Capitolul 8

493 26 5
                                    


Ma uit pierdută la Cass si ii cer ajutorul din priviri. Vad ca nici ea nu prea stie cum sa scape de situația asta.

Meh...si asa nu imi prea place sa cer ajutorul. Se pare ca ma voi descurca singura.

-Ce vrei sa spui? Zice Shane care așteaptă explicatii.

-Vreau sa spun ca doar pentru ca stau in casa asta, care sunt sigura ca nu e a ta, e a părinților tai, nu înseamnă ca ma poti da afara. Nu ai acest drept. Zic si Cass se prinde unde bat.

-Da, in plus sunt sigura ca matusica si unchiul nu ar fi multumiți sa audă felul in care te-ai purtat cu o domnișoara dulce si cuminte asa ca ea.

Ma abțin cu greu sa nu pufnesc in ras si sa ma mențin serioasa cand aud vrajelile de la sfârșit. Eu nu sunt o domnișoara. Urăsc cuvântul asta. Il urăsc. Cuminte nu sunt indiferent pe ce parte o dai si dulce? Serios? Lămâia ar trebui sa fie geloasa pe mine.

Dar se pare ca buna mea prietena e destul de convingătoare pentru ca își reduce varul la tăcere.

-Voi nu spuneti tot adevarul! Zice Shane ca o concluzie.

-Orice fata are secretele ei. Zic si dau din umeri.

-Te-ai schimbat. Ii zice lui Cass. Si e numai vina ei. Zice si arată spre mine. Ii tii partea ei, unei 'prietene' care o sa te lase cand ai mai mare nevoie, si întorci spatele familiei? Asta nu esti tu! Zice si eu mai am un pic si explodez.

-Deja am aflat ca toate cosmarurile mele s-au adeverit! Nu am nevoie de încă o problema in seara asta, ok?! Asa ca papuselule, nu ai decat sa zici orice vrei oricui vrei! Dar nu sta in calea mea! Zic cu o ura pe care o folosesc doar la dușmani mei. Un ton care transmite fiori pe sira spinării.

Cass se uita socata la mine. Nici eu nu ma asteptam sa reactionez asa. Dar uneori pur si simplu cedezi. Uneori singurul mod de a face fata tuturor este sa te comporti dur. Pentru a fi sigur ca măcar tu iesi bine din asta.

-Shane iesi. Ii zice varului ei fara sa il privească. Era concentrata asupra mea.

-Nu plec de aici! Zice încăpățânăt.

-Shane, iesi dracului de aici! Aproape tipa la el.

-Nu! Nu am de gând sa ies! Daca aveti ceva de zis, puteți sa ziceți si cu mine aici.

-Bine! Dar sa nu te aștepti la raspunsuri. Pentru ca nu le vei primi. Zice Cass. Hay, ce s-a întâmplat? Ce ti-a zis Cole? Zice si își îndreaptă atenția spre mine.

Oftez si privesc in gol.

-Stefano e in viata. E tot ce pot sa zic.

In camera se așterne o liniste mormântala. Stam asa cateva minute încercând sa asimilam informatia noua.

-Imposibil. Sopteste Cass.

-Din păcate, prietena mea, asta e adevarul.

-Dar nu se poate! Era mort! Zice si simt cum si ei ii e frica.

-Nu am știut niciodata asta. Am presupus. Am gresit. Zic privind in gol.

Ma uit la Cass si observ cu usurinta frica ce i se citește in ochi. O iau in brate si o mângâi pe spate.

Aud cum incepe sa plângă.

-Shhh. Hei! Stai linistita. O sa trecem si peste asta. Ii zic.

-Cum poate sa nu te afecteze? Tu esti cea mai vizata. Pe tine te vrea cel mai mult. Cum poti sa rămâi ca si cum nu s-a întâmplat nimic? Zice uimita.

-Te obișnuiești. Zic simplu. In plus, nu am nimic de pierdut. Nu mai am. Si nici nu vreau sa se schimbe.

-Tu auzi ce Vorbești? Ai o viata! Una frumoasa. Ai prieteni! Bani! Ce mai vrei?! Zice

-Tu cum crezi ca am supravietuit atâta timp in lumea asta? Gândind in modul in care o fac. Daca adversarul vede ca tu stii ca nu ai nimic de pierdut, nu are nici un avantaj. In plus, nici eu nu am frici care sa ma poată împiedica sa câștig. Banii nu sunt totul. Zic si oftez.

-Ce facem? Zice cu speranța.

-Nimic. O sa stam exact aici.

-Ne schimbam iar identitatile?

-Nu! Ar bate la ochi. Dar vom avea nevoie de un plan. Unul bun!

-O sa te ajut! Zice si eu aprob.

-Trebuie sa avem mare grija! Acum nu mai putem face nimic. Nu mergem la hoteluri, nu facem prostii, la dracu' nici la curse nu putem merge. Zic ofticata.

-De acord.

Deodată imi vine o idee. Cass imi observa schimbarea si ma întreaba ce e.

-Stai. Zic si merg la geanta de mana pe are am adus-o cu mine. In ea aveam după cum am spus, agenda cu numere. O iau si ma pun pe pat.

Iau un pix si o foaie. Incep sa caut in agenda si notez din cand in cand numere de telefon.

-Ce e cu numerele astea? Zie Cass.

-Stefano nu avea chiar asa multi simpatizanti. Mai multi dușmani. Care ar fi incantati sa ne aliem împotriva lui.

Sa ne punem pe treaba....

ComplicatedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum