Capitolul 19

421 27 1
                                    

Ahhhhh v-am spus vreodată cat de mult ii urăsc pe toti băieții din aceasta casa? Nu, nu cred. Va zic acum. Ii urăsc! Sunt niste imbecili, idioti, fraieri, oameni fara viata cărora nu le poate veni o idee buna in toată viata lor!

V-am facut confuzi nu?

Mda pai la cati nervi am, crede-ti-ma ca ați face la fel! Sa va povestesc ce s-a întâmplat :

Flashback

*Dimineata*

Ma trezesc bine dispusă si deja stiu ce o sa fac toată ziua de azi: o sa caut adrese. Nu ma interesează daca persoana respectiva nu vrea sa fie găsită! O sa imi împlinesc scopul. Poate sa fie si moarta ca eu o sa aflu tot. Tara, orașul, cimitirul. O sa aflu chiar si unde e mormântul!

Ma uit in dreapta mea si il gasesc pe Shane dormind ca un pisoias.

Ii suflu in fata si nu se trezește. Dau sa ma ridic din pat dar un brat ma trage inapoi in pat imobilizandu-ma.

-Unde fugi? Zice cu o voce adormita.

-M-ai păcălit! Zic ofticata.

-Voiai cumva sa ma trezești? Zice acuzator.

-Duuh! Zic eu ca si cum era ceva evident.....ceea ce si era.

Se uita la mine furios si incepe sa ma gâdile.

-Nuuuuuu! Opreste-teee! Zic râzând.

-Imi mai strici somnul? Zice serios

-Nici nu dormeai! Ma apar

-Deci nu? Zice si ma gâdilă in continuare.

-Nu! Bine bine! Nu mai fac niciodata asta! Zic si se opreste.

-Pe ce promiti?

-Pe nimic. Va trebui sa ai încredere in mine. Zic si scot limba la el.

-Bine.... Zice si il pup.

După cateva minute coboram si noi la masa. Cass gătește. Face omleta pentru toti.

Ma uit la Shane si realizez ceva. Eu nu am clarificat situația de aseară cu prietena mea. Se pare ca si iubitul meu se gândește la acelasi lucru.

Ma uit la băieți si fiecare imi arunca priviri urate. Ash, Jace, Nick ce aveti oamenilor?

Mâncam in liniste. O liniste apăsătoare. Ce se intampla?

După ce mâncam, Cass iese din bucătărie si merg după ea sa clarific situația.

-Cass?

-Ce e? Zice rece.

-Voiam sa vorbesc cu tine faza de aseară. De ce te porti asa ciudat. Ce are toată lumea azi? Zic frustrata de comportamentul lor si ceilalți vin in camera.

-Nu stiu cum l-ai mintit de data asta pe varul meu dar încetează!zice nervoasa.

-Cass lasa-ma sa îți explic! Nu e cum crezi tu!

-Nu! Nu te credeam asa! Incep sa nu te mai cunosc! Tipa la mine.

Ea tipa la mine?! Bine Cassidy! Daca asa vrei sa joci, bine!

-Stii ce?! M-am saturat sa tot incerc sa te conving ca îți sunt prietena! Cand vei vrea sa ma asculti, caută-ma! Dar nu te aștepta sa o fac eu. Zic si merg in camera mea. Nu mai am nimic care sa ma țină aici inafara de Shane...

Am început sa caut iar informații. După cateva ore la mine in camera intra Shane.

-Bine ca ai venit. Trebuie sa vorbesc cu tine. Zic mai serioasa decat am fost vreodată cu el.

ComplicatedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum