Capitolul 34

255 11 0
                                    



Ma duc direct in fata lui Chris.

-Ce e cu tine!? Daca ai nervi pe mine sau ceva spune-mi! Nu iti trimite soldățeii dupa mine! Ma rastesc la el.

-Despre ce vorbești? Eu nu am trimis pe nimeni dupa tine. Zice Chris

-In plus, nu ar fi avut cand sa trimită. Am fost lângă el tot timpul. Si cine sunt ei? Zice Shane

-Ei sunt niste băieți care daca nu erau lângă mine puteam sa mor! Zic serioasa si apoi bufnesc in ras. Nu, glumesc, nu ma omoară pe mine o mini-echipa de roboței. Dar m-au enervat rau cu tupeul lor aiurea! Eu sunt Diablo! Nu ti-ai învățat oamenii ca uneori nu e de gluma? Zic rece.

-Stai! Da inapoi! Oamenii mei te-au atacat? Zice uimit.

-Abia acum ai procesat? Frate greu mai gandesti. Zic si baietii chicotesc. Trecând la subiect, da, una din echipele tale ne-au atacat. Erau 10 băieți. Nu vreau sa fiu eu cea care aduce vesti proaste asa ca nu o sa iti dau decat un avertisment: ai grija in cine ai încredere! Zic si in camera se face liniste.

Ma întorc cu fata la băieți si le fac semn sa se apropie. Par....uimiti. Hmmm...

-Acum voi. Va multumesc ca m-ați ajutat dar sunt nedumerita într-o privința. Nu te lupti asa decat daca faci cursuri foarte speciale. Asa ca...cine sunteti voi? Zic si se schimba la fata.

-E....complicat. Suntem aici sa ajutam o prietena a unui prieten.

-Cum in cheamă pe acest prieten? Cumva.... Mark? Zic sceptica

-De unde stii? Zic la unison

-Pe mine ați venit sa ma ajutati. L-am rugat pe Mark sa imi aducă cate ajutoare poate. El vine maine seara.

-Ouuuu asa se explica. Oricum......tu esti Diablo? Adică wow......e uimitor! Zice Dany

-Da, eu sunt! Zic amuzata. Oricum ce faceti aici asa devreme? Nu trebuia sa Ajungeți peste o saptamana?

-Am vrut sa vizitam orașul. Zice Joey simplu.

-Aha.

-Stai! Ce ai vrut sa spui Hayley? Cum sa am grija?

-Cole ii spui tu sau ii spun eu? Intreb.

-Hayley te-a avertizat ca Stefano a pătruns in mafia ta din interior. Are oameni sub acoperire in mafia ta. Zice Cole.

Chris se uita uimit la noi.

-Voi realizați ce spuneti aici? Asta e o prostie! E imposibil in primul rand pentru ca oamenii mei nu m-ar trăda! Zice revoltat si pe mine ma apuca rasul

-Ce drăguț! El crede ca nu totul are un preț! Dragule sa iti zic eu tie ceva: pe lumea asta, totul, absolut totul are un preț!

-Nu cred ca oamenii mei m-au trădat!

-Atunci imi pare foarte rau pentru tine. Daca nu o sa faci niste investigatii serioase s-ar putea sa te trezesti injunghiat pe la spate fara ca macar sa te astepti.

-Dar e imposibil....nu am mai acceptat oameni noi in mafie de ani buni.....zice Chris si se asterne o liniste de mormant.

De ani buni....de ani buni........de ani buni...... Mi se tot repeta in minte.

Cum a reusit nemernicul ala sa infiltreze pe cineva? Doar daca nu a fost infiltrat.....a fost corupt. Cineva l-a tradat pe Chris si el nici nu realizeaza asta.

Shane vede ca mi s-a schimbat expresia fetei dar ca o actrița incredibila ce sunt iau o figura neutra si pare sa lase la o parte ce a vazut.

ComplicatedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum