Capitolul 14

454 23 3
                                    


Chiar m-a sărutat! Nu pot sa cred.

Ne desprindem din sărut si ne privim in ochi. Stam asa cateva minute.

-De ce ai facut asta? Aproape soptesc.

-Pentru ca asta am simțit. Zice simplu.

-Nu trebuia sa faci asta! Asta nu schimba situația cu nimic.

-De ce esti asa de secretoasa? Ce e atat de serios încât sa nu poti sa imi spui? Tu chiar nu vezi cat țin la tine?

-Încetează te rog! Zic

Atenția mea este atrasa de telefonul care suna. Incerc sa imi revin si iau telefonul. Ma suna Cole. Ii răspund fara sa stau pe gânduri. Dau sa merg pe balcon dar Shane ma opreste. Bine, daca asa vrea el.

*Convorbire telefonica*

-Hei Cole. Ce mai faci? Cum mai e pe acolo? Zic

-Nimic nou. Am sunat sa vad ce mai faci.

-Nu prea bine. Simt ca ma sufoc. Zic si el ofteaza.

-Stii ca nu poti sa te întorci acum.

-Este frustrant. Nu ai idee cat de stresant este sa stii cate poti sa faci dar sa nu ai cum sa faci aceste lucruri pentru ca esti la mii de km distanță! Una peste alta, cosmarurile au revenit. Zic si ma asez pe pat obosita.

-Era de așteptat. Nu ai facut decat sa le amani. Acum s-au intors. Hay trebuie sa accepti faptul ca nu a fost vina ta!

-Chiar vrei sa discuti subiectul asta cu mine?

-Încetează sa te mai invinovatesti!

-Nu pot. Adevarul e ca nu pot. Puteam sa ma întorc. Puteam sa ii salvez pe toti. Dar am fost prea lașa!

-Daca intrai acolo nu mai ieseai! Înțelege asta!

-Ba puteam sa ies! Puteam sa imi salvez echipa!

Ofteaza.

-Eu chiar nu mai stiu cum sa te conving.

-Nu o poti face. Ti-am zis de la început. Știai ca îți bati capul degeaba. Vorbim maine. Imi e somn.

-Bine! Noapte buna!

-Merci la fel.

*Convorbire incheiata*

-Pot sa stiu care e problema ta? Il intreb pe Shane.

-Nu sunt cum crezi tu! Ai înțeles gresit!

-Nu am chef de explicatii ok? Sunt obosita!

-Shane, prietena mea a zis sa o lași in pace. Zice simplu Cass care habar nu am de cat timp asculta conversatia.

-Cass tu nu Înțelegi ! Zice

-Hay ce ai? Zice cand ma vede.

Ma ia in brate.

-O sa cedez! Nu o sa rezist! Ii soptesc.

-Nu spune asta! Esti cea mai puternica persoana pe care o cunosc.

Ma asez pe pat si ma uit in gol.

-Cass nu mai pot! Zic intr-un final. Persoana aia puternica, a rămas acasa! Am muncit toată viata mea sa o perfecționez. Am încercat sa acopar părțile rele, sa trec singura peste toate. Dar am uitat-o acolo. Nu mai pot sa fac nimic! Nu mai stiu nimic! Si simt ca o sa cedez. Zic si imi pun fata in mâini.

Simt cum cineva ma imbratiseaza. Deschid ochii si observ ca persoana respectiva nu e Cass. E.....Shane!

Fara sa imi dau seama ii răspund la îmbrățișare. Cass imi face semn ca pleaca si ca va veni mai încolo sa vorbească cu mine.

Ma întind pe pat si el ma tine in continuare in brate. Aleg sa ma bucur de moment. In scurt timp ajung pe lumea viselor.

***

*Dimineata*

Ma trezesc si il vad pe Shane dormind. Ma uit pe fereastra. E frumos afara. Imi iau din bagaj laptopul meu. Merg la birou si ii trimit lui Cole un mail in care sunt toti inamicii lui Stefano si numerele lor de telefon.

Poate ne facem niste aliați.

Nici nu realizez cand Shane a venit lângă mine. Cand s-a trezit?

-Neata! Zice

-Neata!

-Esti mai bine? Zice si pare îngrijorat.

-Nu stiu. Zic sincer si ofteaza. Ma pupa in creștetul capului si imi zice ca merge sa faca micul dejun.

Offff. Nu stiu ce sa mai cred. In camera intra Cass.

-Deci. De ce nu mi-ai zis ca varului meu ii place de tine?

-Ce? De ce crezi asta? Zic confuza.

-Stai! Tu nu ti-ai dat seama? Sa vede clar ca apa. Ce dracu!

-Nu stiu. Ii povestesc de faza cu pariul.

-Am un var handicapat rau.

-Mda.

-Dar handicapatul asta te place. Mult. Zice. Eu il cunosc.

-Momentan nu pot sa ma gandesc la nimic.

-Am vorbit cu Cole. Încă te bântuie cosmarurile. Nu? Zice si oftez. Si tăcerea e un răspuns.

-Cass...

-Nu Hay! Tu trebuie sa bagi bine in capul ala mare al tau informatia ca nu tu ai fost de vina. Clar?

-Nu e asa usor. Adică întâi parintii mei mor, apoi imi gasesc o a doua familie, si mor si ei. Incep sa cred ca sunt doar un magnet de probleme.

-Stii ca nu e asa. Ai ajutat atatia oameni. Esti o salvatoare.

-Nu mai stiu. Dar sper sa ai dreptate!

************************

Va urma!

ComplicatedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum