-Si, incep eu. Ia zi, îți place de Nick?Se uita ciudat la mine dar imi raspunde.
-Nu stiu... Arată bine si e destul de ok. Adică e de treaba si haios. Dar nu stiu....cred ca il plac ca prieten. Zice si da din umeri. Se vede ca nici ea nu stie ce vrea.
-Scumpo, daca il plăceai doar ca pe un prieten, nu te-ar fi durut atat sa il vezi cu alta. Zic si o mângâi.
O cunosc de mult timp si imi dau seama cand ceva nu e bine. Ea lasa capul in jos.
-Stai linistita! Marea e plină de pesti. Si tu, draga mea, esti cel mai frumos peștișor auriu. Zic si radem
-Merci! Mereu sti ce sa zici! Zice si ma imbratiseaza.
Am început sa ne amintim întâmplări din trecut si tot treceam de la una la alta mâncând briose.
-Sau mai stii cand ne-am dus si noi in sfârșit la scoala si am aflat ca minunata de Sophie( curva suprema) a zis ca am chiulit sa ne drogam?
-Daa fata aia nu a mai iesit din spital o luna după ce i-am facut. Zic si radem. Mai stii cand voiam si eu ca un om normal sa răspund pentru nota si idioata aia de profesoara nu ma lasa sa dau nici un răspuns? Punea întrebările si tot ea răspundea! Avea ceva cu mine. Mi-am luat o suspendare de toată frumusețea dar a meritat! Zic si iar radem.
Ce pot sa zic. Am avut o viata interesantă!
Ne oprim din ras cand auzim un ciocanit in usa. Fac schimb de priviri cu Cass
-Intra! Zic după ce aproba din cap.
Pe usa inta chiar Shane
-Da? Zic cand vad ca nu spune nimic.
-Ati patit ceva? Zice si se uita la mine subtil. De cand ați venit de la mall nu ați iesit din camera.
-Aveam o seara intre fete. Zice Cass.
Da sa continuie dar este întrerupta de telefon. Pe ecran apare Cole asa ca iau telefonul. Cass nu zice nimic pentru ca stie cat de important e pentru mine sa aflu ce se mai intampla pe acolo.
*Convorbire telefonica*
-Hei! Zic si ma asez pe pat.
-Hei! Hay, avem o problema. Zice si imi captează total atenția.
-Ce problema? Zic si Cass ma tinteste cu ochii.
-Stai linistita, nu e chiar atat de grav. E ceva minor.
-Spune! Aproape ma rastesc.
-Stefano e in viata. Zice si nu mai pot sa aud nimic. Nu mai pot sa reactionez in nici un fel. Pur si simplu raman o stana de piatra.
Imi revin in cateva secunde si plec pe balcon sub privirea îngrijorată a lui Cass
-Hay esti bine? Zice
-Cole asculta-ma bine pentru ca nu o sa ma repet! Cat de sigur esti de ceea ce zici aici? Il intreb sperând ca totul sa fie o gluma proasta.
-Foarte sigur. Aveam niste bănuieli de ceva timp dar mi-au fost confirmate. E viu. Zice si oftez.
-Ce stie?
-Nu stim. Am infiltrat pe cineva in banda lui dar e nevoie de timp sa prindă încredere in el.
-Bine. La orice schimbare, orice mic lucru aflat, chiar si culoarea mașinii daca o aflați imi spuneti. Ai înțeles? Zic serioasa.
-Da! Intre timp linisteste-te. Nu are cum sa stie prea multe despre tine. Singurii care stiu informații concrete suntem eu si Cass.
-Sper. Trebuie sa plec. Vorbim. Zic si închid.
*Convorbire telefonica incheiata*
Mai bine nu mai răspundeam decat sa aflu asta. Mai stau cateva minute sa imi revin si ma întorc in camera cu un zâmbet fals dar care pare real.
-Esti bine? S-a întâmplat ceva? Zice Cass
-Dap. Nu e nimic. Cole avea o problema de hartogaraie. Zic si zâmbesc.
Cass se prinde de semnalul meu si intra in joc.
-Cine e Cole? Zice Shane brusc interesat.
-Cel mai bun prieten. Zicem amândouă la unison.
-Al cui?
-Al amândurora. Zic eu.
-Aha. Bine deci sunteți bine?
-Da. Zice Cass enervanta. Acum poti sa pleci.
-Dar ce ai verișoara? Cine te-a supărat? Ok. Deja ma enervează pe mine. Iar eu sunt si asa un pachet de nervi.
-Asculta tipule. Devii enervant. Ce ar fi sa iesi dracului din camera pentru ca răbdarea mea e limitată. Zic aspru.
-Ei bine, fetițo, mai bine ti-ai tine ifosele in frâu pentru ca esti in casa mea. Si daca nu vrei sa dormi in strada mai bine ai tacea. Zice
-Ha! Ghici ce! Imi permit sa cumpăr un hotel de 5 stele, sa il distrug si sa il reconstruiesc. Nu am nevoie de tine! Zic si regret imediat ce am zis.
-Ce?
*******************
Va urma!
CITEȘTI
Complicated
ActionComplicat. Un singur cuvânt ce imi defineste viata. Numele meu e Hayley. Nume de familie? Nici nu mai stiu. Mi-am schimbat numele de familie atat de des încât nu mai stiu de unde am plecat. In prezent locuiesc cu prietena mea, Cassidy, in Paris. Nu...