*Perspectiva Hayley*-Off scumpo, niciodata nu ne vom putea obișnui. zice si ma ia in brate.
In camera intra Ash puțin....supărat. Se uita la noi si vine si el in îmbrățișare. Imi place de tipul asta. (Ca prieten duuh). E super de treaba.
-Esti bine? Zice si se uita la mine.
Ufff am si eu un moment de slăbiciune si ma tratează toti de parca m-a călcat autobuzul.
-Eu nu am nimic. Zic si zâmbesc. A trebuit sa ma prefac ani de zile, sa port diferite măști asa ca nu imi e frica sa nu ma creadă.
-Oh. Păreai trista.
-Pai..nu sunt. Zic si chicotesc fals. Se pare ca musca momeala.
Pun floricelele in 2 castroane si le duc in sufragerie. Pun unul pe masa, celălalt fiind la mine.
Cass vine cu sucurile si Ash cu chipsuri.
Ne așezăm pe canapea si băieții pornesc filmul.
L-am mai vazut de vreo....5 ori pana acum asa ca e plictisitor. Ma holbez plictisita la ecran in timp ce Cass se ascunde sub pătura, Ash se ascunde după Cass, Blondul tipa la fiecare scena creepy, satenul sta pe telefon si sarmantul rade de ceilalți.
-Cum de nu îți este frica? Ma întreaba Ash.
Poi viata mea e mai înfricoșătoare ca toate filmele horror puse la un loc. Ma gandesc
-L-am mai vazut încă de 5 ori. Zic simplu.
-E vreun film horror la care nu te-ai uitat? Zice Cass.
-Nu stiu. Zic si dau din umeri. Probabil. Dar nu mi le zice pe nume. Am vazut atâtea încât nu mai stiu are e care. Zic si radem.
Ceilalți își îndreaptă atenția spre film iar eu imi iau telefonul. Observ ca am alt mesaj. Merg in bucătărie sa fiu sigura ca nimeni nu vede.
-Unde mergi? Zice Ash.
-Imi e sete. Zic si observ sucurile pe masa. De apa. Continui cand vad ca baietii se uita ciudat.
Deblochez telefonul si vad mesajul.
,,Nu te mai ascunde. Iesi la suprafața sa discutam"-Număr ascuns.
E clar. Trebuie sa imi schimb cartela. As putea crede ca e Stood dar el nu trimite mesaje. Niciodata. Nu e stilul lui. Deci cine e?
Imi scot cartela din telefon si sunt pe cale sa o îndoiala cand aud o voce.
-Ce faci? Zice sarmantul.
-Umm nimic. Zic si imi pun telefonul in buzunar.
-De ce voiai sa îți distrugi cartela?
Dar pe tine de ce te interesează atat de mult? Viata ta e atat de plictisitoare încât vrei sa te bagi in a mea?!
-De ce e problema ta? Zic
-Doar întrebam. Se apară.
Ma întorc in sufragerie si spun ca imi e somn. Urc la mine in camera si imi tai cartela cu o foarfeca.
Imi iau maine alta. Merg la baie si încui usa. Imi fac un dus si ma schimb in pijamale.
Ies din baie si in camera mea dau de Cass.
-Ce s-a întâmplat? Nu imi spune ca îți e somn ca nu te cred.
-Nu aveam de gând sa te mint. Imi e si somn, dar am urcat pentru ca am primit alt mesaj. Mi-am tăiat cartela. Imi iau maine alta noua. Zic si aproba.
-Cine crezi ca e? Zice
-Nu am nici o idee. Toti cu care am mai avut treaba, se semnau, puneau o litera sau imi dădeau Amenințări gen 'fa aia' 'nu face asta' si altele. Zic frustrata. Avem si asa probleme. Nu am timp si de retardatul asta. Zic
-Linisteste-te. Zice si încerc sa fac asta. Eu merg la somn. Noapte buna.
-Noapte buna! Zic.
Ma bag in pat si la un moment dat adorm.
***
Ma trezesc din cauza unui cosmar. Minunat iar revin astea. Am mai avut cosmaruri dar ca sa le elimin, făceam foarte multă treaba, dormeam o data la 2 zile, Munceam si alergam de colo colo si nu mai visam nimic. Yaaaay alt motiv sa vreau inapoi acasa.
Ma uit la ceas si vad ca e 3 dimineața.
Merg in bucătărie si imi pun un pahar cu lapte. Beau jumătate din el cand simt doua mâini ce imi înconjoară talia. Las paharul jos si prind mâinile imobilizand necunoscutul. Vad ca persoana ghinionista e chiar sarmantul.
Ii dau drumul.
-Imi pare rau. Dar m-ai speriat.
-De ținut minte. Sa nu te mai sperii. Zice si radem. Oricum, de unde stii sa faci asta?
Gândește. Gândește. Ceva, orice!
-Am facut karate. zic si nu mint. Am facut karate, box, scrima, si alte arte martiale dar asta e ceva ce el nu va afla.
-Aha. Si ce cauti la ora asta aici?
-Sunt la interogatoriu? Zic si își ridica mâinile in semn de apărare. Nu am somn. Zic sec.
*******************
Va urma!
P.S. In poza e Nick.
CITEȘTI
Complicated
AcciónComplicat. Un singur cuvânt ce imi defineste viata. Numele meu e Hayley. Nume de familie? Nici nu mai stiu. Mi-am schimbat numele de familie atat de des încât nu mai stiu de unde am plecat. In prezent locuiesc cu prietena mea, Cassidy, in Paris. Nu...