Capitolul 28

352 18 0
                                    


Ceilalți rad si ma binedispun. Poate nu e o idee atat de rea sa stau cu ei.

-Esti tare fato! Zice o tipa blonda. Apropo eu sunt Tiffany si ea e Beth zice si arată spre o fata roscata.

-Eu sunt Hayley. Zic si dam mana.

-Eu sunt Jake si cei doi sunt Jeff si Scott. Iar tipul care tocmai s-a facut de ras e Drake.

-Încântată. Le zic. Nu te flata! Ii zic lui Drake.

Am ras si am mai povestit cate ceva pana cand gândurile imi sunt spulberate de telefon. Mesaj cu număr ascuns.....

E frumos la piscina?- număr ascuns

Stiam eu! Cineva e aici si ma cauta. Incerc sa par cat mai in largul meu.

-Ascultați eu chiar trebuie sa imi gasesc prietenii. Mi-a părut bine sa va cunosc. Zic încercând sa par cat mai vesela.

-Deja? Zice Tiff trista.

-Da. Zic si chiar imi pare rau.

-Te conduc. Zice Jake

-Nu e nevoie.

-Insist.

-Nu serios e ok.

-Lasa-ma sa fiu politicos.

-Ma descurc.

-Sssssst! Facem ca mine. Zice si oricât as incerca stiu ca nu o sa scap.

Mergem împreuna la șezlongul meu si imi strâng lucrurile. Imi vad prietenii venind spre mine. Se uita la mine confuzi.

-Ce faci? Zice Cass

-Nu ma simt prea bine. Plec acasa. Zic si chiar asa e. De la mesajul ala nu mai am chef de nimic.

-Ce ai patit iubito? Zice Shane si ma ia in brate.

Ii soptesc la ureche. 'Am primit un mesaj. Stie ca sunt aici si imi e frica. Trebuie sa plec'.

-Nu pleca. Poate e doar o senzație trecătoare.

-Nu, Shane chiar imi e rau. Zic si ii zic din priviri sa ma lase sa fac ce vreau.

-Atunci vin cu tine. Zice si pare sa nu se lase.

-Esti un capos! Zic si ii transmit din priviri sa le spună si celorlalti.

Ma uit la Jake si ma privește trist.

-Parca voiai sa iti vezi prietenii nu sa pleci. Zice parca..dezamăgit.

Oftez

-Știți ce? Voi toti sunteti niste dureri de cap. Nu mai plec nicăieri. Zic amuzata.

-Yaaay! Zice Ash si ma ia in brate.

-Tipule e a mea. Zice Shane.

-Bine bine. Apropo, tu cine esti? Zice Ash uitându-se la Jake.

-Eu sunt Jake. M-am lovit de Hayley si de la una la alta am luat-o la gasca noastra, cum era singura.

-Ah ok. Eu sunt Ash, ei sunt Nick, Shane, Jace si Cass. Face el prezentările.

-Hei, vreți sa stati cu noi? Zice Jake

-Da ar fi super. Zice Ash

Uite cum ne îndreptăm cu toții spre grupul vesel. Eu si Shane rămânem in urma.

-Linisteste-te! Zice îngrijorat. Vad ca esti încordata. Te cunosc!

-Nu pot! Stie ca sunt aici si cine stie ce poate sa faca? In plus aici nu am decat o arma. O brățara cu laser pe care o iau mereu cu mine. Imi e frica. Si m-am saturat sa ma tot tem ca se poate intampla ceva.

-Stiu. Dar nu putem face nimic. Azi vreau sa te simti bine si atat!

-O sa incerc. Zic si ma imbratiseaza. Ajungem inapoi la ceilalți si facem prezentările.

Shane, Nick, Scott si Jeff pleca sa ia sucuri iar Ash si Jace se duc sa își ia telefoanele. Am rămas doar noi, fetele si Drake care nu pare sa ne dea prea multă atenție-ceea ce nu prea ma deranjează.

Începem sa vorbim ca intre fete.

-Si Hayley, ai iubit? Zice Tiff entuziasmata si eu rad.

-Da.

-Si cine e?

-Shane. Zic zâmbind

-Ce draguut. V-am vazut mai apropiați dar am presupus ca sunteti prieteni buni.

-Dar voi? Aveti un iubit? Zice Cass si Beth chitaie. In schimb Tiff roseste.

-Da, eu am. Il cheamă Marcus dar nu a putut sa vina azi.

-Si tu de ce ai roșit? O intreb pe Tiff.

-Eu? Nu, nimic. Încearcă ea sa se ascundă.

-Nu minti! Zic amuzata.

-Hmm pai sa zicem ca imi place de un baiat. Zice si eu aprob. Unul pe care tocmai l-am cunoscut. Zice si ii sclipesc ochii.

-Cine e? Sar eu pe ea. Jace sau Nick?

-De fapt.... Ash.

-Nu pot sa cred! Zic amuzata.

-Ce nu poti sa crezi? Zice Ash care s-a intors împreuna cu Jace.

-Ouu...nu pot sa cred ce repede a trecut timpul. Zic si ii fac cu ochiul lui Tiffany.

In cateva minute au venit baietii cu sucurile si am început sa vorbim cu toții. Shane a venit lângă mine si m-a strâns in brate pe la spate.

Dupa multe discuții in care am ajuns sa ne cunoastem mai bine, am hotărât sa mergem si noi in apa-ca doar pentru asta am venit aici.

Ne-am dat pe toate topoganele posibile, am ras, ne-am distrat si m-am simțit bine.

Intr-un final am decis sa ne intoarcem la șezlonguri si sa mergem acasa.

-Siiii veniti la noi la un film pe la 7? Zice Cass.

-Amm sigur. Zice Jake dupa ce toti aproba.

Ne-am schimbat in hainele cu care am venit si am plecat acasa.

Merg direct in camera mea si Xena vine lângă mine. Se da pe lângă mine.

-Nu am nimic. Zic obosita. Imi e somn. Zic si miauna nemulțumită de răspunsul meu.

Ma întind pe pat si închid ochii sa ma linistesc. Concentrata in gândurile mele nu aud cand usa se deschide si cineva intra. Ma trezesc la realitate cand Shane ma ia in brate pe la spate.

-Esti bine? Zice

-....

***************************
Va urma!

ComplicatedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum