Ceilalți se uita uimiti la mine. Ce mai au si astia? Cass imi sare in brate.
-Doamne ce ma bucur ca esti aici!
-Unde credeai ca sunt?
-Paaaai....vezi tu...
-Ai crezut ca am plecat? Chiar asa? Zic 'ranita'
-Hay eu nu am....
-Stai linistita. Am glumit. Zic si ma ia in brate iar.
-Totusi unde ai fost?
-La alergat. Zic simplu
-De dimineata? De cand te-am vazut eu? Zice Jace uimit.
-Da si? Zic confuza. Nu vad problema.
-Hay, au trecut 4 ore.-Da? Nu am realizat.
-Deci de 4 ore tot alergi? Femeie, eu daca alerg mai mult de o ora pe săptămana fac infarct. Zice Nick si radem.
-Ai nevoie de antrenament omule. Zic
-Nooo sa nu te pună dracu sa mergi cu ea la sala. O sa scoată sufletul din tine. Zice Cass
-Oh haide! Nu sunt asa rea.
-Iți bati joc de mine? Ma mir ca încă traiesti la cat de mult te supraincarci.
-Da...zic pusă pe gânduri. Eu merg sus. Zic si urc. De multi ani ma antrenez. Antrenamente foarte dure. Inainte aveam cosmaruri. Asa ca trebuia sa fac ceva sa dispară. Am început sa imi ocup timpul. Făceam orice sa ma obosesc. Si nu mai aveam nimic.
Credeam ca am rezolvat problema. Dar nu a fost asa.
Am facut un dus ca sa scap de gândurile negre. Din păcate numai de astea dețin.
Ma schimb intr-o pereche de pantaloni de casa si un tricou. Ies din baie si dau de....Shane.
Un fior ma trece prin tot corpul cand ma gandesc la el. Dar unul de frica. Insa nu voi lasa sa se vadă.
-Ce cauti aici? Il intreb pe un ton rece.
-Am venit sa vorbesc cu tine. Zice
-Nu cred ca avem ce vorbi.
-Ba eu cred ca da. Nu imi place cum stau lucrurile intre noi.
-Ok in primul rand, nu exista un 'noi' si in al doilea rand, din cate imi amintesc, nu e vina mea. Zic si ofteaza
-Stiu ca nu am fost un drăguț. Imi pare rau. Zice si pare sincer. Păcat ca nu a gasit persoana potrivită. Doar ca pentru mine tu esti o uriașă enigma. Nu stiu ce sa fac sa nu te complic mai mult. Zice frustrat.
-Daca ai terminat discursul tau frumos, eu am treaba. Zic si ma asez pe pat. Închid ochii si astept sa plece dar im schimb simt cum se lasa patul si sunt strânsă in brate. Alarmata, il imobilizez.
-Sa nu mai faci asta niciodata! Zic speriata.
-Cum ai facut asta?
-Instincte. Zic si imi reiau poziția.
Astept sa se ridice de pe pat si sa ma lase in pace dar el ma strânge mai tare in brate.
-Nu o sa te las in întuneric. Zice si ma saruta pe gât.
-Te rog, doar...pleaca. Zic si simt ca voi ceda curând.
Din fericire ma asculta si pleaca. Imi iau ceva mai gros pe mine si cobor.
-Plec! Ii anunț si nu mai astept sa primesc vreun răspuns.
Alerg pana la marginea orașului. Raman acolo si ma asez la trunchiul unui copac. Incep sa plang cum nu am mai facut-o de câțiva ani.
*Perspectiva Cass*
Hay coboară scările.
-Plec. Zice si iese.
-Ok dobitocilor. Ce i-ați facut? Ii intreb pe băieți alarmata
-De ce crezi ca a patit ceva? Poate a iesit sa ia aer. Zice Jace
-Pentru ca o cunosc! Zic si ies din casa dar e prea tarziu. A plecat.
*Perspectiva Shane*
Nu pot sa cred. Fata aste e foarte complicata. Credeam ca daca joc cartea cu băiatul bun iese ceva. Dar nu. Trebuie totusi sa recunosc ca sunt intrigat. E misterioasa si din nu stiu ce motiv, vreau sa ii aflu secretele. Ciudat.
*Dupa 2 ore*
*Perspectiva Hayley*Ma întorc după 2 ore in care m-am descărcat. Sunt puțin mai bine, pot sa zic.
Intru in casa si imi fac un ceai. Am iesit cam dezbracata si cred ca am răcit. Imi iau ceaiul in camera si ma îngrop in pătura. Incep sa beau. In camera intra Cass urmată de ceilalți.
-A sunat Cole si..ce ai patit? Zice cand ma vede.
-Am racit...cred. Zic si stranut. Sunt sigura! Zic si imi trag pătura mai bine.
-Ce a zis Cole?
-Vroia sa vorbească cu tine. Sa vadă ce mai faci.
-O sa il sun. Cand nu o sa mai ma simt semi-leșinată. Zic si simt cum pleoapele mi se îngreunează. As fi adormit pe loc dar o stare de Greața mi-a venit. Am alergat cu viteza luminii in baie si am dat afara tot.
-Hay esti bine? Zice Cass
-Nu. Zic si ma întorc in pat. La dracu! Fix acum m-a gasit răceala! Zic si Nick chicoteste. Caută niste pastile nu vezi ca mor aici? Zic si prietena mea fuge.
Imi iau telefonul de pe noptieră. Se pare ca prietenul meu m-a căutat. Am 5 apeluri pierdute. Eh se mai intampla. Cass si Ash vin cu niste pastile. După ce ma indoapa cu pastile, le duc inapoi. Ceilalți ies din camera dar cineva rămâne.
-Ce ai mancat azi? Zice Shane
-Nimic. Zic si ofteaza.
Iese din camera si adorm.
***
-Hayley, trezește-te. Aud o voce.
Deschid ochii si il vad pe Shane cu un castron.-De ce m-ai trezit? Zic
*******************
Va urma! Hei copii cum va mai e viata? Maine pun NexT! 😘😘
CITEȘTI
Complicated
ActionComplicat. Un singur cuvânt ce imi defineste viata. Numele meu e Hayley. Nume de familie? Nici nu mai stiu. Mi-am schimbat numele de familie atat de des încât nu mai stiu de unde am plecat. In prezent locuiesc cu prietena mea, Cassidy, in Paris. Nu...