Capitolul 15

429 23 6
                                    


Am continuat sa vorbesc cu Cass încă 10 minute. A încercat sa ma binedispuna. Intr-o oarecare măsura a reușit! E bine sa ai prietenii aproape.

Merg la baie si imi fac rutina de dimineață.

Decid sa imi iau un hanorac alb cu inscripția 'don't grow up, it's a trap'. Imi iau o pereche de pantaloni rupti si adidașii.

Imi dau cu rimel, tus si puțin gloss.

Cobor la bucătărie si ii vad pe băieți la masa. Azi trebuie sa merg la sala.

-Neata! Le zic

-Neata! Imi răspund in cor.

Imi iau un mar din fructiera si ma asez lângă Ash. Ei incep sa mănânce din clatitele făcute de Shane.

-Nu vrei si tu? Zice Nick.

-Nu imi e foame. Zic simplu.

Ma uit la ceas si vad ca e 10:05. După ce imi termin mărul urc la mine in camera si imi iau un rucsac. Imi iau un prosop, Mănușile de box, echipamentul si sticla de apa goală.

Cobor la bucătărie si imi umplu sticla cu apa sub privirea curioasa a lui Cass.

-Unde pleci? Zice

-La sala. Ma uit la ceas. 10:30. Ma întorc in 2 ore. Ii anunț.

Ies din casa si plec cu motorul. Am nevoie de o mașina. Si nu vreau o mașina oarecare. O vreau pe a mea, de acasa, din Paris. O sa il sun pe Cole sa mi-o trimită. In 10 minute ajung la sala.

Intru si merg in vestiare. Mda se pare ca au vestiar de fete, dar nu primesc fete..... Geniile anului 2015. In fine. Ma schimb si imi iau sticla de apa.

Ies din vestiare si ma duc la banda de alergat. O pornesc si o dau la maxim. Încă pot sa fac fata, deci încă sunt in forma din punctul asta de vedere. Alerg 10 minute si apoi fac niște exercitii de gimnastica sa ma încălzesc.

Imi termin micul 'ritual' si vine la mine tipul pe care l-am facut praf.

-Hey! Ma bucur ca ai venit! Zice si chiar pare bucuros.

-Mda cum zici tu. Asculta, am venit aici dar am o condiție. Zic si imi face semn sa continui. Daca ma antrenez aici, ma lași in pace, nu imi dai vreun instructor care nu ar face decat sa ma bată la cap si nu ma intrerupi din treaba mea. Ok?

Întâi deschide gura sa zice ceva dar o Inchide realizând probabil ce greșeală mare ar fi sa ma contrazică.

-Bine. Accepta intr-un final. Dar pot sa ma antrenez cu tine? Zice cu speranța.

Eu rad.

-Nu ai decat sa încerci.

Merg la biciclete si dau la maxim. Incep sa pedalez si după jumătate de ora ma plictisesc. Se pare ca marele instructor ori e pe cale sa faca un stop cardiac ori a obosit peste măsura. SI nici măcar nu e la maxim. Offff greu e cu sportul asta.

Ii fac semn ca poate sa se oprească. Merg in vestiar după manuși. Merg la sacul de box si imi las Mănușile pe banca. Beau sticla de apa si ..... Nici nu ii stiu numele tipului astuia, instructorul se uita la mine uimit.

-Cum poti sa fi atat de fresh? Nici nu am reușit sa fac exercițiul la ritmul rau si sunt praf.

Eu rad.

-Mai ai muuulte de învățat omule. Apropo, eu sunt Hayley.

-Eu sunt Xander.

Imi pun manusile si merg in fata sacului de box. Incep sa dau lovituri ca la antrenamentele mele anterioare.

Lovesc cat pot de tare sa ma eliberez de toate energiile negative acumulate in ultimul timp. La un moment dat, sacul nu mai rezista si cade.

Xander de uita uimit la mine.

-Scuze pentru sac. O sa il plătesc. Zic absenta.

-Nu e nevoie. Il plătesc eu. Îți datorez măcar asta pentru ca deși te-am subestimat, ai venit aici. Zice si își duce mana la ceafa.

-Nu te-am rugat sa il plătesc. Te-am anunțat. Zic simplu. Acum eu trebuie sa plec. Ne vedem. Zic si imi iau lucrurile si plec. Ma schim in hainele cu care am venit si las banii pentru sac la un alt instructor.

Plec de la sala si ajung acasa pe la 13:50.

Urc la mine in camera si imi fac un dus. Ma spăl pe cap si ies. Imi iau lenjeria intimă, o pereche de colanți negrii, un tricou larg albastru si o vesta de blugi. Imi usuc parul si il pieptan. Imi iau niste pantofi.

Il sun le Cole sa aranjez cu mașina.

*Convorbire telefonica*

-Hei Cole! Ce faci?

-Buna Hay. Uite semnez niste acte. Voi? Cum mai sunteti? Zice

-Ne descurcam. Uite vreau sa te rog ceva.

-Uimeste-ma.

-Vreau sa imi trimiti si mie una dun masinile mele. Nu Lamborghini-ul. Ferrari-ul. Nu roșu, negru. Te rog mult. Il rog si ofteaza.

-O sa fie greu. Trebuie sa ii schimb numărul sa nu fie recunoscuta.

-Nu contează prețul, plătesc car e nevoie.

-Nu e vorba de bani. Cred ca ar fi mai bine sa îți iei o mașina noua.

-M-am gândit ka optiunea asta dar o sa bată la ochi. Adică cine are atatia bani sa își ia o mașina ca asta?

-Ai dreptate! O sa vad cum o aduc. Stai linistita.

-Bine. Merci mult. Trebuie sa plec. Mai vorbim. Pa!

-Pa!

*Convorbire incheiata*

Ma hotărăsc sa cobor si eu la masa. Surprinzător, toti sunt aici.

-Nu ați mancat? Ii intreb

-Te-am așteptat. Zice Ash.

-Awww merci. Zic si ma asez la locul meu. Ne așezăm cu toții la masa si începem sa mâncam.

Mananc jumătate de castron de supa si o porție mica de piure.

Ma ridic si beau apa. Merg in sufragerie si ma asez pe canapea. Imi pun fata in mâini. Am obosit. Imi vine sa.....nu stiu ce sa fac. Sa ma urc pe motorul meu si sa plec. Si sa fac accident. Si nu stiu....... Offfff.

-Hei! Esti bine? Zice Shane si eu aprob. Nu te cred. Zice

-Nici eu! Zice Cass

-Nici eu. Spun.

Cass si varul ei vin lângă mine. Nu am chef de unul din momentele alea dulci si siropoase. Nu am chef de mila.

Vreau acțiune. Adrenalina. Viata mea de dinainte. Ma ridic si imi iau cheile de la motor.

-Ce faci? Zice Cass.

-Merg sa ma linistesc. Nu fac nimic rau, doar ma plimb. Zic si imi dau ochii peste cap.

-Bine. Ai grija. Zice si ies.

Merg la motorul meu. Pornesc motorul si plec. Dau turul orașului la maximul vitezei legale. Ma plimb pe toate străduțele posibile si imposibile si la un moment dat ies din oraș.

Întru pe o strada ce duce spre pădure. Ma mai plimb puțin si apoi ma întorc acasa.

Toti se uitau la un film. Intru încet, fara sa ii deranjez si imi las geaca in cuier. Merg la mine in camera si ma schimb in pijamale.

Dau sa ma culc dar cineva ciocane in usa.

-Intra! Zic si pe usa intra.....

*****************

Va urma! Hei copii! Scuze ca nu am mai postat dar a venit vacanta si de luni o sa incep sa postez aproape zilnic. Cum mai e viata voastră? Ce ați facut la teze? Sper sa va placa capitolul.
Spor la citit! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

ComplicatedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum