Te cunosc, Ley.
-Awww stiu. Merci mult de tot. Zic si il iau in brate.
Laptopul asta este foarte important. Este facut de mine si conține informații pentru care unii si-ar da viața!
In scurt timp, vin si ceilalți si ne urcam in masini. Eu, Cass si Cole ii urmam pe băieți.
In 20 de minute ajungem. Iesim din masini si ne îndreptăm spre intrare cand vin niste masini negre.
Suntem atacați. Le spun tuturor sa se ducă înăuntru. Eu, Cole si Cass rămânem. Ne facem semn si fiecare luam cate o mașina. Noi suntem trio-ul perfect. Merg sper masina din mijloc si evit gloanțele ce sunt aruncate spre mine. Ma urc pe mașina si distrug tavanul.
Observ ca sunt 4 tipi înarmați si gata de lupta. Pe primii 2 ii împușc in cap si ceilalți ies din mașină. Le pun piedica si unul cade. Celălalt imi da un picior in stomac si cad. Ii prind de mâini si ii arunc la pământ. Pe unul dintre ei il împușc in picior. Pe celălalt il omor. Am lăsat unul in viața pentru informații.
Ma uit la coechipierii mei si vad ca au rezolvat. Le fac semn baieților sa iasa si in toată harababura asta il vad si pe Chris ieșind.
-Chris omule, dar stii sa oferi o primire călduroasă nu gluma. Zice Cole si noi radem.
-Am avut noroc sa am trio-ul de groaza lângă mine. Zice amuzat.
Merg lângă mașina din mijloc si aduc sursa noastra de informații. Il dau unor tipi ai lui Chris.
-Cine crezi ca a facut asta? Il intreb serioasa.
-Nu stiu. Zice sincer.
Ma uit la Cole si la Cass. Cole are....privirea aia pierdută. Ce se...?
-Tu stii! Constat eu in șoaptă si pare ca eu si el suntem singurii care aud pentru ca se uita la mine.
Aproba ușor din cap. Ceilalți sunt prinși intr-o discuție asa ca il trag pe Cole mai încolo.
-Ce se intampla? A fost Stefano nu? Nu ai venit aici doar sa vorbești cu Chris, ai venit sa il ajuți! De ce nu mi-ai zis? Zic eu dezamăgită.
-Nu m-am gândit ca o sa se întâmple totul atat de repede. Bănuiam ca o sa vina dupa cateva zile... Nu stiu ce s-a întâmplat dar planuiam sa va spun acum....
-Il are in vizor pe Chris! Realizez si el aproba. Sper ca nu te aștepti sa stau deoparte pentru ca nu o sa se întâmple. Zic serioasa si nu are nici o șansa sa imi schimbe părerea.
-Exclus. Tu trebuie sa rămâi ascunsa! Nu iti dai seama ca daca te arați acum dai dracu tot ce ai îndurat 2 luni? Zice si degeaba.
-Nu ma interesează. Zic ferm.
-Ce se intampla? Despre ce vorbiți? Zice Chris si toti își îndreaptă atenția spre noi
****************************
Va urma! Imi cer scuze de intârziere si o sa tot intarzii de acum dar am un program super-mega-ultra-încărcat. Sper ca ma intelegeti.... O sa incerc totusi sa mai scriu cand am timp.
CITEȘTI
Complicated
AcciónComplicat. Un singur cuvânt ce imi defineste viata. Numele meu e Hayley. Nume de familie? Nici nu mai stiu. Mi-am schimbat numele de familie atat de des încât nu mai stiu de unde am plecat. In prezent locuiesc cu prietena mea, Cassidy, in Paris. Nu...