Capitolul 23

411 21 3
                                    




*dupa cateva ore*

*Perspectiva Cass*

Toata dimineata am fost impreuna cu baietii la magazin sa facem aprovizionarea. Va spun ceva: NICIODATA dar absolut niciodata sa nu va duceti cu baietii intr-un magazin. Orice magazin. Nu conteaza....

Am avut noroc ca nu am ajuns la inchisoare. Casierita aia putea sa faca oricand o plangere si pe buna dreptate. Ihhhh.

Intr-un final ajungem si noi acasa si dupa fetele baietilor se pare ca se asteapta la morala de zile mari pe care o vor primi imediat.

-Cum sa va comportati asa intr-un magazin? Voi chiar nu sunteti sanatosi? tip la ei si ei iau pozitia 'ghiocelul' pe care o stim cu totii.

-Aveti idee cat de norocosi sunteti pentru simplul fapt ca ati ajuns cu bine acasa fara probleme? Stiti macar ce vi se putea intampla? Ce ni se pute intampla tuturor?

-Oh haide Cassidy! Suntem baieti mari si ne descurcam. In plus uiti ca suntem cea mai buna echipa a lui Chris. imi reproseaza Shane.

Ohooo pana aici ti-a fost baiete!

-Nu cred ca realizezi ce vorbesti acolo! Hai sa presupunem ca am fi fost arestati. Si hai sa mai zicem ca voi, baietii mari ai lui Chris, ati fi ripostat. S-ar fi pornit un scandal! Exact scandalul pe care il asteapta Stefano ca sa ne gaseasca! Nu sunteti constienti de pericolul care ne inconjoara.zic furioasa. Nici nu imi imaginez ce o sa zica Hayley despre asta! zic si baietii se uita unii la altii.

-Unde e Hayley? zice Ash si ma uit incruntata.

Foarte buna intrebare... Am inceput sa ne uitam in toate camerele casei. La final ne-am intors toti in living fara rezultat.

-Stati! o sun eu. zic si o sun. Dupa cateva tonuri de apel, realizez ca are telefonul inchis.

Le spun baietilor care e problema si ne uitam unii la altii.

-Haideti sa mai asteptam un pic. Poate a iesit sa ia o gura de aer. Zice Jace si noi il aprobam

Sa asteptam...

*Perspectiva Hayley*

Parasesc sala dupa cateva ore bune in care am depus mult efort. Decid sa ma intorc acasa si aproape imi pica ochii cand vad ca e ora 14:30. Am stat ceva... Pornesc motorul si in 10 minute ajung acasa. Intru pe usa si ii gasesc pe toti in living. Toti par a fi foarte stresati.

-Hei! Cine a murit de aveti fetele astea? zic si toti se intorc la mine.

-Unde ai fost omule? Ai idee de cat timp te cautam? zice Cass

-Ammm nu e vina mea ca atunci cand am coborat din camera mea eram singura in casa.

-Si atunci de ce nu ai raspuns la telefon? Ma mustra ea in continuare

-Nu mai aveam baterie.

-Ufff esti imposibila.

-Merci! zic si zambesc. Acum daca ma scuzati, am nevoie de un dus. zic si urc la mine in camera. imi aleg niste haine comode. O pereche de pantaloni gri cu tur si un maieu alb. Intru in baie si imi fac un dus luuuung.

Cass parea cam suparata. O sa vorbesc cu ea cand termin. Cu siguranta maimutoii aia au suparat-o cumva.......

Dupa un dus de .... 30 de minute am decis sa parasesc baia. M-am schimbat in hainele alese si am iesit din baie. Am coborat jos unde baietii se uitau la meci. Ma duc in bucatarie cu gandul sa imi fac o ciocolata calda. Intru in bucatarie si o vad pe Cass ingandurata.

-Hei! Esti ok? o intreb

-Pfoaiii astia mi-au facut capul calendar! zice si rad de fata pe care a facut-o. Serios. Stai sa iti zic ce au facut! zice si Nick intra pe usa.

-NU! zice Nick. Te rog nuuuu! zice si pare sa se milogeasca de Cass sa nu imi spuna....nici eu nu stiu ce.

-Nu Nick! Fiecare fapta are consecintele ei!

-Imi spuneti si mie ce se intampla aici? zic si ceilalti vin in bucatarie, probabil din cauza zgomotului.

-De dimineata ne-am dus cu totii la magazin sa facem cumparaturile. Zice si aprob. Odata ajunsi in magazin, ne-am impartit sa luam tot ce trebuie. lipsesc si eu 5 minute si il vad pe Jace ca se certa cu paznicul, Ash ii facea avansuri casieritei de aproape sarea pe ea, Nick strica produsele iar Shane, dragul meu var, filma toata scena! zice si pot vede fumul cum ii iese pe nas.

Toti se uita la mine asteptandu-mi reactia. Dupa cateva secunde de procesare izbucnesc intr-un ras colorat. Toti se uita la mine ciudat si tot ce reusesc eu sa spun este:

-Trebuie sa vad si eu filmuletul ala!

-Ce? Nu pot sa crezi ca nu vezi gravitatea situatiei! Daca era mai grav? Daca afla Stefano?

-Cassidy, asculta-ma bine de tot ok? Daca idiotul ala ne cauta atat de tare, si sunt sigura ca o face, o sa ne gaseasca singur, fara ajutor din ale parti. Doar pentru ca suntem in situatia asta nu inseamna ca trebuie sa ne comportam de parce toata lumea din jurul nostru e impotriva noastra. Si daca ar fi fost mai rau, fii sigura ca situatia s-ar fi rezolvat cumva! In plus, nu s-a intamlat nimic. Suntem inca tineri si avem tot dreptul sa ne traim viata, mai mult sau mai putin.Eu am facut foaaarte multe prosti si chiar am inteles de fiecare data cand imi reprosai ceva dar acum nu e cazul. As fi inteles sa te superi pe mine daca faceam asta dar ei nu au nici o legatura cu toata situatia asta. Nu au nici o vina in toată chestia asta. Nu sunt implicati.

-Nici tu nu ai nici o vina si esti implicata pana-n gat! imi reproseaza si eu oftez.

-Poate ca tu, Cole si restul lumii nu credeti asta dar adevarul gol-golut il sim doar eu si Stefano. Atat! Poate ca voi toti sunteti de partea mea dar crede-ma sunt la fel ca el.

-Ce vrei sa spui?

-Toata ura asta, toate sacrificiile, tot ce s-a intamplat pana acum, absolut totul......sunt consecinte ale faptelor noastre. Ale mele si ale lui Stefano. Cu cat stai mai mult in lumea asta cu atat realizezi ca nimeni, absolut nimeni nu e nevinovat!

*****************************

Va urma! Hei copii ce faceti?

ComplicatedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum