Dupa ce termin conversația cu bunul meu prieten Mark, hotarasc sa plec.
Mă urc pe motor si plec spre casă. Imediat cum ajung mă duc in camera mea si mă întind pe pat. Dau să mă ridic ca să merg să fac un duș dar ma cuprinde o amețeală brusc. Aș fi pupat podeaua dacă nu intrau Cole cu Shane in momentul ăla pe ușă.
M-au prins la timp și m-au așezat pe pat.
-Ce s-a întamplat? Zice Shane serios.
-Nimic. Zic la fel de serioasă.
Nu vreau să îi îngrijoreze starea mea.
-Ley eu te cunosc așa că spune-mi adevarul! Zice Cole ațintindu-și privirea asupra mea.
-Vă asigur că nu este nimic. Zic pe un ton cât se poate de sincer, chiar daca știu ca nu e așa.
Cole pleacă învins însă Shane nu e așa ușor de înduplecat. Știu că își face griji pentru mine însă sunt fată mare și știu să-mi port și singură de grijă.
Se așeaza pe vine în fața mea și îmi ia mâna în a lui.
-Vreau să fii sinceră cu mine. Zice uitându-se în ochii mei.
-Dar-încerc eu să protestez însă degeaba.
-Niciun dar. Vreau să știu ce ți-a provocat amețeala aia atât de mare.
Eu am o bănuială dar dacă i-aș spune-o ar ieși urat pentru mine.
-Nu știu. Zic simplu și oftează.
Se așează lângă mine pe pat și mă ia în brațe.
-E de la lipsa de mâncare, nu? Zice și înjur în minte pentru că e atât de deștept.
-Bănuiam asta dar nu sunt sigură.
-Hayley trebuie sa mănânci! Zice pe un ton poruncitor.
Mai stăm așa câteva minute după care el se ridică și pleacă făra să scoată un sunet.
Mă ridic și eu și de data asta chiar fac un duș. Ma schimb în niște haine mai comode.
Mă întorc în camera mea și mă duc pe balcon.
Dupa câteva minute pe ușă intra cineva. Nu mă sinchisesc să mă întorc. Langă mine se așează Shane.
-Ți-am adus ceva de mâncare. Hai! Zice și mă ia de mână.
A stat langa mine și nu m-a lăsat în pace până nu am mâncat tot ce mi-a adus-deși pot sa spun ca e un bucatar extraordinar si m-am surprins pana și pe mine dat fiind faptul că am golit farfuria.
CITEȘTI
Complicated
AcciónComplicat. Un singur cuvânt ce imi defineste viata. Numele meu e Hayley. Nume de familie? Nici nu mai stiu. Mi-am schimbat numele de familie atat de des încât nu mai stiu de unde am plecat. In prezent locuiesc cu prietena mea, Cassidy, in Paris. Nu...