Capitolul 20

444 24 4
                                    


Cass mi-a spus planul ei si trebuie sa recunosc ca s-ar putea sa avem o șansa.

Băieții ne-au dat drumul din pod, urmând ca noi sa fim supărate pe ei pentru metoda lor de împăcare.

M-am dus in camera mea împreuna cu Cass si acum trebuia sa asteptam. Sa ne asteptam prinții pe cai albi sa vina sa vadă ce le fac prințesele.

Am stat asa cam o jumătate de ora si intr-un final Shane si Nick au intrat in camera.

-Ne pare rau ca v-am încuiat in pod. Zice Shane.

-Dar trebuie sa recunoașteți ca a fost o idee buna daca v-ați împăcat. Zice Nick.

-Noi nu de asta suntem supărate. Zice Cass. Bine, si de asta, dar suntem supărate pe voi din alt motiv. Continua prietena mea.

Ei se uita unul la altul confuzi.

-Si care e acel motiv? Zice Nick

Ma uit la Cass si ea aproba.

-De ce nu ne-ați spus ca faceti parte dintr-o mafie? Zic si in camera se lasa o liniste de mormânt.

Nu se așteptau la asta. Le ia cateva secunde sa proceseze informatia si apoi incep sa se fastaceasca.

-De unde v-a venit ideea asta? Zice Shane.

Ma uit la Cass si ea înțelege din priviri ce trebuie sa faca.

-Contează de unde stim? Ne-ați mintit!

-Nu am vrut sa va spunem ca sa nu fiți in pericol.

-Si din ce mafie faceti parte? Zic

-Se numește Mafia Dark. Zice si eu si Cassidy răsuflăm usurate. Si ei sunt dușmani cu Stefano.

Merg la Cass si o iau in brate. Bat palma cu ea.

-Felicitări! Mintea ta geniala iar mi-a dat clasa. Zic si cei doi se uita la mine ca la masini străine.

-Ce se intampla aici? Zice Nick

-Ai auzit de mafia Hell? Intreb eu

-Da. Conducătorul mafiei se numește Diablo, sunt foarte buni in a-si ascunde urmele si sunt uniti unii cu altii.

-Ce poziție aveti in mafie? Il intreb pe Shane

-Suntem cea mai buna echipa. Eu sunt mana dreapta a lui Chris, capul mafiei. De ce ma intrebi toate astea?

-L-ai vazut vreodată pe Diablo? Zic ignorandu-i întrebarea.

-Nu.

-Il vezi acum. Zic si cei doi au rămas perplecși.

-Tu esti.......zice Shane.

-Nu se poate! Continua Nick

-Ba se poate. Si trebuie sa vorbim urgent cu Chris. Zice Cass.

-De ce?

-Vei afla! Dar acum trebuie sa ne duci urgent acolo. Zic

-Va asteptam jos in jumătate de ora.

Eu si Cass începem sa ne pregătim. Ne luam costumele negre, arme, laptopul meu si cobor.

Jos ii observ pe toti in haine negre, ei uitându-se uimiti la mine. Probabil încă nu cred. Imediat coboară si Cass si urcam in masinile baietilor.

Uneori mai am si noroc. Adică serios, Chris e unul din cei mai buni prieteni. Pe lângă Cass si Cole care imi sunt ca niste frați, Mark, Chris si altii imi sunt foarte buni prieteni.

Dupa un drum de jumătate de ora am iesit din oraș si am intrat intr-o pădure. La capătul drumului se pare ca e un depozit abandonat. Ascunzatoarea perfecta. Ne dam jos din masini si realizez ca ne aflam pe la mijlocul pădurii. Băieții ne duc înăuntru, paznicii uitându-se ciudat la mine si Cass.

Intram pe mai multe usi si ajungem intr-o încăpere mare. Uriașă de fapt. Peste tot sunt oameni de-ai lui Chris si nu au niste priviri prea dragute. De ar stii ei....

In mijlocul camerei imi vad vechiul prieten stand cu spatele la mine si vorbind cu cineva.

Il bat pe umăr de doua ori si in camera se face liniste. Nu e de mirare. Adică doua fete intra aici si il bat pe umăr pe șeful mafiei.....

Se întoarce nervos dar cand ma vede fata lui exprima doar uimire.

-Chris! Ce mai faci? Zic zâmbind șarmant

-Diablo?! Cand au auzit numele, toti au rămas cu gura căscată. Doamne ce ma bucur sa te vad! Zice si ma ia in brate. Cassidy! Zice si o învârte si pe ea de doua ori. Aveti idee ce m-ați speriat?! Zice mustrandu-ne

-Oh haide nu a fost asa rau. Zic

-Serios?! Cel mai mare cap de mafie dispare de pe fata pamântului si nimeni nu stie nimic. Nu vi se pare deloc ciudat?

-Chris, trebuie sa vorbim. Avem probleme mari. Cu toții. Zic serioasa.

Ne invita in biroul lui pe noi si pe cei 4 băieți.

-Deci ce se intampla?! Si de ce ai dispărut asa?! Zice bănuitor

-Stefano e in viata! Ma caută. Zic si fata lui este de nedescris. Daca nu as fi in situația asta, as rade.

-Sper ca glumesti. Zice serios.

-Nu glumesc deloc. Sunt aici sa îți cer ajutorul. El s-a intors si avem nevoie de toate puterile daca vrem sa il învingem. Zic si in camera se lasa liniste.

Băieții se uita confuzi la noi.

-Ce se intampla aici? Si cine e Stefano?! Zice Shane care presupun ca e liderul grupului.

-Nu le-ai spus?! Zic

-Nu am crezut ca e nevoie....tipul era mort. Zice Chris.

-Ne vei ajuta? Zice Cass plină de speranța.

-Bineînțeles! A fost nedrept sa lăsam totul pe umerii lui Hayley data trecută! Nu te mai lăsam singura! Zice.

-Merci! Zi si il iau in brate. Am vorbit cu Mark. O sa ne ajute si el! Zic vesela.

-Serios? Ce mai face?

-Duce o viata simpla si corecta! Zic si in cateva secunde izbucnit intr-un ras isteric.

-Da da buna gluma! Zice cand ne liniștim. Acum serios ce mai face?

-Pai surprinzător încă trăiește. Zic si chicoteste. Își trăiește viata din plin.

-Acelasi Mark.

-Dap!

Am mai stat si am vorbit apoi i-am arătat persoanele de care am nevoie si unde le pot găsi. A zis ca se ocupa el sa le caute si sa vorbească dar m-am opus. Vreau si eu sa fac ceva.

-Nici nu discut! Si eu trebuie sa fac ceva.

-Hayley tu trebuie sa stai ascunsa! Cine e prima persoana pe lista neagră a lui Stefano?!

-Eu. Murmur

-Si cine si-o încasează daca te găsește.

-Eu ... Zic aroganta. Doar eu!

-Nu! Cu toții o sa o încasăm! Cum crezi ca o sa ne descurcam fara cel mai bun luptător? Asa ca stai unde esti! Zis serios.

-Ughhhh esti mai rau decat Cole!

El doar rade ca răspuns. Dupa o ora am decis sa mergem si noi acasa.

Imediat cum am intrat pe usa am fost asaltata de intrebari.

-De unde il stii pe Chris? Zice Jace

-Si cine e Stefano? Zice Shane.

-Cum de tu esti Diablo!? Zice Nick.

Si multe alte intrebari.

-Stop! O sa va răspund pe rand!

**************************

Va urma!

ComplicatedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum